Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Minusta Suomen poliittinen kulttuuri kaipaa järjestystä.
En ole koskaan äänestänyt kokoomusta jonka puheenjohtaja on Orpo.
En ole koskaan äänestänyt vihreitä joiden puheenjohtaja on Aalto.
En ole koskaan äänestänyt perussuomalaisia joiden puheenjohtaja on Halla-aho.

Puolueen suunnan määrää käytännössä puheenjohtaja. Kuinka perkeles voi äänestää puoluetta joka vaihtaa heti puheenjohtajaansa?
Onneksi kukaan ei tiedä mitä puoluetta äänestin eikä siten voi ruikuttaa jos äänestänkin seuraavissa vaaleissa eri puoluetta.
Kai se on sallittua?
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#8061
Uudet ajatukset ovat ns. eritettä jotka on hyvä päästää pois aivoja rasittamasta.

Aivan samoin kuin hiki ja pissa.

Onneksi maailmaan mahtuu ja pitää mahtuakin.

Joskus sentään tulee ns. jotain jossa on sulotuoksun haju ja kummasti se piristää mieltä... Laittaa jopa hormonit hyrräämään.

Erittäkääpä jotain sulotuoksuista ystävät hyvät?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keijo Muisto Kullervon "ajatuksissa" ei ole mitään uutta paskaa, ne ovat taatusti ikuisia ja muuttumattomia. Ne haisevat suloiselta. Ne eivät rasita aivoja.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 24.06.17 - klo:18:38
Tärkeämpänä kuin saada jotain aikaan Esmerkix pitää yksin oikeassa olemista.
Sopiihan se.
Toiset tehkööt työt ja hankkikoot jaettavaa, Esmerkix osaa jakaa varat oikein.

Etkös Sinä Suti juuri väitä tuossa yllä, että minä Esmerkix olen väärässä ja Sinä olet oikeassa, AINA! Pistää miettimään, mistä olet saanut tuon aina oikeassa olemisen lahjan.

Muisto Keijo Kullervo

"NS.ylämunuaiset tuottavat joskus paljon kirjoitettavaa, mutta myös paljon saastaa jota ei tarvitse kuin kirjoittaa paperille ja vaikka polttaa sitten ko. roska...

Toimii joskus ihan hyvin.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Itsekin olen kirjoittanut paljon roskaa ja ne ovat yhä tallella jossakin kätköissäni. Laila Hietamies sanoi aikoinaan julkisuudessa, että:

"Kirjailija kirjoittaa paljon, mutta vain murto-osa kelpaa julkaistavaksi."
Maailma olisi paljon parempi paikka jos ns. itsesensuuri toimisi paremmin kirjoittajilla, kaikilla.
Olen päättelemässä, että voisin ainakin osan kirjottamastani 'hävittää' koska niiden julkaisemisella ei saavuteta mitään todella tähdellistä."
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

#8065
"Odotan, että se toinen perussuomalaisista eronneista ja ilman eduskuntaryhmää oleva nainen päättää siirtyä uuden vaihtoehdon, vai mikä sininen unelma se nyt onkaan, riveihin?
Muistaako kukaan Hänen nimeään (Veera Ruoho)?

Mitä näistä... 'Kike' on hyvä bodaaja ollut kerran kauan sitten, mutta ... Siinäpä se... Ei muuta meriittiä ymmärtääkseni.

Nykyinen hallituskoalitio jatkaa, mutta uudistusten teko on hankalampaa kuin ennen, oletan.

Mutta mitä hittoa tuo yllä oleva minulle kuuluu kun itse olen KD, demokraatti siitä pienemmästä ryhmästä.

Olen siis hallituskoalitiosta onnellinen kun ei tarvitse huolta kanttaa, vaan arvostella tahdikkaasti koko ajan."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Uteliaana seuraan julkisista tiedotusvälineistä sitä mitenkä Veera Ruoho, entinen perussuomalainen, asemoituu eduskunnassa?

Sai tarpeeksi perussuomalaisista ja äänesti hallituksen luottamusäänestyksessä hallituksen luottamuksen puolesta.'

tuntuu olevan kireät välit Jussi Halla-ahoon sen perusteella mitä ovat sanailleet toisilleen julkisuudessa.

Onko kanttia perustaa yhden henkilön ryhmä eduskuntaan vai lipuuko 'siniseen unelmaan'? Vai mikä se uusi ryhmä olikaan?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Äänesti parin muun poliisitaustaisen kansanedustajan kanssa hallitusta vastaan jossakin hallintarekisteriasiassa ennen perussuomalaisten hajoamista.
http://www.hs.fi/talous/art-2000005186228.html

Uudempaa tietoakin on kuin edellä oleva linkki, mutta riittäköön tällä erää..."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Eräs psykologiin verrattava sanoi kerran korvieni kuullen:
"Älykkyysosamäärä lasketaan sen mukaan kuinka ns. terveellistä ja taloudellista se on yksilölle ja eri osapuolille."

Ei riitä, että on ns. älykäs. Pitää olla sosiaalisesti orientoitunut jotta älykkyydellä olisi sopivanlaista käyttöä yhteiskunnassa.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Vaikuttaa siltä, että suuri vaalivoitto takaa sen, että vähintään puolessa väliä vaalikautta kansa on saanut tarpeekseen ja alkaa netin ja tiedotusvälineitten kautta vaatimaan uusia vaaleja, uutta pääministeriä ja uusia kansanedustajia.
Maailma on kova ja konstikas politiikoille.
Mutta onhan se kova kaikille jotka pyrkivät vallan kamareihin, eikö totta?
Maan hiljaiset ovat niitä onnellisimpia, mutta heilläkin käy onnea ja onnettomuutta vuoroteleen. Mikä on elämän lakia.
Kukaan ei selviä täältä hengissä, mutta kyllä joko elonjääneet häntä muistaen tai hänet unohdukseen jättäen."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#8069
"Kaikilla ns. neroilla Einsteinista lähtien päätyen Donald Trumpiin, on vaikeuksia tuoda julki kannanottojaan julkisen median kautta...
NS. hullut nerot ovat maailman suola ja makunystyrät kiihottuvat heidän neronleimauksistaan.
Lisäksi vielä Rooman kaupungin polttaja historian mukaan.
Toivon, että Trump saa median ajattelemaan ja kirjoittamaan vähän Trumpin kannaltakin, ainakin osaksi.
Mitä muuten olisi medialla kirjoitettavanaan? Paitsi tietysti sota ja sotien kärsimykset joita aiheuttavat me 'ihmiset'.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Itse koen olleeni armoitettu julkaisuissani. Ei ole pahoin mollattu eikä poistettu julkaisujanikaan... Minäkin olen ns. höpsähtänyt."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä