Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

Saahan Keijo Muisto Kullervo selvittää, mutta minä en usko niihin selvityksiin.
Sattuneesta syystä.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.01.17 - klo:18:43
Hankalia ovat tapaukset kun alkaa päässä viirata.
Yhtä hankalia ovat tapaukset kun päässä ei liiku mikään, ei pelaa mikään, umpiluuta koko koppa. Viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella synnittömyydellä.

siis että hankala on tapaus, jonka päässä liikkuu vain yksi asia viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella virheettömyydellä... siis kun päässä alkaa viirata ja alkaa uskoa, että minä olen ainoa viisas olento täällä maan päällä ja minulla on oikeus ottaa aina joku toinen väheksyntäni ja pilkkani kohteeksi...

Suti

Rauhoitu, en minä sinua ajatellut.
Mutta kyllä tarkemmin ajateltuna...miksipä ei.

Tyhmä on tyhmä joka kerta kun suunsa avaa. Olemalla vaiti edes hiljaista viisasta muistuttaa.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#233
Aion nostaa omalta osaltani SaiPan kannatusta...

Onnistuu vain, jos SaiPa voittaa ja voittaahan se, kun tarkkaan oikein tiirailee Neljä Pro:n lähetyksiä.

Kas mihin uskoo, tuo paljon muutakin hyvää...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 07.01.17 - klo:10:48
Aion nostaa omalta osaltani SaiPan kannatusta...

Onnistuu vain, jos SaiPa voittaa ja voittaahan se, kun tarkkaan oikein tiirailee Neljä Pro:n lähetyksiä.

Kas mihin uskoo, tuo paljon muutakin hyvää...

Muisto Keijo Kullervo

Kyllä minusta tuollaisen lausunnon järkevyyttä ja sopivuutta täysi-ikäiselle ihmiselle voi väheksyä. Tosin, myönnän etten ymmärrä uskonasioita.
päivä kerrallaan


karpalo

 
Minusta voisit pantata/lahjoittaa Saipalle hieman enemmänkin omaisuuttasi.

Vaimo ja poika ovat toisarvoisia. Pääasia, että Saipa saa rivinsä järjestykseen sitten kun sinusta aika jättää.

Vaadit sitten tulosvastuuta.

Jos ei mestaruutta tule viiden vuoden jälkeen poismenostasi, niin saavat palauttaa jäämistösi vaikkapa Pelastusarmeijalle.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 06.01.17 - klo:22:00
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.01.17 - klo:18:43
Hankalia ovat tapaukset kun alkaa päässä viirata.
Yhtä hankalia ovat tapaukset kun päässä ei liiku mikään, ei pelaa mikään, umpiluuta koko koppa. Viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella synnittömyydellä.

siis että hankala on tapaus, jonka päässä liikkuu vain yksi asia viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella virheettömyydellä... siis kun päässä alkaa viirata ja alkaa uskoa, että minä olen ainoa viisas olento täällä maan päällä ja minulla on oikeus ottaa aina joku toinen väheksyntäni ja pilkkani kohteeksi...

Kaikki ihmiset eivät ole kuin yks yhteen Vladimirin kanssa.

Vladimir on parahin itseriittoinen kultakimpale maan päällä:

Look at this:

No, to homofils


The great boss coming, open the doors, or



Pakko tulla Duumaan lentäen, kun Bussit ei kulje ja taxikuski Ivan Ivanovitshin autossa on oksennusta:


Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 06.01.17 - klo:22:00
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.01.17 - klo:18:43
Hankalia ovat tapaukset kun alkaa päässä viirata.
Yhtä hankalia ovat tapaukset kun päässä ei liiku mikään, ei pelaa mikään, umpiluuta koko koppa. Viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella synnittömyydellä.

siis että hankala on tapaus, jonka päässä liikkuu vain yksi asia viimeisteltynä omahyväisellä itseriittoisella ulkokultaisella virheettömyydellä... siis kun päässä alkaa viirata ja alkaa uskoa, että minä olen ainoa viisas olento täällä maan päällä ja minulla on oikeus ottaa aina joku toinen väheksyntäni ja pilkkani kohteeksi...

Miksi käytät ilmaisua "oikeus ottaa joku väheksynnän kohteeksi"?
Kuka sen oikeuden evää ja kuka antaa? Kieltämättä on yhteiskuntia joissa sananvapautta rajoitetaan ja joissa toisin ajattelevia vangitaan.
Minä en kuvittele olevani ainoa viisas olento täällä, mutta olen käsityksessä että typeriä, itseriittoisia ulkokullaisia uskovia minulla on oikeus vähätellä ja toivoa, että pitäisivät julistamisen paineensa sisällään.
Melkein sanoisin että voin pahoin lukiessani näitä asiavirheitä täynnä olevia julistuksia.

Tämä sananvaihto on nyt Keijo Muisto Kullervon ketjussa. Poistakoon jos ei pidä tästä.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Yksi tyyppi on osoittanut luonteensa tässä ketjussa selvästi.

Kiva, että kaikki lukijat näkevät Hänen mentaliteettinsa.

Parasta mainosta mokomalle.

Jatkakoon samaan malliin vaikka maailman tappiin, mutta missä Hänen ystävänsä ovat?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kahta en vaihda, nimeäni en myöskään mainettani.
Kaikki tulikin selväksi kohdaltani.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keijo Muisto Kullervo on olevinaan salaovela.

Minä en kirjoittele tänne ystäviä hankkiakseni, minun ystäväni eivät itse itse asiassa alennu Keijo Muisto Kullervon tuotoksia lukemaan.
Itseänikin hävettää että niitä luen ja voin pahoin.
Miten kamalaa törkyä.

Muistaakseni tältä foorumilta on poistunut muutama nimimerkki kirjoittaen kyllästyneensä Keijo Muisto Kullervon tuotoksiin. Keijo Muisto Kullervon ystäviä?
päivä kerrallaan