Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

MustaPekan ketju

Aloittaja kromi, 31.01.15 - klo:16:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

 Tiaroks sin Pori pualee:
..........
- Olen luulenut, että savolaisten juttuihin kannattaa varautua. Heillä on usein "ketunhäntä kainalossa" elikkä "kuulija ottaa vastuun" kuulemastaan.

No, nyt näyttää, että kyllä Karjalastakin Kajahtaa "tumma tunnor bullra mest"

Esmerkix

#21
Lainaus käyttäjältä: Angela December - 15.06.15 - klo:14:43
Hyvä, sulla on huumorintajua vakavankin asian äärellä.  :) Elämä on lyhyt. Huomenna voi tulla kova, aristamaton möykky jonnekin ja siitä alkaa rumba, jolloin elämää ei suunnitella neuvostoliittolaiseen tapaan viisivuotissuunnitelman mukaan, vaan kolmen kuukauden pätkissä. Jos suhde on sellainen, että toivoisit sen typykän käyvän sinua katsomassa siellä letkuissa ja pitämässä kädestä kiinni, niin satsaa siihen. Muuten ala elää jo nyt 3 kuukauden suunnitelmalla ja kerro sille nätisti, että haluat olla vapaa vaihtelemaan olkapäätä.

Minä luulin, että "aristamaton möykky" jonnekin tarkoitti sitä, että Mustapekalle alkaa kasvaa muna. Ei kannata ottaa naista sairaanhoitajaksi ja jos naisella on järkeä, niin kiertää kaukaa tuollaiset potentiaaliset hoidokit.

Suti

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 23.07.15 - klo:21:30
Kyllä niin vituttaa, että olen luvannut olla kommentoimatta erään sankarin juttuja, mutta ei voi mitään.
Lupaus on lupaus!

Hölmöydellä ja tyhmyydellä luulisi olevan rajansa, mutta näköjään todellisuus on jotakin muuta!?

Mitäs mieltä yleisö muuten on?
Postaanko tälläisen huonon "anteenin" kautta lähetetyn viestin myös kaikille muillekin foorumeille, vai olisiko tämä tässä?

Tämä lähes vaatimaton persoona (niinkuin hän itsensä märittelee) todella ylittää kaikki tähän mennessä havaitsemani omahyväisyyden ja typeryyden rajat.
Foorumeilla on myös harkintakykyistä väkeä jotka kyllä näkevät tuon tekohurskauden läpi: jotka eivät näe eivät näe vaikka osoittaisi.
Anna olla.

Täällä uskaltaa kommentoida ilman että pikkunassikat alkavat huudella.
päivä kerrallaan