Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Agression purkua

Aloittaja risto, 25.07.13 - klo:16:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


risto

#1
.

Taisi lyödä vastanyrkkiin


http://www.youtube.com/watch?v=wgb0yJe2v4s

Amanda



Aiai, tuohan tekee kipeää!

Kerran luin vakavasti tarkoitetun artikkelin, että agressiota voi lieventää tai laukaista vaikka hakkaamalla tyynyä tai sohvaansa. Muistaakseni se oli ajateltu tehtäväksi ilman silminnäkilöitä..

Tuossa olis artikkelikin, jos joku viitsii lukea   http://www.nytimes.com/1999/03/09/health/letting-out-aggression-is-called-bad-advice.html

AveLazio

En ole ikinä nyrkkeilly. Kerran otin painimatsin, voitin tuomariäänillä. Olen kai nössö kuten jösses ja muut semmoiset. Hm.
At a narrow passage there's no brother, no friend

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.13 - klo:18:14
En ole ikinä nyrkkeilly. Kerran otin painimatsin, voitin tuomariäänillä. Olen kai nössö kuten jösses ja muut semmoiset. Hm.

AVe, AVe. Eiväthän nämäkään tyypit nyrkkeilleet, ota nyt selvää mitä on nyrkkeily ja nämä muut jalot ottelu lajit.
???
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 26.07.13 - klo:13:10
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.13 - klo:18:14
En ole ikinä nyrkkeilly. Kerran otin painimatsin, voitin tuomariäänillä. Olen kai nössö kuten jösses ja muut semmoiset. Hm.

AVe, AVe. Eiväthän nämäkään tyypit nyrkkeilleet, ota nyt selvää mitä on nyrkkeily ja nämä muut jalot ottelu lajit.
???

Nyrkkeilyä ei ole se, että hakkaa naisia. Nössöt kakkivat housuihinsa, jos näyttää siltä, että joutuu nyrkkeilemään miesten kanssa ja leikkivät tinasotilailla aavikkosotaa ja kuvittelevat käyneensä oikeasti sodassa.  Ja luulevat, että muutkin uskovat häntä.

AveLazio

Jos olen joskus kohdannut kateellisen ihmisen, niin hän on "jösses". Voi niitä olla kyl muitakin maailmassa.... :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto


Amanda


AveLazio

Rape, oikeesti, älä kirjottele minun nimelläni enää. Tulee kuules liivijengi kohta ovellesi...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä