Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

#350
Laitan nyt tähän ketjuun poissaolevillekin kansalaisille kuin myös seuraajillemme (jos heitä on). Olen itsekseni vähän surrut mukavan foorumin katoamista.

Hyvää ystävänpäivää kaikille, jotka sattuvat tämän lukemaan!


Suti

Kiitokset Tiistaille ja Hyvää ystävänpäivää!

Olen myös surrut Outomaan tilaa, mutta en ole keksinyt miten eteenpäin mentäisiin. Hyvin vähiin on mennyt ne joiden viesteihin enää vastaan.
päivä kerrallaan

Amanda

#352
Aktiivisten keskustelijoiden lukumäärä on mennyt alle kriittisen rajan..

Meillä olisi tiistaina mahdollista mennä katsomaan Miestä ilman menneisyyttä täkäl. kulttuuripaikassa, olisi kyllä vähän hankala reissu kellonajan takia ja että on arkipäivä. Etsin lisää trailereitä ja saatoin katsella sen läppärillä ilmaiseksi (mikä tietenkin rikkoo tekijänoikeuksia).

Kuin tilauksesta ystävänpäiväksi tarina välittämisestä.

Pokeri-naamalla uskomattoman hauskoja käänteitä enkä ihmettele, että on ollut Oscar ehdokkaana. Muille kielille käännettynä varmaan hurvattoman huvittavaa, kun suomalaiselle oli vähän outoa tuo jäykkä keskustelu..mutta tarkoituksellahan se on.
Peukutusta!

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 14.02.16 - klo:20:39
Aktiivisten keskustelijoiden lukumäärä on mennyt alle kriittisen rajan..
Meillä olisi tiistaina mahdollista mennä katsomaan Miestä ilman menneisyyttä ...
Kaverini näytteli siinä sen kumman satamavartijan Anttilan roolin. Minusta nappiin. Hyvä leffa. vaikka itse olen vähän rakemman, kuten esim. tanskalaisen Lars von Trierin taiteen perään.


Amanda

Aki Kaurismäki on tuttu siinä mielessä, että olen lukenut arvosteluja. Niiden perusteella leffat ovat jokseenkin vaikeasti sulavia ellei masentavia  ja ehkä siksikin se katseleminen on jäänyt.

Nyt olen nähnyt kaksi muutakin läppärillä googlettamalla: Ariel.. oli pakko katsoa, kun heti alussa on niin tuttu maaseutumaisema... ja viimeksi Rikos ja rangaistus, jota ei voinut jättää kesken, huumoria siitä kyllä sai etsiä. Koko ajan tuli Breivik mieleen.. samaa näköä. Kaurismäki osaa sitoa katselijansa ruudun äärelle ja niukkasanaisuus on hyvä tehokeino myös.

Uskon ilman muuta, että häntä joko rakastetaan tai vähätellään.  Tällaiset leffat tarvitsevat tietynlaisen audienssin ja se löytyy usein ulkomailta, missä suomalaisuus on vierasta ja jotain vähän outoa ;)




Sini

kiitos Tiistai ystävänpäiväkortista!
Sini

Amanda


Sini, kiva kun piipahdit! Ehkä joskus maalamiseltasi ehdit juttelemaan tänne :)

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 15.02.16 - klo:14:02
Aki Kaurismäki on tuttu siinä mielessä, että olen lukenut arvosteluja. Niiden perusteella leffat ovat jokseenkin vaikeasti sulavia ellei masentavia  ja ehkä siksikin se katseleminen on jäänyt.
Joo, nyt taas yksi tulossa. Ja joo, kuosmas-sakulla iso rooli siinä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Sini - 19.02.16 - klo:16:43
kiitos Tiistai ystävänpäiväkortista!
Sini

Sini on hauska, mutta harvinainen

Mjulkku

No niin pikku pervot!

Hetken aikaa katseltuani tätä tyhmempääkin tyhmempää jokeltelua, päätin palata rikastuttamaan tätä idiotismia lähentelevää "keskustelua".

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä