Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 21 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Eutanasialain tultua voimaan, jos tulee, lienee niin, että lääkäreitä aletaan valkata aina sen mukaan 'mitä mieltä lääkäri on eutanasiasta'?

Parasta olisi kai tehdä julkinen lista eutanasiaa kannattavista lääkäreistä jotta asianomainen voi hakeutua asiantuntevaan hoitoon.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Hyvä ko. listasta olisi se että kaikki muut lääkärit olisivat eri mieltä toimenpiteestä."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 24.03.17 - klo:13:47
"Eutanasialain tultua voimaan, jos tulee, lienee niin, että lääkäreitä aletaan valkata aina sen mukaan 'mitä mieltä lääkäri on eutanasiasta'?


Oletko Eutanasia fanittaja ?

Utelen toiveikkaana ?

Muisto Keijo Kullervo

"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 24.03.17 - klo:13:47
"Eutanasialain tultua voimaan, jos tulee, lienee niin, että lääkäreitä aletaan valkata aina sen mukaan 'mitä mieltä lääkäri on eutanasiasta'?

Noin tyhmäksi en edes Keijo Muisto Kullervoa kuvitellut.

Jos Suomen paras sydänkirurgi tai neurokirurgi valmistautuu leikkaamaan Keijon, Keijo varmistaa ensin mitä mieltä tämä kirurgi on eutanasiasta.
Ja ehkä on syytä varmistaa myös kannattaako ko. kirurgi Saipaa.

Tekopyhien hurskastelevien uskovien hoitamiselta lääkäri välttyy kun ilmoittaa olevansa eutanasian kannattaja.
päivä kerrallaan


Muisto Keijo Kullervo

"Minulla on muistikuva, että Rauhan Sairaalassa kohdalleni asetettiin kriteeri 'taannuttaa mieli jaksoon elämästäni jolloin ei ollut mitään vaikeuksia'.

Tosin alitajuntaan jäi kyllä muistot jotka johtivat Rauhan reissuuni, mutta ne eivät paljoa vaivanneet pitkään aikaan normaalielämää. Minun tapauksessani ei ollut kysymyksessä mielen tappaminen lääkkeillä, eikä varmaan muillakaan kohtalotovereillani.

Eutanasiassa hävitetään mieli tuonpuoleiseen joko tahdosta tai, jos on tajuton eikä voi kommunikoida, hoitotestamenttia noudattaen... Jos ei ole edes hoitotestamenttia, voidaan jättää ruokkimatta ja antaa riutua pois.

Aikoinaan, edellisen eutanasiayrityksen kohdilla lienee ollut kolmen, neljän lääkärin mahdollista tehdä tarvittavat päätökset jos asianomainen ei ollut tehnyt hoitotestamenttia.

Niin & näin...

Olisi hyvä jos eutanasiaa puoltavat lääkärit järjestäytyisivät tehokkaasti jotta potilas tarvittaessa saisi tarvittavan kuolinavun.

Itse olisin kyllä halukas menemään ihan tavallisen etiikan lääkärin omavan lääkärin hoidettavaksi."

Muisto Keijo KUllervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 24.03.17 - klo:17:11
Eutanasiassa hävitetään mieli tuonpuoleiseen joko tahdosta tai, jos on tajuton eikä voi kommunikoida, hoitotestamenttia noudattaen... Jos ei ole edes hoitotestamenttia, voidaan jättää ruokkimatta ja antaa riutua pois.

Paskapuhetta.
Kun työnnät ennakkoluulojasi toisellekin foorumille, lainaan sieltä suoraan vastauksen:

Hoitotestamentilla ei voi määrätä eutanasiaa. Hoitotestamentilla voi määrätä ne tilanteet, jolloin luovutaan potilaan elämää lyhytaikaisesti pidentävistä, keinotekoisista elintoimintoja ylläpitävistä hoitotoimista jos henkilö esimerkiksi vakavan sairauden tai onnettomuuden vuoksi menettää oikeustoimikelpoisuutensa.

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 24.03.17 - klo:17:11
Aikoinaan, edellisen eutanasiayrityksen kohdilla lienee ollut kolmen, neljän lääkärin mahdollista tehdä tarvittavat päätökset jos asianomainen ei ollut tehnyt hoitotestamenttia.

Ei ole. Eutanasia tarkoittaa kuolinavun antamista sitä tahtovalle kun parantavaa hoitoa ei ole ja kuolevan kärsimykset ovat kohtuuttomat.

..............

Lienee niin, että kuolemanpelossaan Keijo Muisto Kullervo työntää tietämättömyydestään kumpuavia ennakkoluuloja eri foorumeille.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

2016 maaliskuussa kirjoitettuna:

Kuolema onkin elämä?

"Minusta jonkin asteinen 'kuolema' On myös sitä, että vanhat, aikansa vaikuttaneet ja eläneet ja huonoiksi havaitut asenteet saavat kyytiä yksilössä ja ajattelussa alkaa uusi aikakausi ja uudet näköalat...

Parhaimmillaan ns. uudestisyntyminen On sitä... Uudet ajatukset, uusi mieli...

Joka hetki on hyvä kokijan uudistaa ajatteluaan jotta pysyisi ajassa ja hengessä mukana...

Oli niin tai näin, aina on maanpäällisen kuoleman kohdatessa yksilö ja itsekin aikanani, juuri niin täydellinen kuin itse elämä On antanut myöten...

Kuoleman jälkeisistä kokemuksista On kirjoitettu suuri joukko kirjoja... Kuitenkin niin, että kirjoittaja On kirjoittaessaan ollut ns. elävien kirjoissa...

Muisto Keijo Kullervo

PS. Itse aion perehtyä 'elämiseen' kokonansa tässä ja nyt... Oletan, että niitä elonpäiviä ei enää liiemmälti ole 74 vuotisella... Joten joka hetki elämästä kiinni vaan..."


"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


"Yksityinen mielipide tai näkemys paljoakaan vaikuttaa USA:n tai EU:n politiikkaan.

Ei paljoakaan myöskään Suomen poliittiseen ilmastoon.

Kivahan se on purkaa omia henkilökohtaisia paineita täällä netissä, kiukutella ja usein nimitelläkin eri mieltä olevia monilla lempinimillään.

Ollaan nyt vaan tyytyväisiä siitä, mitä entiset ja nykyiset sukupolvet ovat saaneet aikaseksi.

Itse olen tyytyväinen ja olen onnellinen että suuri maailmanpalo lienee vältettävissä, otaksun."

Muisto Keijo Kullervo

PS. "Joka toista haukkuu on ite."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Kirjoitettu tänään....

Maailmassa tuntuu olevan hulluus käynnissä.
Brexit hajoittaa EU:ta, Ranskassa on oikeistopopulistien uhka, USassa narsistinen hullu Trump kolhii kaikkia, Venäjä jatkaa hullua opposition vangitsemista ja eristämistä, Turkki uhkailee Eurooppaa terrorismilla, Pohjois-Korea kaivaa verta nenästään, ...
Ja mikä kamalinta, puuhaavat Suomessa eutanasiaa.

Ei mulla muuta...niin, kirjoitettu tänään klo 17.35

päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä