Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Pääsiäinen vasta tulossa!

En ymmärrä mikä tuossa suvivirressä häiritsee, lapset laulaa mukana tai eivät laula. Kaikissa tietämissäni uskonnoissa on joku Luoja tai Voima, jonka puoleen käännytään.

Taitaa häiritä eniten ateisteja, joiden mielestä ei saisi opettaa uskontoa koulussa. Mutta eikö ole lasten oikeus tietää perusasiat, se kuuluu yleissivistykseen. Että tiedätään, mihin missäkin uskotaan tai ei uskota. Lasten varttuessa aikuisiksi he valitsevat itse omien kokemustensa perusteella.

Voi olla, että jotkut eriuskoiset vanhemmat eivät anna lasten laulaa, mutta se on sitten heidän päätöksensä. Jos muslimeista puhutaan, niin sen ei pitäisi ongelma eikä mikään, koska kristityt arabit (joiden äidinkielellä koraanikin on) sanovat Allah tai Rab (josta Rabbi = opettajani/i-kirjaimella perässä), ihan kuin juutalaiset konsanaan.

Muisto Keijo Kullervo

"Elämä on lyhyt, Jeesus ikävä Ikuinen."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#272
Vai vielä epäilette rukouksen voimaa?

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/04/17/tankki-tayteen-rovasti-hoitaa-sieluja-ja-mopoa

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Kirjoitettu joskus aikaisemmin:

"Millä tavalla Suomen valtiosta kirkon erottaminen lopettaisi uskonrauhan häirinnän?

Yksityisasioista ei pidä tehdä yleistyksiäkään.

Intiaanit uskoivat toteemeihin. Nyt ko. toteemeja, alkuperäisiä, myydään keräilijöille, oletan.

Ennen uskottiin Einsteinin teorioihin, moni vieläkin.
Hänen säilötyt aivonsa ovat kovaa valuuttaa 'jossakin'. Olen lukenut.

Afrikkalaisten voodoo nukkia pelätään vieläkin ja ihmetellään.
Mutta:

Kun Jeesus kuoli ristillä kaikkien ihmisten puolesta, tarun mukaan, ollaan siitä eräitten yksilöiden toimesta, rienaamassa, mokomaa käsitystä?

Kun ei sovi pirtaan, lukemani mukaan.

Kaikkia uskonkäsityksiä pilkataan jollakin tasolla koko ajan.

Ajan henki on sellainen, valitettavasti.

Silti:
"Rakkaus on pitkämielinen, lempeä, ei kerskaa eikä pöyhkeile, käyttäydy sopimattomasti... Kaiken se peittää, kaiken se kärsii... Rakkaus ei koskaan häviä..."

Jotain siinä vielä oli?
Pitääpä lukaista sopivalla ajalla tarkemmin..."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Miten nyt sitten saisi suomalaisten koviin kalloihin mielikuvaa jumalaisesta armosta?

Tiedän...
Sanojen kautta, kertomusten kautta, kirjojen kautta ja netin kautta...

Minkä sanan opit nuoruudessasi ensimmäisenä?

Äiti tai Isä - useimmiten.

Tai perkules, jumalauta jne...
Vanhemmat henkilöt opettavat lapsille ns. oikeat sanat.

Mitäpä näistä enempää.

Aina voi syntyä uudesti ylhäältä - Kiireen kautta... Noin itse koin.
Mutta kaikille kykyjensä mukaan = lienee maailmankaikkeuden tärkeimmistä oivalluksista."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo


"Olen miettinyt herkällä korvalla sitä, että missä me kaikki olemme olleet voittajia suhteessa toiseen todellisuuteen.
Marja Sisko Anneli Aalto* kiteytti mietintäni seuraavaan, jo vanhaan kuluneeseen mietteeseen:

"Siittiösoluja on miljoonia... Kuitenkin juuri siittiösi voitti kilpailun ja Sinusta alkoi tulla ihminen."

Minusta siinä on jumalaista ns. armoa ylimmillään...

Aivan samoin ajateltuna kaikki me olemme tärkeitä toinen toisillemme... Olemme kaikki voittajia.

Niin ateistit kuin uskovaisetkin tarvitsemme toisiamme. Ja on armoa syntyä lottovoittajien Suomeen ja yltäkylläisesti koko maailmaan."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Korjattu nimi oikeaksi*.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 29.03.17 - klo:15:37

Niin ateistit kuin uskovaisetkin tarvitsemme toisiamme. Ja on armoa syntyä lottovoittajien Suomeen ja yltäkylläisesti koko maailmaan."

Muisto Keijo Kullervo


Tyypillistä uskovaisten valehtelua ja makeilua.
Minä en tarvitse yhtäkään uskovaista enkä yhdenkään uskovaisen ulkokullaista omahyväistä itsekehua. Pikemminkin päinvastoin.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Tässä on viisaus... Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja se luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Luku on laskettu ja oikeaksi todettu. Jokainen kuutonen kerrotaan toisellaan eli 6x6x6 = 216

Vaikka olisi viisautta, ei se tee ihmistä kummemmaksi toiseen vähemmän viisaan suhteen.

Olemme sivistyneitä petoja ja teemme sitä mitä voimavaramme sallivat. Syömme haarukalla ja veitsellä (vielä muutama vuosikymmen sitten pelkällä puukolla ja puulusikalla?.

Historian pitäisi opettaa ja on opettanutkin... Ihan helposti mikään valtio ei käytä ydinasetta, mutta kyllä ydinpelotetta.

Jeesus Kristus opetti meitä elämään ns. ihmisiksi... Ei siis kuin villieläimet.

Toivottavasti mahdollisimman moni löytää jotain tärkeätä muualtakin elämästä?"

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Oi suuri ajattelija ja maailmanrauhan visionäärimme Keijo, olet ansainnut Nobelin palkinnon.
En osaa sanoa minkä, niin laaja-alaista ajattelusi on. Luulen, että kaikki sinulle kelpaa.

Oksettaa lukea tuotoksiasi.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 08.04.17 - klo:11:19
"Tässä on viisaus... Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja se luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."


Minun lukuni on viisisataa viisikymmentä viisi.

Kannattaa sinunkin harrastaa vitosella alkavia numeroita. Olen tässä kerran vitosella voittanut 5 000 €uroa.

Eiks oo kliffaa hei !