Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

lemmikeistä

Aloittaja marianne, 26.03.11 - klo:15:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marianne

alkaa pikku hiljaa oikein todenteolla pänniä yks kissoista, tuo harmaa tuossa avataressa. se ei vaan voi olla kusematta sisälle. tätä on jatkunu jokusen vuoden. 2 sohvaa ja nojatuolin jo pilannu. leikattu kolli, pääsee käymään ulkona, hiekkalaatikkoja on 2. mut ei, pakko tehä sisälle.

toinen ongelma on vanha seropi koira, täyttää 11v. se on kans alkanu sisälle kuseksia. epäilen, ettei se pysty pidättelemään. yleensä se pystyy pinnaamaan tarvittaessa pitkiäkii aikoja. se on myös alkanu haukkua sisällä ihan ilman syystä. yks päivä makasi pesuhuoneen lattialla ja haukku.

mitähä hittoa tekis. kissa varmaan menee lopetettavaks, kun ei sille oo navettakissan paikkaa löytyny.

PusiSusi

Mä jouduin joskus luopuun yhestä villikissasta. Se oli surullista, en tilitä siitä enempää, se oli sopeutumaton, mutta jumaloi minua ja minä sitä, se oli myös vaarallinen eräälle tulokkaalle.

Sen kaveri, jonka otti pennukseen oli lempeä kuin Buddha, mutta sitten tuli koira joka oli myös kiltti, mutta kissamissa ei ollut koskaan tavannut koiria, se sairastui ja jne.

Sit tälle koiralle näytin maailmaa. Sen ikä tuli vastaan. Otin välissä toisenkin koiran, se höhlä on aika pöhlä.

Joo, kyl lemmikkeihin kiintyy.

PusiSusi

Kun olin killi, pari kissaa häipyi.
Isäni tappoi ne.


PusiSusi


PusiSusi

Maamiehet tietävät sen. Kiitos että tapoitte Roopen ja Pimppinellan.

Oliko ne vaarallisia, hä?


marianne

meillä on 3 koiraa ja 3 kissaa. tuo harmaa kissa on ainoo, joka antaa koirien edes haistella. 2 muuta kissa ei koiria lähelleen laske, mut ei niiden välillä oo onneks mittää pahoja yhteen ottoja ollu.

joskus on ollu vanhimman 2 kissaa meillä hoidossa. sen elukkalauman kans alkaa nopeesti hermot mennä, varsinkii, kun kaikki yhtä kissaa lukuunottamatta on talvet pelkästään sisällä. kesällä pääseevat ulos tarhaan.

meillä on tuo avattaren mustavalkoinen kissa löytökissa. oli löydettäessä surkeen laiha ja takkuturkkinen ja tosi arka. siitä tuli maailman paras kissa. harmi vaan, että sille on tullu aika pahoja tasapaino häiriöitä. eläinlääkäri ei löytäny syytä niille.

PusiSusi

Mä olin aika killi kun noi Roope ja Pimppinella (molemmat oli jätkiä) seuras meitä kuin koirat sieni- ja marjaretkillämme.
Eli vanhempieni ja edesmenneen mummuni kanssa sekä siskoni.

Mä olin helvetin tappi, mut kuulin jälkeenpäin, minne kisut hävisivät.

marianne

ei tuo meidän kissa koskaan ulkona lähe mukana kulkemaan. sillä on ihan omat reitit. toivottavasti ei vaan jää auton alle, kun tuossa talon vieressä olevalla tiellä on aika vilkas liikenne.

miula oli joskus teininä valkonen, umpikuuro kissa, joka sit hävis teille tietymättömille. varmaan kettu tai joku muu vei sen.

PusiSusi

Minni joko karkasi tai sen vei kettu.

Tiedän Roopen ja Pimppinellan kohtalon sekä sen villikissan, joka oli paitani, minä perse.

marianne

miun ex-mies joskus aikoinaan ampu miun koiran ilman lupaa, kun oli kuulemma liian huono rekikoira.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä