Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 21 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Curtis Hamiltonista:

Eipä tuomarit puuttuneet kyynärpäällä aiheutettuun vammaan?

Kalpalaiselle piti antaa 5 minuuttia jäähyä ja ulosajo.

Telkusta oli hyvä katsoa hidastettuna.

Hyvä  SaiPa..

Ilo katsella kun nuoret saavat aikaan kun joukkue on niin repaleinen kuin nyt juuri on."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


Jotain ns. hyvää Ukrainastakin...

"Oli niin tai näin...
Molemmat osapuolet väittävät olevansa oikeassa asiassaan, eikö totta?

Se On vain varmaa, että jos maailma jotenkin pysyy raiteillaan, korjattavaa ja rakennettavaa tuleville sukupolvilla on ihan toden kanssa...

Suomalainen puu kelpaa rakennusaineeksi siinä missä ulkolainenkin...
Arkkitehdillä On töitä, maalareilla maalattavaa, yleensä ns. työ ei ihan heti lopu (koskee Lähi-Itää yhtä hyvin kuin Ukrainaankin).

Ehkä yllä oleva on sitä riko, pura, hajota ja rakenna uudelleen mentaliteettia, niin töitä riittää edellisten sukupolvien raunioille jatkuvasti...

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kunhan päästäisiin rakentamisen vaiheeseen edes?"
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Mitähän Jeesus sanoisi uudesta avioliittolaista?

Jeesus sanoisi kuten Isänsäkin:

"Minä ja Isä olemme yhtä."

Ja...

"Lisääntykää ja täyttäkää maa Moos. 1:28 (ja aika onnistuneesti niin on tehtykin)."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Käyttöohjeita:

"Olen yrittänyt etsiä, kuten monimutkaiseen tekniseen koneeseen, käyttöohjetta naiselle, mutta en ole löytänyt kuin yhden pätevän käyttöohjeen 55 vuoden aikana.

-Nimittäin: "Rakasta sekä myötä, että vastamäessä."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Jos Sinulla on muita päteviä ohjeita kyseessä olevaan, kerro?"
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Vuonna2014 kirjoitettuna:

"Kirsi Salo, tunnettu juontaja, aloitti muutama vuosi sitten TV:ssä ohjelman jossa suorastaan 'halveksittiin' puhumalla kilpailijoita vähättelemällä ja mollaamalla....

"Heikoin lenkki."

Samainen keskustelutyyli On vallannut alaa netissä monesti? Missä ns. toisen keskustelijan kunnioitus tasa-arvoisena kumppanina? Yllä olevaan asiaan, ihan asian tärkeyden vuoksi, halusin aloittaa uuden aiheen...

PS. Onko kysymyksessä ns. Amerikoista opittu käyttäytymismalli TV:n suhteen? Valitettavasti ko. on iskostunut jo nuorison keskusteluun ja kanssakäymiseenkin...

Onko hyvä?"
K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

"Olen lähes ikäni ollut kuorimoilla ammatissani...

Siellä oli ketjukuljettimia joissa joko heikko lenkki poistettiin tai korjattiin entistä ehommaksi ja hyvin toimivat.

Tuntuu olevan, ei aina, tyyli, että 'heikoin lenkki' pyritään halventamalla poistamaan tai ainakin  tekemään epäkelvoksi.

Minusta asiallinen keskustelukulttuuri vaatii lähes ehdottomasti toisen henkilön, jonka kanssa vaihdetaan mielipiteitä, kunnioittamista.

Olen päässyt tavoitteeseeni jonka koen niin, että yksinkertaisesti en vastaa mitenkään ns. halventaviin itseäni koskeviin viesteihin ja hyvin toimii.

Itse asiassa on niin, että halventavan viestin kirjoittaja kertoo enemmän itsestään kuin siitä toisesta."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 16.11.16 - klo:11:26
"Olen lähes ikäni ollut kuorimoilla ammatissani...

Olen päässyt tavoitteeseeni jonka koen niin, että yksinkertaisesti en vastaa mitenkään ns. halventaviin itseäni koskeviin viesteihin ja hyvin toimii.

Muisto Keijo Kullervo

En ole ollut kuorimolla töissä. Tunnen aika hyvin ko. ammatin. Siellä ei juurikaan keskustella.

Keijo Muisto Kullervon tavoite tarkoittaa, että hän ei keskustele. Käytäntö on osoittanut ettei keskustele kenenkään kanssa.
Niin se toimii.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo


"Mitä tykkäisit 'tienvarsimainoksesta' jossa mies tulisi painan etuosassa olevin kirjoituksin:

"Jeesus tulee."

Ja kun mies menisi Sinusta ohi, lukisi selässään:

"Jeesus menee."

Olisitko valmis lakiin vedoten poistamaan miehen maisemista?"

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 17.11.16 - klo:09:55

"Mitä tykkäisit 'tienvarsimainoksesta' jossa mies tulisi paidan etuosassa olevin kirjoituksin:

"Jeesus tulee."

Ja kun mies menisi Sinusta ohi, lukisi selässään:

"Jeesus menee."

Olisitko valmis lakiin vedoten poistamaan miehen maisemista?"

Muisto Keijo Kullervo

Vakavasti nyt, ei kai tuo ollut aito kysymys ja on jo loppuun naurettu vitsikin ..tarkoitus on kai vaan ärsyttää  ::)

JK.
Minua ei häiritsisi tippaakaan vaan ilahtuisin, että joku tosiaan on hankkinut tuon paidan!

Suti

On syytä ihmetellä Keijo Muisto Kullervon halua ärsyttää. Ehkä se on vain pullistelua, muita parempana olemista.

Säälittävää. Ei mikään hoito taida tepsiä sellaiseen.
päivä kerrallaan