Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Jumalan tahdossa eläminen estää hirmuteot.
Saatana - vastustaja - on sellainen ihminen joka ei tiedä Jumalan tahtoa ja siksi maailmassa tapahtuu paljon pahaa...
Paholainen on ihminen joka pelkää Jumalaa, mutta ei tiedä mikä on oikein ja mikä väärin, mutta toivoo löytävänsä Totuuden jotta voisi elää Jumalan tahdon mukaan."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#471
"Näinviime yönä 'unta' jossa teloin pitkällä kepillä ihmisiä kuin pahakin joukkomurhaaja.
Ymmärrän, että olosuhteista johtuu se, millaiseksi maan päällä elämänsä kohtaa...
Minun olosuhteeni on nyt ollut edellä kirjoittamani lainen (olen onnellinen, että olen kokenut maailman näin kuin olen kokenut).

Joukkomurhaajaksi en näillä näkymin aio ryhtyä, mutta ymmärrän että ei tarvitse paljoakaan siihen toteen, ettei niin voisi käydä.

'Hereillä ollessa' on kai kuitenkin ollut niin, että minulla on ollut se ruuvi  joka pitää muita ruuvia päässäni tarpeeksi kireällä ettei ole ollut tarvetta ryhtyä joukkomurhaajaksi.

Mitä tämä kaikki kokemani sitten todistaa Jumalasta?

Ei ehkä sivulliselle mitään, myönnän.
Totean nyt tässä julkisesti, että:

"Taajuussanastot ovat kohdaltani todistaneet kansakuntamme olevan menossa oikeaan suuntaan.
Kansakuntamme jonka sisällä tapahtuu murhia, varastamisia, talousrikollisuutta ym. vastaavaa, mutta kaiken summana on mielestäni elävän Jumalan olemassa olo kaiken keskuksena."

Hyvää tulevaa ja tätä päivääkin..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Olen ajatellut, että joukkomurhaajat ovat 'unessa' kuten Yrjö Kallinen jo TV:ssä sanoi -70 luvulla. He eivät ole heränneet todellisuuden havaitsemiseen."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#473
Tässä puppulausegeneraattori joka selvittää ajoissa monta pulmaa:

http://puppulausegeneraattori.fi/?avainsana=taajuussanasto
Siitä van selvittämään ajatuksiasi, toivon...

Muisto Keijo Kullervo

PS. Minulla on oma generaattori...
Nimittäin koko maanpäällisen elämäni kokemukset jotka ovat siistissä järjestyksessä aivoissani ja jotka tarpeen mukaan  sieltä, aivoistani, tulee sopivaa esiin...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#474
Kummasti kuitenkin kaikki liittyy kaikkeen...

Neitseestä syntyminen lienee niitä kaikkein vaikeimpia uskonnollisia toteamuksia jotka jakavat lähes kaikkea kristilliseen uskoon kuuluvaa, eikö totta?

Itse koin väläyksenomaisesti jo muutama vuosikymmen sitten, että ihmiskunta korjaa ja muuttaa ymmärrystä niin jotta neitseellinen syntymäkin saa loogisen sisällyksenä...
"Me olemme Neitseestä syntyneitä koko ihmiskunta jopa eläimet ja kasvikunta kuin muutkin pienemmät oliot."

K.K
PS. Neitsyen superjoukon paikallisessa Galaksijoukossa siis syntyneitä...
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

Vuonna 2015 kirjoitettuna, pätee kohdaltani vieläkin (vähän korjattuna):

Suomen Kielen taajuussanasto, faktaa...
"Olen ko. kirjasta ottanut oppia siten, että tiedetyt numeroyhdistelmät esimerkiksi aika, päivä ja kuukausi, myös vuosiajat vaikuttavat etenevään ajatteluuni ja päätöksentekooni (tuskin kummoista, kun olen ollut eläkkeellä yli kymmenen vuotta).
Olen numeronero  ja ei ajatteluni siitä ole kärsinyt, päinvastoin, olen saanut tarvitsemaani ns. henkistä tukea omalaatuisesta logiikastani.
Tuskin useakaan väittää 'ymmärtävänsä' minua, mutta mitä väliä siitä sitten on.
"Hukkuvakin takertuu oljenkorteen."
Väitetään sanottavan...
Itse takerruin numeroihin (vaikka en tehnytkään elämisestäni numeroa) ja sain avun logiikan avulla.
Riittänee tällä erää..."
 
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Vuonna 2014 kirjoitettuna:

Sana Olla 1. On mielestäni tärkeä koska numerosarja alkaa yhdestä ja jatkuu äärettömyyteen..
Sana [N]Olla on taas kaikkein yleisin sana... Ilman olemista ei ole mitään.... Ei edes Maailmankaikkeuttakaan...
Kaikkia tutkijoita kiinnostaa 'mitä oli ennen alkua', eikö totta?
Olen luonut päässäni kuvitelman, että ennen Kaiken Alkua on ollut kuten luulen 'ihan tavallinen maailmankaikkeus'... Puhutaanko sitten negatiivisesta maailmankaikkeudesta tai antimateriasta, onkin sitten pohtimisen arvoinen kysymys...
Siis ennen nykyisen Maailmankaikkeutemme syntyä...
On totta, että omassa mielessäni ei ollut mitään aikaisemmin, mutta syntymän jälkeen kokemusten myötä alkoi mielessäni olla jo jotain...
Oman alkuräjähdykseni jälkeen siis alkoi olla jotain (ajatellaanpa sitä millaista hedelmöittymisen jälkeen munasolusta lähtien alkavaa kasvupotentiaalia meissä kaikissa, todellinen ns. alkuräjähdys).
Sotkin tarkoituksella kaksi asiaa toisiinsa, mutta oleellista molemmissa on valtava kasvu (nythän todetaan että 'alkuräjähdys' On vain kielikuva jostakin mikä sattui kaikkialla yhtaikaa, siis joka paikassa mitä kuvitella voi...

K.K.

'PS. Saa toki polemisoida?
Lähinnä tärkeintä osaltani On se, mitä On mielessä...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juuli Hukkaskukka 1

#477
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.10.17 - klo:10:28
Vuonna 2014 kirjoitettuna:

Sana Olla 1. On mielestäni tärkeä koska numerosarja alkaa yhdestä ja jatkuu äärettömyyteen..
Sana [N]Olla on taas kaikkein yleisin sana... Ilman olemista ei ole mitään.... Ei edes Maailmankaikkeuttakaan...
Kaikkia tutkijoita kiinnostaa 'mitä oli ennen alkua', eikö totta?
Olen luonut päässäni kuvitelman, että ennen Kaiken Alkua on ollut kuten luulen 'ihan tavallinen maailmankaikkeus'... Puhutaanko sitten negatiivisesta maailmankaikkeudesta tai antimateriasta, onkin sitten pohtimisen arvoinen kysymys...
Siis ennen nykyisen Maailmankaikkeutemme syntyä...
On totta, että omassa mielessäni ei ollut mitään aikaisemmin, mutta syntymän jälkeen kokemusten myötä alkoi mielessäni olla jo jotain...
Oman alkuräjähdykseni jälkeen siis alkoi olla jotain (ajatellaanpa sitä millaista hedelmöittymisen jälkeen munasolusta lähtien alkavaa kasvupotentiaalia meissä kaikissa, todellinen ns. alkuräjähdys).
Sotkin tarkoituksella kaksi asiaa toisiinsa, mutta oleellista molemmissa on valtava kasvu (nythän todetaan että 'alkuräjähdys' On vain kielikuva jostakin mikä sattui kaikkialla yhtaikaa, siis joka paikassa mitä kuvitella voi...

K.K.

'PS. Saa toki polemisoida?
Lähinnä tärkeintä osaltani On se, mitä On mielessä...

Keijo. Minusta kun tuo maailmankaikkeus ei ala mistään eikä pääty mihinkään. Ei sitä pysty ajattelemaan. Jos se alkaisikin hetkestä yksi niin sitä ennen on menneisyys ja sen jälkeen tulevaisuus. Vai onko niin ettei ole sitä yhtäkää ( 1 ) jos ei minun elämääni tai kenenkään, minkään elämää lasketa. Maailmankaikkeus vain on.
aino hukkanen

karpalo

#478
Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.10.17 - klo:10:28
Vuonna 2014 kirjoitettuna:

Sana Olla 1. On mielestäni tärkeä koska numerosarja alkaa yhdestä ja jatkuu äärettömyyteen..
Sana [N]Olla on taas kaikkein yleisin sana... Ilman olemista ei ole mitään.... Ei edes Maailmankaikkeuttakaan...
Kaikkia tutkijoita kiinnostaa 'mitä oli ennen alkua', eikö totta?
.............

- Sana "Olla" on ehdottomasti hyvinkin tärkeä.

Olla, olla, säteileekö sulla Polla. Tuostahan se kaikki alkaa, tutkiminen, hutkiminen. Jos Polla ei säteile, niin anna Olla.
...........

Olla, Olla. Ruotsalainen vastaava tutkiva kyrmyniska miettii omassa kansankodissaan sanaa Kolla, siis suomeksi tarkistaa/tutkia jne.

Ollako, vaiko Kolla taas, kas siinä kysymys.

Oma jakautumani asiaan on seuraava:

.............

Anna Olla, taikka jos et viitsi, niin Kolla, Kolla.

Kolla vaan, jos sulla on kirkas Polla, muuten, niin, ans Olla.

Sullahan on Muisto niin paljon  paree Polla, kuin monella, kuten Tolla.

Joillakin järjestä on jäljellä Muisto vain....


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 27.10.17 - klo:10:28
Vuonna 2014 kirjoitettuna:

Sana Olla 1. On mielestäni tärkeä koska numerosarja alkaa yhdestä ja jatkuu äärettömyyteen..
Sana [N]Olla on taas kaikkein yleisin sana... Ilman olemista ei ole mitään.... Ei edes Maailmankaikkeuttakaan...
Kaikkia tutkijoita kiinnostaa 'mitä oli ennen alkua', eikö totta?
Olen luonut päässäni kuvitelman, että ennen Kaiken Alkua on ollut kuten luulen 'ihan tavallinen maailmankaikkeus'... Puhutaanko sitten negatiivisesta maailmankaikkeudesta tai antimateriasta, onkin sitten pohtimisen arvoinen kysymys...
Siis ennen nykyisen Maailmankaikkeutemme syntyä...
... Lähinnä tärkeintä osaltani On se, mitä On mielessä...

Sana olla on yleinen suomen kielessä. Kaikissa kielissä sitä ei välttämättä esiinny niin usein. Voidaan sanoa esim. että "minä venäläinen", "sinä suomalainen". Olen varmaan sanonut tämän ennenkin, mutta  toistan vielä, että sanojen yleisyysjärjestys johtuu kontekstista sekä kielestä.