Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 25.06.18 - klo:17:11
Olet oikeassa. Vähäinenkin määrä mitä tahansa ymmärrystä Keijon päässä olisi suotavaa.

No eipä tuo toisen moittiminenkaan paljon älynystyröiden hieromista vaadi. Sen kun avaa suunsa ja sylkäisee - vai purkautuvatko nuo jutut vallan toisesta päästä?

Muisto Keijo Kullervo

2013 kirjoitettuna:

Missä Jumala asuu?
Vastaan itse - ymmärrykseni mukaan... Tekninen, tieteellinen katsantokanta vaatii todisteita, pitävää näkökulmaa ja tieteellisen maailmankuvan hyväksyntää siis sellaista joka voidaan haistaa, maistaa, todistaa suurelle joukolle, koetta voidaan uusia tarpeen tullen loputtomasti ja aina vastaus on sama.
Minulla On vastaus tuohon kaikkeen:
"Jumala On sanoissa - ymmärrettävissä sanoissa."
"Jumala On kielikuvissa."
"Jumala On maailmassa - ei irrallaan maailmasta."
"Jumala On ymmärryksessä."
"Jumala On ajassa ja paikassa - kaikkialla."
"Jumala On löydettävissä - jokaisen ihmisen tajunnasta."
Jne.
Jokainen jota asia kiinnostaa, voi lisätä mieluisia näkökulmia, näkövinkkeleitä luetteloon mielensä mukaan...
K.K.
PS. Mutta missä Jumala asuu?
Maailmankaikkeudessa - ei irrallaan maailmankaikkeudesta...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Esmerkix on mielestään esimerkillinen naishenkilö. Jumala on Esmerkixin ilmoituksessa.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Suti - 26.06.18 - klo:08:28
Esmerkix on mielestään esimerkillinen naishenkilö. Jumala on Esmerkixin ilmoituksessa.

Minä olen ihminen, mutta en ole kateellinen ihminen. Täytyy toki myöntää, ettei niitä kateuden aiheitakaan ole tielleni kovasti ilmaantunut. Minulle riittää tällainen elämä ja tällaiset puitteet, joissa elän.


Muisto Keijo Kullervo

#734
Ymmärretyt sanat ovat avaimia uusille ajatuksille, uusille sanoille ja uusille teoille, parhaimmillaan..



Yleissivistävää - vai kuinka?


Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 26.06.18 - klo:16:57
Lainaus käyttäjältä: Suti - 26.06.18 - klo:08:28
Esmerkix on mielestään esimerkillinen naishenkilö. Jumala on Esmerkixin ilmoituksessa.

Minä olen ihminen, mutta en ole kateellinen ihminen. Täytyy toki myöntää, ettei niitä kateuden aiheitakaan ole tielleni kovasti ilmaantunut. Minulle riittää tällainen elämä ja tällaiset puitteet, joissa elän.

Esimerkillistä.
Pahoittelen että olen tuonut elämääsi sellaista jota et tarvitse.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Proteiinivalmisteita vanhuksille?

Syön aika paljon viljaa ja viljatuotteita.

Poikani neuvoi ottamaan jauhemaista proteiinia ohjeitten mukaan ja oloni onkin tasapainottunut ihan oleellisesti ko. johdosta.

Eilen illalla tuntui, että olen nuorenemaan päin fyysisesti.

KO. proteiinijauhetta on jokaisessa hyvin varustetussa kaupassa ihan yleisesti. Itse käytän mansikan makuista valmistetta.

Olen ottanut vasta muutaman päivän ja olo on kohentunut selvästi.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Vanhuksille lisää proteiinivalmisteita, toivon?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Keijo Muisto Kullervo on varsinainen herkuttelija.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

Vanhuksilla syötetään tietojeni mukaan vanhustentaloissa soppia ja makkaraa, myös leipää, mutta proteiinitäydennyksistä en ole kuullutkaan. Olisiko aihetta tutkiskeluun?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Mitä sinulle syötetään kotona kun olet mennyt tuohon kuntoon että tarvitset lisäproteiineja?

P.S. olisi aihetta tutkia ennen kuin menee väittämään jotain vanhustentaloista. Että ihan "...tietojeni mukaan" !!
päivä kerrallaan