Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pub PohjaSakka

Aloittaja Posiella, 30.10.15 - klo:16:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 05.11.15 - klo:23:40
Olisiko stripparin paikka vapaana?

Henkinen strippari voisi olla ihan hyvä idea.
Muuta ohjelmaa hallitus on järjestänyt täksi viikonlopuksi aivan riittämiin.
Taitaa saada Saulikin yhden homman: "maasta olet Sinä tullut ja maaksi pitää Sinun jälleen tuleman" vai olikohan se vain pelottelua. No, onhan täällä Pubissa tv, jotta eivät mene hyvät naurut sivu suun...

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: . - 06.11.15 - klo:15:37
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.11.15 - klo:14:32
karpalo saattaa olla oikeassa siinä, että suopeutta ja myötäsukaan silittämistä on jaettu hieman epäsymmetrisesti.

Angela on nyt sitten palkattu TE-keskuksen vaikeastityöllistyvien pitkäaikaistyöttömien palkkatuella MYÖTÄSUKAAN SILITTÄJÄKSI.

Angelan ensimmäinen työvuoro on tänä iltana. Pestissä on neljän viikon koeaika, joten toivomme pubin puolesta saavamme asiakkailta rehellistä ja avointa palautetta siitä, miten myötäsukaan silittäminen on onnistunut. Kiitos ja tervetuloa!

Muista ottaa suka myötä!

Suti

Jätä vaan suosiolla homma Angelalle.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.11.15 - klo:13:09


Isänpäivä. Muistellaan isiä ja vaareja hyvällä




Samoin, vaikka itselläni ei ole koskaan ollutkaan isiä eikä vaareja.


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.11.15 - klo:14:36


Voi.. miten niin. Kyllä ainakin joku, jota et tunne .. toivottavasti voit ajatella edes häntä jotenkin hyvällä  :-\ 

Ja minä olin isän tyttö, esikoinen eikä äidin kanssa synkannut nuorena. Vasta hänen mummoiässään se onneksi muuttui. Mutta siihen aikaan vanhemmilla ei ollut aikaa eikä hermoja olla kovinkaan hyviä vanhempia.. isillä sotatraumoja.

En nähnyt isän koskaan itkevän vaikka hautasi kaksi nuorta tytärtä. Olen jo joskus maininnutkin siskon kertoneen hänen itkeneen tallissa, jonne vanhuuttaan potenut Putte kuoli.

Sodassa meni ne vuodet, kun olisi pitänyt hankkia mieluista ammattia.. oli hyvä matikkapää ja muutenkin. Äiti oli jarruna, hän halusi tuttua turvallista kun isää veti maailmalle. RIP molemmat

Vaikea ajatella hyvällä tai pahalla ihmisiä, joita ei ole koskaan nähnyt tai on nähnyt vain vilahdukselta.
Yleisönosastossa oli hauska juttu tänään juuri siitä, kuinka ennen äidit hoitivat lapset itse kotona ja isät elättivät perheet. Äidit olivat herttaisia ja kilttejä ja isät loivat taloudellisen turvan perheelle. Mistähän ajasta kirjoittaja puhui? Sellaista idylliä en ole nähnyt, ainakaan Suomen maaseudulla ja kaupungeissa asuvista ei ollut kovin helppoa saada tietoa. Aika monissa perheissä isä oli pultsari ja äiti teki montaa työtä elättääkseen perheen.


Frux

Pultsari...nyt tuli vähän huono omatunto...

Millainen silitysrauta täällä tarvitaan? Höyrykö?

Missä ne kaikki silitettävät on?

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 06.11.15 - klo:15:47
Lainaus käyttäjältä: . - 06.11.15 - klo:15:37
Lainaus käyttäjältä: Suti - 06.11.15 - klo:14:32
karpalo saattaa olla oikeassa siinä, että suopeutta ja myötäsukaan silittämistä on jaettu hieman epäsymmetrisesti.

Angela on nyt sitten palkattu TE-keskuksen vaikeastityöllistyvien pitkäaikaistyöttömien palkkatuella MYÖTÄSUKAAN SILITTÄJÄKSI.

Angelan ensimmäinen työvuoro on tänä iltana. Pestissä on neljän viikon koeaika, joten toivomme pubin puolesta saavamme asiakkailta rehellistä ja avointa palautetta siitä, miten myötäsukaan silittäminen on onnistunut. Kiitos ja tervetuloa!

Muista ottaa suka myötä!

Siis suka! Katso tuosta kuvasta suanmallia (taipuukohan se noin?).

Frux

On tämä niin väärin! Olin ihan rauhassa isienpäivää viettämässä, kun kännykkäni pirahti ja siellä oli Piste ja kiljui täyttä kurkkua, että missä luuhaan, kun minun pitäisi olla Pubissa. On kuulemma työvuoro. Ja sitten  kun pääsin tänne, niin eihän täällä ole yhtään suittavaa! Pelkkiä naisia Pubi täynnä.  >:(

Aivan sama, jos sitten istun täällä pöydässä. Jos jaksan istua tarpeeksi kauan, niin johan ansiosidonnainen alkaa juosta ja voi keskittyä taas oikeisiin töihin.

Frux

ps. Voisiko joku hakea huomenna diakonissalta ruokakassin? Piste sanoi, että kun olen TE-keskuksen kautta harjoittelijana eli käytännössä orjana, niin en ole henkilökuntaa ja minulle ei siis kuulu ruokailu täällä. Sanokaa sille diakonissalle, että tuon sen kupongin, kun pääsen täältä. Voi pistää ruutuvihkoonsa, että yksi kassi on jo sitten haettu.

Suti


Kävin eilen konsertissa, pieni paikallinen yksityisen pitämä konserttitalo.
Eteisessä, ennen konserttia, kävi helvetinmoinen pulina. Naisääniä kaikki. Toki, miehiä oli vähemmistö mutta ei heillä ollut niin paljon sanottavaa kuin naisilla.

Kyllä naisilla riittää pulinaa. Täälläkin. Sain sitä lajia jo eilen ihan tarpeeksi.
päivä kerrallaan