Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muukalaistollon vapaa-sana ketju.

Aloittaja Muukalaistollo, 29.02.16 - klo:17:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.11.20 - klo:22:17
Lainaus käyttäjältä: LexA - 25.10.20 - klo:00:44
Lainaus käyttäjältä: DebraSoype - 18.10.20 - klo:12:41Pystyvätkö palstan moderaattorit lukemaan viestini, jos laitan yv:tä jollekin ei ole tarkoitus olla mikään anarkisti, mutta kunhan kiinnostaa  ? Näkeekö sen, että olen laittanut yv:tä?
Ei.

Minä pystyn, muut eivät. Ja minäkin vain jos käytän siihen ihan huomattavan paljon aikaa ja vaivaa, johon en kyllä ryhdy -  jos ei oikeasti ole jotain painavaa syytä. Vaatii siis että kaivelen foorumin tietokantaa, ja teen salapoliisityötä. Ei onnistu mitenkään "helposti".

Onpa palsta vähän erinäköinen kuin ennen, LexA se jaksaa ylläpitää tätä (peukkuemoji tähän!) 

Itse olen vieraantunut kaikilta foorumeilta, paitsi yhdelle ulkosuomalaisten foorumille heitän joskus viestin, hukkuu kyllä nopeasti viestien tulvaan, kun on kymmeniä tuhansia jäseniä.

Tuota yksityisviestin lukemismahdollisuutta on arvuuteltu foorumeilla niin kauan kuin näillä olen ollut, nyt 21 vuotta, aloitin edesmenneellä Näkökulmalla. Siellä se ainajyrkästi kiistettiin, vaikka jäsenet sitä epäilivät.
Minuakin on tällä foorumilla varmaan siitä epäilty, jotenkin olen rivien välistä aavistellut, mutta turhaan tietenkin!

Valitettavasti hyvät perinteiset foorumit ovat katoamassa..
Hyvää syksyn jatkoa vaan kaikille ja pysytelkäähän terveinä ..ja elossa! :D Koskahan tästä riesasta päästään eroon.



Kiitos samoin!
Korona ehkä jää kiertämään maailmaa samalla tavalla kuin influenssa ja joka vuosi on keksittävä uusi rokote. Kaikissa maissa rokotetta ei pystytä ottamaan käyttöön ja siellä se saattaa niittää joka vuosi suurta satoa. :'(

karpalo

Eipä ole juuri muuta palstaa kuin tämä. Siis tämäntyyppinen "wanhanaikainen" yleiskeskustelusivusto johon minä laitan viestejäni silloin kun huvittaa niin tehdä.

Kiitoksia kaikille jotka jaksavat roikkua mukana.

Ja Uudet, Teretulemast !