Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Onko maailmaa rymyjuhlan jälkeen?

Aloittaja Balthazar, 23.06.16 - klo:22:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Balthazar

Mä en ole oikeastaan koskaan tajunnut näitä "pakko ryypätä" -kalenterimerkintöjä.
Päiviähän on vuodessa vaikka muille jakaa ja sitten pitäisi kumartaa jotain täysin yksittäistä aihetta
ja pyhittää sille hyvän viskinjuonnin hetki ilman mitään sen suurempaa syytä?

Ei jatkoon.

"Minä juon silloin kun tekee mieli juoda"

Piti lyödä hipsuihin tuo edellinen lause, ettei kukaan nyt loukkaannu. Niin, minä juon silloin kun tahdon.
Tänään ei mielestäni ole yhtään sen huonompi päivä juhlistaa, vaikka appelsiinin kuorimisen vuosipäivää kuin
huomenna juhannusta. Reilu diili?

No eihän se ole. Suomalainen närkästyy viimeistään siinä vaiheessa kun "toisinajattelija" kertoo mielipiteensä.
Tappara vai Kärpät. Jääkiekko vs. Jalkapallo. Kyllä jostain mieli pahoitetaan, se on varma.
Polta kokko, juo snapsi, tee juhannustaika. So what?
Vedä känni päivää ennen "virallista rymyjuhlaa" ja olet vähintäänkin maanpetturi.
Nautinnollista...

Ja sitten se mökille lähtö... Mökille. Sano se oikein makustellen mmmmmmökilleeeeeeeehhhhh.
Ai vittu ku tuntuu sielussa asti...
Kaikki jotka eivät lähde mökille ovat tylsiä ihmisiä. Juhannuksena on PAKKO päästä mökille. Vaikka siellä olisi juuri se ärsyttävä Jaska,
joka viimejussinakin paskoi housuunsa ja veti kahta frendiä turpiin, mutta silti. Mökille on päästävä.
Siellä nääs hermo lepää. Luonnonrauhakin on tärkeää... mitä nyt eläimet lähiympäristöstä muuttavat vuosiksi pois rymyjuhlan jälkimainingeissa.
Mmmmmökkiiiiiiihhhhh...(ja sitä valokuvien määrää...)

Mä en mene mökille. Enkä juo todennäköisesti viinaakaan hirveästi huomenna, juon sitä tänään, koska voin ja olen niin vitun rebel.
Kotini on linnani ja seurani juuri niin hyvää kuin itse tahdon. Voiko asiaa enää edes puida?

Voi. Kaupunkijuhannus. Tahtoisin tästä jatkaa vielä yhden novellin verran, mutta olen juonut liikaa savuhöysteistä vodkaa...
ja usko tai älä. se tekee minut varsin villiksi...

...varsinkin näin juhannuksena!

Hyvät Jussit teille ihan jokaiselle
Haukkuvat laiskaksi, vaikka mitään en oo tehny!

Armas Ryssiväinen

Kaupunkijuhannus, joo, auttaa kun vapaa-ajan asunto on kaupunkikeskustassa. ja kerrostalokämppä taas siell, missä ennen mökit.
Helppo (ja ihana) fillaroida hiljaisessa kaupungissa, satamissa terrasseilla, jos fiilis on se.