Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

- Olipas huumoria kerrakseen Muisto Keijo Kullervo Pellervo Sinervo ikiaikainen suhertelija ja tuhertelija.

Suti

Minulle tulee paha olo, etoo, kun lukee Keijon huumoria. Kauhistuttaa ajatella että ihminen voi olla noin typerä.
päivä kerrallaan

karpalo

Olisiko mahdollista, että Muisto Sinervo Kullervo Keijorvo  voisit laittaa omakuvasi vielä isompana, todella suurena, niin uskoakseni tehokkuutesi tulisi paremmin esiin ?

Tämä nykyinen omakuvasi on muutenkin väsyneen oloinen.

Silmät repsottavat, ehkä et ole pyyhkinyt rähmää pois omakehuisilta kiireiltäsi.

Tsemppiä silti sinne rajamaille, ehkä tämäkin oli pelkkää huumoria ?

Muisto Keijo Kullervo

Erään tuttuni vaimo: Ukkoni oli merkillinen mies. Yleensä mehiläinen menee kukasta kukkaan, mutta mieheni menee lumpusta lumppuun ja on kuin aamunkoi...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Kaksituhatta kymmenluvun alussa kirjoitettuna:

"Eräässä eksoottisessa valtiossa parlamentin käytäviä juoksi mies ja huusi:
- Johtaja on idiootti!
Mies vangittiin ja tuomittiin 23 vuodeksi vankeuteen... Kolme vuotta herjauksesta ja 20 vuotta valtiosalaisuuden kertomisesta julkisella paikalla..."
K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"


Muisto Keijo Kullervo

#795
Raamattu sisältää kertomuksen jossa valaskala nielaisee tiedetyn henkilön ja sylkäisee sitten ajastaan ko. suustaan pois? Näinhän se oli?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Joonan_kirja
Vaimoni veli pisti paremmaksi ja päätti itse mennä kalaan...
Muisto Keijo Kullervo
Alastomassa kaupungissa on vähintään miljoona tarinaa ja tämä tarina on niistä yksi.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Muutama vuosi sitten...

Sanotaan, että unia nähdään vaikka niitä ei aamulla muistaisikaan tai heti herättyä...
No! Hyvin harvoin näen unia joita muistaisin herättyäni... Kertoilen valveilla valvetarinoita enkä tiedä ihan varmaan mistä ne tulevat, mutta vuosien varrelta yksi tarina on jäänyt mieleeni jonka nyt kerron.
"Olin hiomonkuorimolla valvomossa kun pomon kuullen aloin veistää juttua joka pulppusi kuin lähteestä ihan tuosta vain:
Olin mukamas nähnyt unta että olin rahapajassa töissä ja olin koneella joka teki viisikymppisiä... Ajastaan homma alkoi maistua puulta ja kerroin pomolleni että tarvitsisin työn jossa olisi enemmän vaihtelua...
Pomo sanoi:
- Tulepas mukaani niin näytän Sinulle uuden paikan... Vei minut koneen ääreen joka teki satasia sanoen:
- No! Tässä Sinulle vaihtelua, mutta en voi vaikuttaa palkkaasi... Ne määräytyvät työehtoneuvottelujen pohjalta."
K.K.
PS. Juttuni tuntui miellyttävän pomoani kun sain muutaman päivän kuluttua tietää, että olin saanut kuorimonhoitajan vakanssin kontolleni... Sillä tavalla kuin Niilo Tarvajärvi olisi sen sanonut... niin...Ja tarina on siitä ajasta kun 'markka' oli vielä Suomen valuuttaa...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Niissä tehtävissä joissa olen toiminut työpaikat "jaettiin" osaamisen, ei juttujen perusteella. Ei varsinkaan houreiden perusteella.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#798
"Suuren 'puun' latvustossa kasvaa suuria seteleitä, kun vaan on älyä ja taitoa käydä niitä noukkimaan."
Onneksi opin niitä noukkimaan tarvittavan määrän.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Mahtoiko olla älykäs ja toimintatarmoa täynnä se kuuluisa lohjalainen mieshenkilö joka voitti reilut 15 miljoonaa euroa vastikään?
Olisiko ollut onnellakin osuutta asioihin? Ei kai kuitenkaan houreita - toivon?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo



Alokasaikanani kämppäkaverini alokas Saarinen kävi vääpeli Vedenpään luona toimittamassa asioita ja tuli komppaniaan sanoen:
- Kävelin vedenpäällä - uskokaa tai älkää...

Asiat saavat selkeyttä kun ei tuijota vain yhteen oletettuun pisteeseen näkökentässä.

Pidä vaan asenteesi niin kauan kun havaitset siitä saavasi onnea ja hyötyä.

Kun tarvitset mielikuvitusta ymmärtämään, että muuallakin on elämää, palaillaan.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä