Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 21 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"PS. Myös perussuomalaisista loikkaavat kansanedustajat hallitusrintamaan tekisivät hyvää hallituksen kannatukseen. Esimerkiksi 'lähtemisen' kulttuuria harrastavat viisi kansanedustajaa..."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 12.06.17 - klo:17:45
"Valta vaihtuu, mutta 'rakkaus' on ikuista..."

Muisto Keijo Kullervo

- Lintukin lentää ja kala ui, mutta kastemato vain ryömii omassa multaisessa pöheikössään välittämättä muista kuin omista teorioistaan, että miten olen parempi kastemato, kuin muut kastemadot, jotka näyttävät ryömivän eteenpäin jotenkin huonommin, kuin minä joka olen kastematojen eliittiä ainakin omasta mielestäni

Muisto Keijo Kullervo

Kaksikymmentä kansanedustajaa perusuomaisista eroaa ja muodostaa oman eduskuntaryhmän. Mukana Timo Soini ja kaikki perussuomalaisten ministerit hallituksessa.

https://yle.fi/uutiset/3-9666763

Jos ei mitään hyvää, niin ainakin yritystä on pysyä hallitusrintamassa?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Minun käy oikeastaan sääliksi Halla-ahoa. Miten jaksaa elää ihminen, joka on joutunut luopumaan kaikista tunteistaan? Vain tyhjä katse on jäänyt, mutta hän on sentään selviytynyt onnettomasta lapsuudestaan, hengissä. Ehkä älykkyys on auttanut yli karikoiden, mutta raskasta sen on täytynyt olla... Kuka uskaltaa luottaa ihmiseen, jolla ei ole tunteita?


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 13.06.17 - klo:13:31
Minun käy oikeastaan sääliksi Halla-ahoa. Miten jaksaa elää ihminen, joka on joutunut luopumaan kaikista tunteistaan? Vain tyhjä katse on jäänyt, mutta hän on sentään selviytynyt onnettomasta lapsuudestaan, hengissä. Ehkä älykkyys on auttanut yli karikoiden, mutta raskasta sen on täytynyt olla... Kuka uskaltaa luottaa ihmiseen, jolla ei ole tunteita?

Hän on täysin tunteeton, niin kuin sanoit.

Hän on ihminen, joka asettelee eri rodut paremmuusjärjestykseen.


Suti

Ei täysin tunteetonta ihmistä olekaan.
Täysin typeriä kyllä on. Minä en luottaisi ihmiseen jonka toiminnassa ei ole järkeä.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 13.06.17 - klo:16:08
Ei täysin tunteetonta ihmistä olekaan.
Täysin typeriä kyllä on. Minä en luottaisi ihmiseen jonka toiminnassa ei ole järkeä.

Voi olla, että ei ole tunteeton, mutta kykenee itse valitsemaan ne tunteet, mitkä häntä miellyttää milloinkin.

Muisto Keijo Kullervo

Perussuomalaisten säännöissä on jotain mätää?
Kuinka alle tuhat rivijäsentä, muuta, voivat kaapata vallan puoluekokouksessa kun kuitenkin eduskuntavaaleissa perussuomalaisia kannatti noin 500000 kansalaista.

Simon Elo oli selkeästi oikeassa ko. suhteen tv-tilaisuudessa päivällä.

On selvää, että koetun laista lapsusta yritetään välttää tulevissa puoluekokouksissa kaikissa puolueissa tulevaisuudessa.

Ihan sivullisena huomioituna...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 13.06.17 - klo:14:02
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 13.06.17 - klo:13:31
Minun käy oikeastaan sääliksi Halla-ahoa. Miten jaksaa elää ihminen, joka on joutunut luopumaan kaikista tunteistaan? Vain tyhjä katse on jäänyt, mutta hän on sentään selviytynyt onnettomasta lapsuudestaan, hengissä. Ehkä älykkyys on auttanut yli karikoiden, mutta raskasta sen on täytynyt olla... Kuka uskaltaa luottaa ihmiseen, jolla ei ole tunteita?

Hän on täysin tunteeton, niin kuin sanoit.

Hän on ihminen, joka asettelee eri rodut paremmuusjärjestykseen.

Ei vain rodut, vaan myös ihmiset hän laittaa paremmuusjärjestykseen. Hänen mielestään niitä ihmisiä ja yhteisöjä, jotka auttavat hukkuvia pakolaisia ylös merestä, pitäisi rangaista ankarasti. Kun katson hänen silmiään, niistä näkyy - niin tosiaan - niistä ei näy mitään, vain tyhjä katse.

Muisto Keijo Kullervo

"Jos jotakuta kiinnostaa, olisi mielenkiintoista laskea niiden 22 eduskuntavaaleissa saamat äänimäärät yhteen?
Vastaavasti myös nykyisen, Jyväskylässä valitun, perussuomalaisten saamat eduskuntavaaleissa saamat äänet yhteen?

Sitten olisi kiva nähdä 2019 kuinka äänet jakaantuvat molemmille tahoille.

Itse en välitä kaivella, edes goolettaa, kyseessä olevia tietoja, kun en ole missään ko. puolueissa millään tavalla mukana, mutta ihan uteliaisuuttani kyselen."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Olen muuten sitä mieltä, että perussuomaisten suora äänestys on osoittanut toimimattomuutensa. Jyväskylän puoluekokous osoitti sen.
Junttaamiselle ja kaappaukselle annettiin mahdollisuus totaalisesti.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä