Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Psyyken lääkkeet - siunaus - toisaalta kirous kaikkinensa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 10.03.13 - klo:15:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

#30

Lääkkeistä puheenollen vastoin tapojani aion kysyä lääkäriltä jotain väkevämpää, että saa juhlia kuopuksen ja miniän valmistumista kunnolla, edes ja sitten vielä lomalla laiskasti lökötellen, loman jälkeen tarvitaan kai leikkaus. Lonkkasellainen. Kyllä sitä alkaa invaliidiksi nopeasti, kun viime kesänä ei kukaan vielä hoksannut kysyä, että onko jotain lonkkavaivaa. Sisulla vaan ilman särkylääkkeitä.. minulla taitaa olla korkea kipukynnys, olen kuullut siitä ennenkin.  

Nuo järeämmät kipulääkkeet kyllä ovat pilvessä olemista. Oli kerran kauan sitten olkapää loukkaantunut, kuljin kuin zombie, äänetkin tuli kuin seinän takaa.. niihin varmaan adiktoituu helposti, jos on pakko ottaa kroonisiin kipuihin, oletan.

THL tiedottaa

Tässä taannoin eräs lääkäri antoi minulle iskiassärkyyn tarkoitetun lääkereseptin, jonka lääkkeen eräänä aineosana oli kodeiini. (Suomessa kuolee parikymmentä ihmistä juuri tähän kodeiiniin, sen yliannostukseen.)

Kun muutamaa vuotta myöhemmin menin (toiselle lääkärille) uusimaan kyseisen reseptin, totesi lääkäri heti: "Hei, tämähän on vedetty pois myynnistä. Se kun meni liukkaasti katukauppaan." Eli, kun lääkettä oli mittavasti käytetty huumeena, se jouduttiin vetämään pois Suomen apteekeista.

Harmi sinänsä, koskapa tämä lääke on ollut ainoa tähän mennessä, joka todella on tehonnut iskiassärkyyn ...



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 17.04.13 - klo:15:17
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 14.04.13 - klo:19:55


Sen vuoksi, koska lääkkeitä kulkeutuu .....

THL siis näkee lääkkeitä kaikkialla luonnossa.  Siis luonto toimii yleislääkkeenä ennalta ehkäisevästi ..

Porot näkevät jäkälän paksunkin hangen alta. Minulla ei ole sellaista näkökykyä, että näkisin ne tuhannet lääkejäämät, joita me ihmiset levitämme ympäristöömme.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


THL tiedottaa

.
Kuvittele mitä kuvittelet.
Et ole tainnut seurata tutkimuksia tästä aiheesta?

Edes lehtiä?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Avekin epäili mun lukutaitoa. Sanoi et jos hän ei esilukisi uu tisia, minä en tietäisi asioista mitään.

Mitähän lääkettä siellä vesijohtovedessä sitten on?
En tiedä ainuttakaan.


risto

.
Yritin katsoa, itä netti kertoo lääkkeistä vesistöissä.  prof Aimo Oikari näkyi olevan siinä.

Toimittajien heitoissa ei mainittu että suurin osa puhdistetuista jätevesistä menee suoraan mereen.

Koko pääkaupunkiseutu lantraa puhdistetut  jätevedet syvään mereen.

Sitten suurimmat muut kaupungit Turku, Oulu, Kyenlaakso ja mitä kaikkea niitä on.

Että niiku ehkäisypillerit muuttavat koiraskalat? Vai sillee sanoo tiedelehden vapaa toimittaja.
Kalanpoikasia riittää kuitenkin meressä.

Intiassa lehmänraadoissa on niin paljon antibioottia että korppikotkat kuolivat.

Just







AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

#38
.


Tervetuloa, Juuli.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä