Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Jaahas... ja minun toinen nimeni on Helinä, siis Helinä-keiju. En kyllä osaa arvata, mitä se kuvaisi.

karpalo

Ehkäpä olet tuollainen heleä, ilmava, muut huomioonottava, reipas ja rehellinen naispuolinen patriootti ?

Voiko muuten nykyään sanoa nainen/mies, vai ollaanko pelkkiä henkilöitä. Pitäisikö kysyä vihreiltä ?

Esmerkix

Eipä taida olla poliittinen kannanotto tuo "sukupuoli"-kysymys. Joissakin puolueissa ei vain yksinkertaisesti hyväksytä sitä, että lapsi voi syntyä muunsukupuoliseksi. Se alkaa näkyä jo hyvin varhain - siis muutaman vuoden ikäisenä. Onneksi heitä ei enää kirota helvettiin, eikä tapeta vääränlaisina ihmisinä, ainakaan Suomessa. Osa muunsukupuolisista elää erakkoelämää, eikä koskaan edes tunnusta muille ihmisille olevansa muunsukupuolinen. Kyllä siinä nuori ihminen on hukassa, kun ei tunne kuuluvansa mihinkään ryhmään esim. koulussa.

Muisto Keijo Kullervo

#1363
Muistan – oliko se eräässä seurakunnassa kymmeniä vuosia sitten – kun pastori kertoi Raamatun paikan seuraavan:

"Missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni, siellä minä olen heidän keskellään."

Olen – aikajärjestyksessä – ottanut itseni kannalta ja opiskeluni kannalta seuraavat teokset tarkasteluni piiriin:

https://sites.google.com/view/keijokullervonsivusto/home

Ensiksi tein Kotisivuni oman osuuden, sitten aloin tutkia Vanhaa- ja Uuden Testamentin taajasanoja. Lopuksi aloin tykästyä A ja = O problematiikkaan josta hyvänä esimerkkinä linkin:

https://www.youtube.com/watch?v=95aVBzV0TL4
josta mieltäni kiehtoi varsinkin sen kestoaika, joka oli

12.34 ja se taajasanojen mukaan tarkoittaa 'tosiasiaa'?

Tässä yllä voimani rippeet henkilökohtaisen osallistumiseni mukana olon lisäksi.

Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo
PS. Ne kaksi – minä ja nimimerkki Jaska Jokunen

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Kyllähän miehet koko ajan puhuvat siitä, että heidän pitäisi saada oikeus käyttää vuokrakohtua, jotta hekin voisivat hankkia itselleen oman lapsen. No, se kohtu eli nainen pitäisi vuokrata 9 kuukaudeksi ja sitten vielä rinnat vuodeksi, jotta lasta voisi imettää. Lehmänmaito ei välttämättä kaikille lapsille sovi, eikä ole niin terveellistäkään kuin rintamaito. Olisiko tuo naisen alistaminen tuollaiseen tehtävään tasa-arvoista? Nythän naiset ovat vasta alkaneet jonkin verran saavuttaa tasa-arvoista asemaa esim. työelämässä. Palkat ovat vielä alemmat kuin miehillä, vaikka koulutustaso miehiin verrattuna on korkeampi. Naisen siis pitäisi luovuttaa koko kehonsa vuosikausiksi, jotta miespari saisi lapsen, kun taas mies vain suihkauttaa spermaa purkkiin ja sillä voidaan hedelmöittää monta naista. Miestä siinä ei tarvita tuon enempää.


karpalo

Minäkin olen miettinyt sitä sun tätä ???

Tässä viime vuoden helmikuussa, 22.02.2022 vilkaisin autoni matkamittariin. Se näytti ajetut kilometrit 222222 km.

HOHHOH, ensin kauhistuin, sitten ilahduin, elinvuosiani on luultavasti jäljellä 22 vuotta 2 kuukautta 22 päivää ?

Mitähän autoni matkamittari sitten näyttää, TOYOTA COROLLA vm. 1997 ?

Muisto Keijo Kullervo

Kaikki lähti - siis esaias kirjan tutkiminen siitä, että alla oleva linkki osoittaa esaias tarkoittaa Jesajaa:

 https://fi.wikipedia.org/wiki/Esaias

4 numeron - myöhemmin luvun - otin oivalluksesta, että Koko Kotisivuni otsikko on 'Neljäs rintama eli kuinka Paholainen kesytetään'.

Varsinkin kun huomasin tekemäni virheen 6300 Esaias sanan kirjoittamisen asussa. Olin kirjoittanut *Esaijas vaikka piti olla Esaias (korjasin sanataulukoihin väliaikaisesti oikein, mutta tekevälle sattuu.
*Painovirhepaholainen osallistui keskusteluun - luullakseni).

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Jos minulla olisi ollut valtaa, olisin jo heti kun laukaukset ko. torilla 2014 ammuttiin, eristänyt Ukrainan 'kaikki rajat kiinni' (yhtään ulkomaista agenttia en olisi päästänyt maahan, aseet lukkojen taa, osapuolet  saaneet tapella kivilinkojen ja nuijien kanssa kunnes olisivat sopineet asiansa).

Aina kun jossain maassa yhteiskunnalliset kiistat kärjistyvät, osapuolet pyytävät ulkoisilta valtioita sympatiaa, aseita ja ammuksia, mutta hitto, noin vain lietsotaan sotaa, kärsimyksiä ja ulkoisten valtioiden omia pyrkimyksiä vaikuttamaan ko. valtioiden sisällä?

Juu...
Minulla ei ole valtaa, mutta 'näkemyksiä' siitä miten kiistat saadaan pidettyä valtioiden sisällä - tapelkoon keskenään ja rauha tulee kun osapuolet rauhoittavat mielensä?

Joskus tarvitaan psykiatrista hoitoakin raivokkaimmille?

Muisto Keijo Kullervo
Ps. Rauha ei tule sotimalla vaan vakaalla tarkoituksella tehdä rauha, aseet laskemalla, luetteloimalla ja jemmaan laittamalla.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

"Lisääntykää ja täyttäkää maa?"

Ei taida Pyhän Kirjan sanoma viehättää nykyistä sukupolvea lainkaan?

'Nautiskellaan ennen kuin laukastaan' sano aikoinaan tv-henkilö viitaten jääkiekon kiemuroihin, mutta sopisi kai sukupuolioppaaseenkin – uskon.

Suomessa kuolee paljon enemmän kuin syntyy vuodessa ihmisiä ja ukrainalaiset lienevät hyvään tarpeeseen jotta väkiluku pysyisi edes entisellään.

Ei kai kukaan järkevä ihminen ala edes hankkimaan lapsia tähän epävarmaan maailmaan jossa ainoastaan aseitten määrä kasvaa enenevästi?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 26.01.23 - klo:13:53"Lisääntykää ja täyttäkää maa?"

Ei taida Pyhän Kirjan sanoma viehättää nykyistä sukupolvea lainkaan?

'Nautiskellaan ennen kuin laukastaan' sano aikoinaan tv-henkilö viitaten jääkiekon kiemuroihin, mutta sopisi kai sukupuolioppaaseenkin – uskon.

Suomessa kuolee paljon enemmän kuin syntyy vuodessa ihmisiä ja ukrainalaiset lienevät hyvään tarpeeseen jotta väkiluku pysyisi edes entisellään.

Ei kai kukaan järkevä ihminen ala edes hankkimaan lapsia tähän epävarmaan maailmaan jossa ainoastaan aseitten määrä kasvaa enenevästi?

Muisto Keijo Kullervo
Tuo Pyhä Kirja on kirjoitettu silloin, kun maailma näytti aivan erinäköiseltä. Moni sai yli 20 lasta, joista jo muutaman vuoden kuluessa saattoi suurin osa olla haudassa. Silloin ei ollut kunnon lääkkeitä eikä ihmisillä tarpeeksi tietoa maailmasta. Ihminenhän Raamatunkin kirjoitti. Ehkä hän nyt käyttäisi vähän erilaisia sanontoja ja varmaan ainakin tieeelliselmpää kieltä.