Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jos olisin Urpilainen...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 02.08.13 - klo:14:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#10
Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 03.08.13 - klo:14:32
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 03.08.13 - klo:13:21
Uskotaan ja toivotaan parempaa SDP ja tehdään kukin sarallaan töitä sen eteen koko ajan ellei kuolo korjaa aikaisemmin? Siis ennen kuin seuraavat eduskuntavaalit ovat...

K.K.

Hyvin kiteytetty se, että töitä on tehtävä muutakin, kuin esitellä Jutan verkkosukat, tai Mikael Jungnerin töyhtötukka.

Kumpikin on oikeastaan sellainen yksilö jotka puhelevat "Diiba-Daaba" tyyppisiä yleistyksiä. MJ on sen lisäksi lapsellisen omahyväinen, ainakin ilmeet ja yleiskuva hänestä on sellainen muillakin kuin minulla.

Muuten K.K, miten luulet, että minä vanha SDP:läinen, joka olen äänestänyt Kokkareita nykyään hyvin pitkään, niin miten luulisit meikäläisen tekevän sarallani töitä SDP:n eteen.

Jos sen tekisin, niin auta armias, kuinka Valtion Velkakehitys nousisi, kun SDP on sellainen puolue nykyään, että haluaa jakaa rahaa joka suuntaan ihmisille, ilman mitään vastiketta ??

Ja tuo tapahtuu siksi, että saisivat lisää äänestäjiä?

Eikös se näin mene tänä päivänä K.K. ?


Olen ollut SDP:n jäsen yli 40 vuotta eikä kukaan ole minulle tullut ko. puolueessa tarjonnut tai jakanut rahaa...

Jos luulet, että Kreikka ja muut talousvaikeuksissa olevat valtiot ovat vain SDP:n kautta saanut yksistään rahaa, niin erehdyt?

Nykyiset hallituspuolueet saivat keskustavetoisen hallituksen jäljiltä Kreikka-pakeetin johon keskusta ja kokoomus oli piirtänyt puumerkkinsä lisukkeena ruotsalaiset - RKP - liekö ollut muita lainkaan? Taisivat vihreätkin olla ko. mukana...

SDP vaati ja sai vakuudet seuraavaan takuuseen ja loppu onkin sitten historiaa...

Toki SDP on pitänyt huolta siitä, että jokapäiväinen leipä on riittänyt työläisperheille koko vaikuttamisensa ajan...

Kokoomus kyllä tekee kaikkensa, että se leipä olisi mahdollisimman pitkä ja kapea? Kuitenkin leivässä on pysytty...


Minusta tuntuu ihmeelliseltä väittämäsi, että rahaa On jaettu ympäriämpäri? Kertonet kai mitä sillä tarkoitat?


K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 03.08.13 - klo:15:16
Minusta tuntuu ihmeelliseltä väittämäsi, että rahaa On jaettu ympäriämpäri? Kertonet kai mitä sillä tarkoitat?
K.K.


Hoohhoijaa Demari,t Jutta ja Mikael ??? ovatko sinun, siis paperityöntekijän  ihanteitasi ??

----------------------

Tarkoitan sillä sitä, että Demarit ovat junailleet niin paljon sellaisia asioita joiden johdosta meilläkin Siis Suomessa mennään pikku hiljaa Kreikan tielle.

Olen jutellut paljonkin sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat sitä mieltä, että ei kannata mennä töihin, vaikka työtäkin olisi tarjolla, koska rahaa jaetaan noin muutenkin erilaisilta luukuilta ?

Höh, kyllä ainakin itse ymmärrän asian niin, että työtä tekemällä parantaa omaa ja perheensä tilaa? No, ei se nyt kuuleman mukaan menekkään näin.

Demarivetoiset hallitukset ovat kannatustaan miettien pohtineetkin, että, niinkuin näiltä ihmisiltä olen kuullut, että vähemmän jää käteen , kun menee töihin??

Onko sinulle K.K. tuttua tuollainen kuvio ?

Demarit ovat junailleet asioita niin, että ei kannata käydä töissä ?? Sitten mukamas puoluetoimistossa  itketään ja parutaan, kun pitäis löytyy työpaikkoja.

Rakennusalalla, esim. täällä Raumalla on satoja, jopa tuhansia rakennusmiehiä Virosta, Latviasta, Liettuasta, Puolasta, Valkovenäjältä, Romaniasta,

Arvostetuimmat ovat tietysti varsinaiset osaajat Saksasta ja RANSKASTA?

Tämä kaikki on Demaritouhua ollut vuosikymmenten ajan. Siispä itse haluaisinn muutosta asiantilaan.

K.K. Voisitko pienessä hiljaisuudessa lopettaa tuon Demari-Ihailun ? ? Kalevi Sorsa oli viimeinen Demari, joka oli vaatimaton oma itsensä, asui tavallisten ihmisten joukossa tavallisessa kerrostalossa.

Tää muu porukka on täynnään pyrkyreitä. Ihannoi heitä nyt sitten K.K. minkä ehdit, minä en.

sniper

SKDL oli vissiin demarienliitto viiskyt luvun lopulla ja kuuskyt luvullakin, muistuu vaan mieleeni kun he marssivat pitkääsiltaa keskustasta hakaniemeen päin ja me pojanvintiöt juostiin rinnalla ja huudettiin jotta skdl= siihen kaikki dorkat liittyy Oli meillä toinenkin värssy eli skdl= suomenkansan dramaattinen loppu.

Aina yltyivät yrittämään ajaa takaa meitä, mutta yritykseks se aina jäi.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Jos olisin Urpilainen, niin keskittyisin useammin aviovuoteen salaisuuksiin. Tosin Urpilainen on minun makuuni hiukan liian rehevä.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 03.08.13 - klo:18:31
Jos olisin Urpilainen, niin keskittyisin useammin aviovuoteen salaisuuksiin. Tosin Urpilainen on minun makuuni hiukan liian rehevä.
Kun naisesta sanotaan jotta on rehevä niin tarkoitetaan jotain näistä: muodokas, isorintainen ja lanteikas, uhkea, tai vaikka tätäkin, pullea, pulska.

Mikäs olisi se mitä tarkoitit?

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: sniper - 03.08.13 - klo:18:26
SKDL oli vissiin demarienliitto viiskyt luvun lopulla ja kuuskyt luvullakin, muistuu vaan mieleeni kun he marssivat pitkääsiltaa keskustasta hakaniemeen päin ja me pojanvintiöt juostiin rinnalla ja huudettiin jotta skdl= siihen kaikki dorkat liittyy Oli meillä toinenkin värssy eli skdl= suomenkansan dramaattinen loppu.

Aina yltyivät yrittämään ajaa takaa meitä, mutta yritykseks se aina jäi.

SKDL ei ollut viissiin demarien, vaan kansandemokraattien ja kommunistien yhteistyöjärjestö.

Eiköhän tuosta jotain löydy googlellakin.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 03.08.13 - klo:18:37
Lainaus käyttäjältä: jösses - 03.08.13 - klo:18:31
Jos olisin Urpilainen, niin keskittyisin useammin aviovuoteen salaisuuksiin. Tosin Urpilainen on minun makuuni hiukan liian rehevä.
Kun naisesta sanotaan jotta on rehevä niin tarkoitetaan jotain näistä: muodokas, isorintainen ja lanteikas, uhkea, tai vaikka tätäkin, pullea, pulska.

Mikäs olisi se mitä tarkoitit?



No, sanotaanko vaikkapa niin, että Jutta Urpilainen on mielestäni turpea, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko hän pätevä valtiovarainministerinä. Olen nähnyt hänet tarpeeksi usein livenä ja turpeudestaan huolimatta Urpilainen on jokseenkin naisellinen nainen. Minun naiseni ovat olleet kaikki sellaisia pieniä hoikkia sirpukoita ja siihen olen tottunut.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: jösses - 03.08.13 - klo:20:22
Olen nähnyt hänet tarpeeksi usein livenä ja turpeudestaan huolimatta Urpilainen on jokseenkin naisellinen nainen. Minun naiseni ovat olleet kaikki sellaisia pieniä hoikkia sirpukoita ja siihen olen tottunut.

Joo, Jutta on melko kookas.

Voisi kuvitella, että kun hän tosissaan suuttuu, niin mäiskii pienen miehen ovesta ulos, niin että hippulat vinkuu.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 03.08.13 - klo:15:16

Minusta tuntuu ihmeelliseltä väittämäsi, että rahaa On jaettu ympäriämpäri? Kertonet kai mitä sillä tarkoitat?


K.K.

Jatkuvasti yritetään keksiä Lakialoitteita, mitkä vaativat veronmaksajilta ponnistuksia.

Lopettais nyt K.K. aiheettoman Demari-ihailusi, siinä ei ole enää järkeä mukana, vaan jotakin ikiaikaista muisteloa. Tämän päivän Demaripoliitikko on röyhkeä pyrkyri.

Kalevi Sorsan ajat ovat kaukana takana.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 03.08.13 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 03.08.13 - klo:15:16

Minusta tuntuu ihmeelliseltä väittämäsi, että rahaa On jaettu ympäriämpäri? Kertonet kai mitä sillä tarkoitat?


K.K.

Jatkuvasti yritetään keksiä Lakialoitteita, mitkä vaativat veronmaksajilta ponnistuksia.

Lopettais nyt K.K. aiheettoman Demari-ihailusi, siinä ei ole enää järkeä mukana, vaan jotakin ikiaikaista muisteloa. Tämän päivän Demaripoliitikko on röyhkeä pyrkyri.

Kalevi Sorsan ajat ovat kaukana takana.

Vuosikymmeniä sitten SDP:n jäsenyys oli tie kykenemättömillekin nousta sosiaalisessa tai poliittisessa asemassa ruohonjuurilta kannonnokkaan. Nyt ajat ovat muuttuneet ja SDP ei paljon eroa toisesta "työväenpuolueesta" Kokoomus. Ei ihme, että demarien kannatus muuallakin kuin Suomessa laskee kuin lehmän häntä. Sosialidemokratia aatteena ja väylänä henkilökohtaiseen menestykseen on menneen talven lumia

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä