Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Koska naiset ottavat maailman haltuunsa? Scary.

Aloittaja AveLazio, 30.09.10 - klo:13:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 01.10.10 - klo:05:25
Jos vertaatte leijonan elintapaa ja tiikerin, siitä huomaa että ihminen on leijonan tapainen laumaeläin, eikä tiikeri, jossa naaras huolehtii jälkikasvusta

Niin on, Minullakin on selvästi Leijonan tapainen elämänstaili. Olen Leijona tähtimerkiltäni, joskus ärjyn muille, jos joku meinaa siepata lihanpalani. Ainoa ero minkä heti huomasin on, etten liiku laumoissa.

Sen takia joskus joku sanoo minua harmaaksi pantteriksi, itse miellän olevani enemmän Leijona, koska se tuntuu hieman Jalommalta ja koska minulla on ns. Leijonanmieli.

PS. Kiinassa on taas niinpäin, että on alettu pudotamaan nais-sukupuolen osuutta vähemmäksi. ns. Yhden lapsen politiikalla kun on mety, niin naisia ei enää riitä läheskään kaikille halukkaille kiinalaisuroksille.

Miltähän se kiinalaisista Gigoloista tuntuisi jos esimerkiksi olisi yksi nainen 200:aa miestä kohti. Kyllähän olisi tappelu menopaikoissa ja Bordelleissa kenen vooro on tehdä mitäkin?

Siitä ei ole hyvää seurannut, jos perheeseen on tullut toinen tyttölapsi ilman Politrukin ja kyläneuvoston lupaa. Salassa on yritetty pitää ja ruokkia piilossa, ettei perhe joutuisi kokonaan "teilatuksi" ulos kyläyhteisöstä, koska ovat tehneet noin kauhean virheen...saaneet kaksi tyttöä.

rapevainaa

.
No mut postmanni, ei ihmisen evoluutio iltasanomista selviä. Sun kannattaa jutella aven kanssa. Olette samalla tasolla. Leijonia molemmat.
Hirvee karjunta vaan ....

THL tiedottaa

.
Onhan tässä sellainenkin ulottuvuus, että naiset eivät tule henkisesti pärjäämään ilman miessukupuolta.
Jaa, ettäkö miten niin?

Koettakaa nyt ihan itsekin jotain miettiä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Joo. Tässä sitä taas jaaritellaan. Jos joku haluaa asua ja menestyä yksin, niin vittu e siihen kannata vetää koko maailman 6 miljardia ihmistä samaan veneeseen.

Se on vaan hormonhäiriö jos ei vastakkainen sukupuoli kiinnosta. Ei sitä kanmnata tehdä filoso´fiaa vaan pyytää lääläriltä hormonihotoa.

Tiistai



Hyvää huomenta ketjulaisille.  Kato, Quito, kun minä ymmärrän Sinuakin ..  :o

THL tiedottaa

Kiitos, huomenta huomenta!

Ymmärtämistä on ainakin kahta eri lajia.
Toisessa niistä ymmärretään kognitiivisesti, toisessa tunteellisesti.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.10.10 - klo:10:23


Hyvää huomenta ketjulaisille.  Kato, Quito, kun minä ymmärrän Sinuakin ..  :o

Tuskin nyt sentään. Ei se aiakaan näy missään. Kysymys oli tietämisestä eikä ymmärtämisestä.
En ymmärrä miksi aikuinen ihminen jaksaa jauhaa tommosta brovobaskaa kuten ave ja päivästä toiseen.

Mun ymmärrys ei edes riitä niille jotka lähtevät tähän leikkiin mukaan. Ja sitten siihen pitää vetää vielä evoluutio mukaan.

Evoluutio ja valon nopeus vielä puuttuu .


THL tiedottaa

Herää kysymys, että mitä on osanotto.

Voidaanko yksinkertaisesti vain laskea yhteen kunkin viestit tästä ketjusta?
Selviääkä osanotto siitä?
Ei minun mielestäni.
Kyse on viestien sisällöstä.
Eli onko aloitusviestin sisällöstä samaa vai eri mieltä.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 01.10.10 - klo:10:43

Eli onko aloitusviestin sisällöstä samaa vai eri mieltä.




Lääkityksen puute se on eikä mielipide. Eikä siinä ollut edes sisältöä.

Kyllä ave noi asiat osaa oikeestikin mutta aloitti taas jonkun "onko Hitler karannut" - manööverin.
Sitten valittaa että elämä on tylsää. No onhan se tolla tavalla elettynä.

THL tiedottaa

Heh, syy voi olla mikä tahansa, mutta jotain aloitusviestissä esitetään.
Et säkään muutoin olis siihen puuttunu.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä