Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Koska naiset ottavat maailman haltuunsa? Scary.

Aloittaja AveLazio, 30.09.10 - klo:13:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 01.10.10 - klo:13:59
Kyllä niillä joillakin yksineläjillä jälkikasvuakin on, vaikka eivät samassa taloudessa asuisikaan. Yksieläjien joukko on siis varsin monenkirjavaa. On eronneita, omasta tahdostaan yksin asuvia, eri ikäisiä niin miehiä kuin naisiakin. Joten ei yksinelävät ihmiset mitään surkimuksia tai syrjäytyneitä välttämättä ole, vaikka niitäkin joukkoon mahtuu. !

Onhan niitä joka ikisen lähimmäispiirissä. Mutta toi mten Ave aloitti ketjun niin kovn sairasta huumoria se on ja huonolaatuista. Vanhoille sukille haisee. Ket'ä kiinnostaa itsestään selvyydet kun ollaan niin vitun luovia.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 01.10.10 - klo:13:24
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.10.10 - klo:11:30

Kävikö mielessä, että ehkä AveLazio vain avaa ketjuja, jotka voisivat herättää keskustelua,

No ei helvetissä. Semmosta tuubaa toi ave suoltaa. Äijä on ihan järkevä mutta miksi sen pitää hypätä sitten kaikkien keskellle kuralätäkköön ja alkaa roiskuttaa.
Jos kävi mielessä niin menee heti pois. Ja kuten olen sanonut, jos lähdet sairaiden leikkiin mukaan niin elät itsekin sairaiden elämään.

Ja Tiistai, ei noi sunkaan jutut olleet mistään kotoisin. Onhan maailmassa asiallistakin tieto. Onko pakko kaikki kääntää päälaelleen. Ketä kiinnostaa.

Näitä sekopäitä on Outomaa ihan oikeasti täynnä.  Ihan oikeasti vituttaa jo tämä kun leikki on muuttunut todeksi.

Taitaa v-ttaa aika monta muutakin tämä meno.  Pidät vissiin itseäsi ainoana selväpäisenä täällä. Erehdyt. Minä esim. olen aina selvinpäin (jos jutuista voi joitain muuta päätellä, niin se on synnynnäistä eikä ole parannettavissa) ..  maailman menosta taidan tietää enemmän kuin moni muu täällä vain siksi, että minulla on vähän eri näkökulma asioihin.

Mistä sitten keskustellaan fiksusti ja sivistyneesti, aloita vaikka ketju, Quito!

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.10.10 - klo:14:45
Mistä sitten keskustellaan fiksusti ja sivistyneesti?

Otit sitten maailman haltuusi :D

David Bowie kertoi henkilöstä "who sold the world".

Ehkäpä naiset eivät ota maailmaa haltuunsa, ennenkuin miehet ovat myytyjä ?!  ::)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: S - 01.10.10 - klo:11:04
Pistämpä minäkin lusikkani tähän sekametelisoppaan,
- Eli periaatteessa joissakin tapauksissa kummatkin sukupuolet tulisivat käytännössäkin toimeen ilman toista, kun yhteiskunta tulee näissä asioissa monesti taloudellisestikin vastaan.

Pistämpä minäkin lusikkani tähän liemeen ja ja sååsiin.

Otan asian tarkasteluun sektorin, nimellä Maapallon väestön liikalisääntyminen ei ylivelkaantumisen vuoksi, vaan sen, että Tila vaan loppuu, kun miljardeja ja taas miljardeja uusia ihmisä tulee Pallollemme.

Tila lopuu, se ei laajene, sanoi Jukris ihan mitä vaan. Se merkitsee sitä, että jottain tarttis tehrä. Ihmisiä ei aleta tappamaankaan, mitä Linkola toivoisi.

Itse ehdottelisin kehittelemään rokotetta, jota suonen sisäisesti käyttämällä saadaan ihmisistä joko Homoja tai Lesboja.

Älkää naurako..., näin pehmein keinoin saamme väestönkasvun pysähtymään ja lopulta väestömäärä alkaa laskemaan, joten jälkeläisillämme tulee olemaan elinkelpoiset olosuhteet.

Se, että miten ja kenelle rokotetta määrätään, jäisi YK:n, tai jonkun muun instanssin päätettäväksi.

Vapaaehtoisesti rokotteen haluaville., esim. Intiassa, Kiinassa, Brasiliassa, Pakistanissa ja köyhissä Afrikan maissa, voitaisiin ajatella annettavaksi palkkio.

Alettaisiin jakaa ns. porkkana ja keppi politiikalla esim. "väestön alasajopalkkioita".

Homo- ja Lesbopiikinottajille pitäisi mielestäni antaa samanlainen ekonominen korvaus ihan jo tasa-arvoisuuden periaatetta kunnioittaen.

Ja heidät voitaisiin lyödä "Maailman Pelastajat" ritareiksi hopeisten tammenlehvien kera., mikä tarkoittaisi 30 Euron lisäpalkkiota, jo aikaisempaan YK:n määräämään ns. sukupuoliseen suunnanmuutosrahakorvaukseen.

Toivoisinkin Hallitusten Ottavan tämän vinkin vastaan ennenkuin on liian myöhäistä. Sotateollisuuteen menevillä valtavilla summilla saisi paljon aikaan näin käytettynä. Ja säästyisimme massiiviselta inhimillisten kärsimysten vuoristolta, joka muuten on väistämättä edessä., ilmeisesti sotien muodossa.





rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.10.10 - klo:14:45


 Pidät vissiin itseäsi ainoana selväpäisenä täällä.

Yritän ainakin pitää pään selvänä. Töitä teettää

LainaaErehdyt. Minä esim. olen aina selvinpäin

maailman menosta taidan tietää enemmän kuin moni muu täällä vain siksi, että minulla on vähän eri näkökulma asioihin. [/quote]


En tiedä mitä sillä maailmankokemuksella tekee jos pystyy keskustelmaan ihan piipoo asiasta jossa ei ole vitsin juurtakaan. Mitä olen sinua seurannut, lasket vain viestien määrää että sisältöä edes vilkaise.

Toi sun tietäminen ei ainakaan näy missään. Ei se ole mikään "näkökulmakysymys".


Lainaa

Mistä sitten keskustellaan fiksusti ja sivistyneesti, aloita vaikka ketju, Quito!

paskan puhuminen sivistyneesti onkin pahinta mitä tiedän.

PusiSusi


S

Tuo maailman liikakansoitus on kyllä jonkunlainen globaali ongelma, mutta en nyt kyllä lähtisi millekään totalitääriselle määräyslinjalle, siinä kuinka ihmiset luontoaan henkilötasolla toteuttavat. Itsemäärämisoikeuden mielivaltainen estäminenkään ei kuulu nykymaailman sivistyneeseen ajatteluun.

- Sitä paitsi miten tuollainen absurdilta kuullostava utopistinen sukupuolisen suuntauksen vahvistava rokote muka voisi säädellä pidemmän päälle syntyvyyttä. Sen mukana tulevat sosiologiset/psykologiset ongelmat olisivat paljon suurempia, kuin itse rokotteen tuoma teho, tai sen myötä syntynyt hyöty. Eikö muuten tavanomainen sterilisaatio olisi paljon helpompi toteuttaa, mikäs sekin on pakkotoimena melko kyseenalainen toimenpide.

- Ihmisen fyysistä tai henkistä vapautta toteuttaa itseään, ei saisi missään olosuhteissa rajoittaa. Joten väestökasvuun ei millään nykyisenkaltaisilla inhimillisillä keinoilla kyetä juurikaan vaikuttamaan. Jokainen kun tekee tässä suhteessa aina omat yksilölliset valintansa & ratkaisunsa. Jos joku haluu tekaista tähän maailmaan lisää jälkikasvua, kasvattaen näin yhteistä ongelmavyyhteä sekä globaalia taakkaa entisestään, niin sen hänen valintansa. Jokainen elää tavallaan/tyyllillään, eikä kukaan ulkopuolinen voi lähteä sorkkimaan kenenkään elämää tältä osin.

- Viisaita ovat tietenkin he, jotka pidättäytyvät kasvattamasta väestömäärää omalta osaltaan enää entisestään. Mutta onko sekään enää kokonaisuutta ajatellen mikään toimiva ratkaisu. Piekmminkin jonkunlainen ideologinen kannanotto väetöräjähdystä vastaan. Ihmisiä syntyy siitä huolimatta koko ajan lisää, pidättäytyy siitä sitten jotkut valistuneet ihmisryhmät. Vaikutus ei vain ole kollekttiivisella tasolla tarpeeksi suuri, että sillä hetkauttaisi mitenkään syntyvyyden säätelyä suuremmissa mittasuhteissa ajatellen.

- Yhteiskunnassa on jo ihan tarpeeksi erilaisia holhoussysteemejä tai pakkojärjestelmiä, jotka eivät ole tuottaneet ainakaan mitään hedelmällistä tai rakentavaa. Ihmisten yksisuuntainen valistaminenkaan erilaisine suosituksineen ei ole aikojen saatossa juurikaan tehonnut. Kyllä ihmisluonto on niin primitiivinen, että se toimii monesti niinkuin luontaiset vietit/vaistot tai tunteet määräävät, eikä siinä järjen ääntä paljoa kuunnella kun hommat pistetään ongelmista piittaamattakin haisemaan!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

cruiser

Näin biologina olen lukenut innolla tätä ketjua. Mutta kyllähän muistan jo alkeisbiologiassa sanotun, että naaras on nisäkkäillä ensisijainen sukupuoli. Eikö olekaan näin nykytieteen valossa? Epäilen kyllä..

Canardian

Mutta kyllähän naisen geenit eroaa varmaan enemmän miehen geeneistä kuin esim. ruotsalaisen geenit? Ja luonnossa kaikki on kuitenkin samasta geeniketjusta tehty, jossa prosentuaalisesti pienet muutokset aiheuttavat prosentuaalisesti isompia muutoksia lopputuloksessa, koska suurin osa geeniketjusta on vain raid array ja backup dataa ja muutenkin käyttämättä yhdellä rodulla.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: cruiser - 01.10.10 - klo:18:43
Näin biologina olen lukenut innolla tätä ketjua. Mutta kyllähän muistan jo alkeisbiologiassa sanotun, että naaras on nisäkkäillä ensisijainen sukupuoli. Eikö olekaan näin nykytieteen valossa? Epäilen kyllä..

Terve biologi. Olen vuosimallia 72.

Niin, ihmisillä on aina tärkeysjärjestys mielessä. Siinä vaiheessa kysyn, mikä on autossa tärkein, moottori, etupyörä vai takapyörän venttiili.

Ihmisen supuolesta vielä, kun munasolu hedelmöityy, niitä hedelmöityy 150 poikaa ja 120 tyttöä. Kun synnytys tulee, tulee suunnilleen saman verran ulos 106 : 100

On puhetta että sota-aikana syntyy poikia enemmän. Katsoin kerran Helsingissä syntyneiden sukupuolen 100 vuoden ajalta ja koko jakson suhde oli suunnilleen sama.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä