Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Absoluutioketju

Aloittaja Canardian, 08.10.10 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joan

#30
Lainaus käyttäjältä: Letti - 08.10.10 - klo:23:07
Hyvä kuva, yleensä ei kannata laittaa oma kuva, mutta hieno juttu sinulta ja toivon ettei myöhemmin harmita.
Ai niinkö vai? En ole ihan tyytyväinen muutenkaan tähän omaan kuvaani, joten taidan sittenkin vielä laittaa hetkeksi tämän vakio kuvan takaisin tähän. Pyydän kovasti anteeksi kaikilta, että olen joskus näin pikkumainen :(

Letti

Vastasin siihen Lumoojan tarot tarot testiin ja olin,

You are The Fool

Idea, thought, spirituality, that which endeavours to rise above the material.

The Fool is the card of infinite possibilities. The bag on the staff indicates that he has all he need to do or be anything he wants, he has only to stop and unpack. He is on his way to a brand new beginning. But the card carries a little bark of warning as well. Stop daydreaming and fantasising and watch your step, lest you fall and end up looking the fool.

Voi olla siksi, etten ymmärtänyt kaikkea.

Joanille, ei kannata jumittua ulkonäköön. Ihan hyvä se oli.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Letti - 08.10.10 - klo:23:26
Ent nää?

Are you more...

Religious
Spiritual
Materialistic
Athiest
Agnostic
Jos tossa olis ollu Gnostic - miksei siinä muuten ollut, jos sanoo Atheist ja Agnostic, pitää myös sanoa Theist ja Gnostic - olisin valinnut sen, mutta muuten Spiritual on lähinnä totuutta.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

PusiSusi

Jos pelaa, ei voi tulla narriksi, sillä narrin luku on absoluuttinen.


Letti

Ei mikään tarot kortti ole toistaan huonompi, kaikella on aikansa, huomenna on viisaampi.


Letti

Mättöketju tää, unohduttu koko illaksi syvyyksiin.

PusiSusi

En pidä Tarotia pelinä, se menisikin liian mysteeriksi jos siinä olisi miinuksia, mutta pelikorteissa ja nopissa on vain silmiä eli numeraalisia lukuarvoja.

Letti

Minä olen aikonut pitää itsemääräämisoikeiden itselläni, siksi en kauhesti lankea. Kortteja voi tulkita puoleen tai vastaan. Kuten kaikkea, pitää itse tuntea, oppia tuntemaan oikea.

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: Letti - 08.10.10 - klo:23:49
Minä olen aikonut pitää itsemääräämisoikeiden itselläni, siksi en kauhesti lankea. Kortteja voi tulkita puoleen tai vastaan. Kuten kaikkea, pitää itse tuntea, oppia tuntemaan oikea.

Tosiasiassa on vain oikea ja vasen, nollapisteessä ei "sitäkää mittää", Hectoria lainatakseni.

Mä pidän pikku syvällisestä mätöstä ja vääntämisestä.

Letti

Jtn tein väärin, sain minuksen. En tajua elämää kuten muut.
Mutta tuo avattareni on leveä kuin kollikissan naama.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä