Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Absoluutioketju

Aloittaja Canardian, 08.10.10 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Joan

#40
Lainaus käyttäjältä: QUIT - 08.10.10 - klo:22:20
Minäkin opettelen teologiaa mutta poisoppimismielessä.
Saanko udella sinulta miksi haluat unohtaa teologian?
Minä päätin opiskella teologiaa, koska halusin oppia miksi ihmiset ovat joskus niin ilkeitä tosilleen.
Olin kahden vaiheilla siinä että rupeisinko opiskelemaan psykologiaa vai teologiaa, mutta teologia oli loppuen lopuksi kuitenkin enemmän minun mieleeni.

PusiSusi


Letti

Lainaus käyttäjältä: Joan - 08.10.10 - klo:23:56
Olin kahden vaiheilla siinä että rupeisinko opiskelemaan psykologiaa vai teologiaa, mutta teologia oli loppuen lopuksi kuitenkin enemmän minun mieleeni.

Saanko udella väliin, kuinka niin teologia on enemmän mieleesi?

Sinultahan saa ihan aarteita, ei tuollaista saa mistään yleensä.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: Letti - 08.10.10 - klo:23:55
Jtn tein väärin, sain minuksen. En tajua elämää kuten muut.
Mutta tuo avattareni on leveä kuin kollikissan naama.
Et tehnyt mitään väärin, tiedän kuka se oli, eikä hän tarkoittanut sitä tosissaan. Hän haluaa vain ärsyttää minua :)
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Letti



Letti

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 09.10.10 - klo:00:01
Lainaus käyttäjältä: Letti - 08.10.10 - klo:23:55
Jtn tein väärin, sain minuksen. En tajua elämää kuten muut.
Mutta tuo avattareni on leveä kuin kollikissan naama.
Et tehnyt mitään väärin, tiedän kuka se oli, eikä hän tarkoittanut sitä tosissaan. Hän haluaa vain ärsyttää minua :)

Olkoon sitten ymmärrettävää. Itse en ole vielä niin vakavissani, että minulla olisi antipatioita ketään kohtaan.

Tämä karma nöyristely hieman sekoittanut järkevän ajattelun, ajattelin nukkumaan, korvakuulokkeiden kautta.
Kiitos seurastanne, hauskat höpsöt, öitä :)

Joan

Lainaus käyttäjältä: Letti - 09.10.10 - klo:00:00
Lainaus käyttäjältä: Joan - 08.10.10 - klo:23:56
Olin kahden vaiheilla siinä että rupeisinko opiskelemaan psykologiaa vai teologiaa, mutta teologia oli loppuen lopuksi kuitenkin enemmän minun mieleeni.

Saanko udella väliin, kuinka niin teologia on enemmän mieleesi?

Sinultahan saa ihan aarteita, ei tuollaista saa mistään yleensä.
Kiitos sinulle, vaikka en nyt ihan ole varma mikä siinä niin aarre oli :)

Mietiskelin sitä itsekin todella pitkään, ja uskon että sitten kun saan opintoni loppuun, opiskelen vielä psykologiaakin.
En tiedä vielä ihan varmaan, koska ja miten, mutta olen aika varma siitä että jollain tavalla se tulee tapahtumaan.

Minusta se on niin, että kun ei osaa päättää jostain asiasta yhden tai toisen puolesta, niin silloin molemmissa on jotain tärkeätä, ja silloin saa enemmän iloa jos saa molemmat. Yksi toisensa jälkeen tietenkin, koska muuten ei aika ja raha näin köyhiltä opiskelijoilta vain riitä.

Niin siitä että miksi teologian nyt valitsin, oli syynä se että osittain veljeni vaikutti asiaan, ja osittain halusin tietää samalla enemmän elämästä ja maailmasta, kuin pelkästä aivotoiminnasta.

Tiistai


Tervetuloa Joan, mitä lämpimimmin porukkaan!  
Minustakin omakuvasi oli parempi kuin Aquileran kuva ja eihän siitä Sinua katukuvassa tunnistaisi, niin pieni oli. Mutta silti kuvankaunis tyttö!

Tarokortit ovat ihan uutta mulle, niin on kaikki kortit.. en koskaan oppinut, en koskaan yrittänyt opetella, kun tyttöporukassamme ei tullut mieleen kortinpeluu. Mustaa pekkaa pelattiin usein, teimme jopa omia kortteja joskus :D

Ei se niin vaikeaa voi olla. Mutta jälkikäteen on vähän harmittanut, kun on pari kertaa pyydetty kaveriksi pelaamaan bridgeä ja oli tunnustettava, ettei osaa  8)

Siksi tein Lumoojan korttitestin http://www.flarn.com/~warlock/tarot/
mutta outoja valintoja oli, väreissäkin puuttui muutamia..



You are the World
Completion, Good Reward.

The World is the final card of the Major Arcana, and as such represents saturnian energies, time, and completion.

The World card pictures a dancer in a Yoni (sometimes made of laurel leaves). The Yoni symbolizes the great Mother, the cervix through which everything is born, and also the doorway to the next life after death. It is indicative of a complete circle. Everything is finally coming together, successfully and at last. You will get that Ph.D. you've been working for years to complete, graduate at long last, marry after a long engagement, or finish that huge project. This card is not for little ends, but for big ones, important ones, ones that come with well earned cheers and acknowledgements. Your hard work, knowledge, wisdom, patience, etc, will absolutely pay-off; you've done everything right.



Huh, uskooko joku näihin tosissaan?  Missä on Indigo, hän tykkäsi lukea näistä foorumilaisille.

AveLazio

Joan! Teit hyvän opiskelupäätöksen. Teologia on viisauden sydän.
Mutta tarokki-kortit on pelottavia... Jospa niistä näkeekin jotain. Oikeasti.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai



Ave, teeppä korttitesti!  Ollaan kovin uteliaita..

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä