Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Varoitus!

Aloittaja THL tiedottaa, 11.10.10 - klo:20:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Canardian

Onhan noita raskaina olevia miehiä ollut jo pitkään, ja aika montakin:
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 11.10.10 - klo:22:48

- Jokainen yksilö kun on loppujen viimeksi itse vastuussa omastaa toiminnastaan.

Näin juuri THL edellyttääkin:

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 11.10.10 - klo:20:05
... Väliaikaisena toimena valtioneuvosto on päättänyt aikailematta sulkea erityisryhmiltä pääsyn Internetiin. Teknisistä syistä johtuvasta viiveestä johtuen teillä saattaa edelleen olla pääsy Internetiin, vaikka kuuluisitte johonkin riskiryhmistä. Näin ollen kehoitamme katkaisemaan omatoimisesti Internet-yhteytenne. ...


Havaintojemme mukaan tänne kirjoittaa edelleen moni sellainen, jonka olisi pitänyt täysin omatoimisesti sulkea yhteytensä Internetiin.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Mä ainakii katkasen joka kerta, ettei kännykän akku tyhjenisi kokonaan.
Nytkii aion lähhteä nukkumaan ja  jätän tämän turmiovälineen lataukseen
olen myös piilottanut itseni ettei kukaan edes tiedä että olen internetissä.

S

Jokainen voi siis katsoa peiliin tässäkin suhteessa, eikä ylimielisesti lähteä neuvomaan muita miten asioissa tulisi kunkin toimia. Se joka yleensä muita syyllistää/tuomitsee, on monesti itse pahoissa ongelmissa. Sitä paitsi asioiden liioitteleminen on varsin yleistä, jolla yritetään usein miten vain manipuloida, tai muuten mielivaltaisesti kontrolloida muiden tekemisiä.

- Monesti vaan tälläiset hyvää tarkoittavat neuvot, tai muunkinlaiset kehoitukset saavat taakseen ikävän saarnaamisen/syyllistävän sävyn, sekä sen myötä myöskin muita valitettavia lieve-ilmiöitä. Lisäksi kaikenlaiset valistusmielessä esitetyt julistukset pikemminkin leimaavat tiettyjä ryhmiä varsin kyseenlaisin keinoin. Näin niiden perimäinen tarkoitus saattaa kääntyä itseään vastaan. Tälläinen toimntatapa ei ainakaan edistä asioita mihinkään rakentavaan suuntaan. Korkeintaan herättää ihmisissä vain entistä enemmän vastustusta!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Notnyt tuli hyvinvoinnin laitokselta kirje että on katsottava peiliin.
En ole kyllä käynyt pesulla 2 viikkoon että oisko ne tuolta kyläkaupassta soittaneet laitokselle: " heikko  kuntoinen mies piste 8:lla kuukaudella piste kävi täällä piste"

THL tiedottaa

Oliko saamasi kirje osoitettu henkilökohtaisesti Sinulle?
Ovatko muut saaneet henkilökohtaisen kirjeen THL:lta?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 12.10.10 - klo:07:00
Oliko saamasi kirje osoitettu henkilökohtaisesti Sinulle?
Ovatko muut saaneet henkilökohtaisen kirjeen THL:lta?



Mulle tuli joltain THL:ltä viime viikolla kirje. Kun katsoin tarkemmin näytti olleen Tampereen Huono-osaisten Liitolta., joku kerjuukirje.

Laitoin äkkipäätä roskiin.

Ovatko muut saaneet kerjuukirjeitä?

THL tiedottaa

Suomi on vapaa maa.
Kukin siis saa liittyä juuri niihin yhdistyksiin ja liittoihin, mihin itse tuntee vetoa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Onko ässä hyvinvoinninlaitoksella töissä kun tämä kirjeen teksti on ihan kuin ässän suusta?

S

Totta kai jokainen saa liittyä mihin haluaa. Mutta kannattaa ottaa huomioon, että pitää kunnioittaa myös muiden vapauksia siinä - ettei ala tuputtamaan toisille omia käytännön ohjeitaan, suosituksiaan, tai muitakaan yleiseen hyvinvointiin liittyviä elämisen perusteita, miten tulisi elää joidenkin tiettyjen tahojen mielestä terveellistä & täysipainoista elämää. Milloin yritetään säädellä/korjailla ihmisten ruokailutottumuksia, päihteiden käyttöä, tai joitain muita pahaksi koettuja elämäntapoja, eikä kuitenkaan oteta huomioon että ihmiset tekevät viime kädessä itse omat valintansa, elävät arjessaan omalla tyylillään.

- Muutenkin kaikenlainen fanaattinen kukkahattumainen pelotteleminen, tai yleisen hysterian lietsominen tuo pakostikin mieleen kaikenmaailman kiihkomieliset uskontunnustajat, maailmanlopun ennustajat, yms. uskoaan tyrkyttävät lähetystyöntekijät, joiden elämäntehtävänä on huonoilla teillä olevien kurjien ihmisryhmien 'valistaminen' keinolla millä hyvänsä. Niin kuin jo totesinkin, monesti tälläinen sinällään hyvien asioiden saarnaaminen/julistaminen kääntyy usein itseään vastaan, koska ihmiset eivät yleensä ottaen siedä että heidän elämäänsä kärkkäästi puututaan joltain taholta.

- Erilaiset omaa agendaansa ajavat yhteisölliset organisoidut yhdistykset, liitot, järjestöt sekä lahkot, ovat ääripää-ajattelussaan usein vaan omia etujaan ajavia laskelmoivia järjestelmiä, joissa yritetään hallita ja kontrolloida massoja, sekä muutenkin koitetaan saada asialle omia hyötynäkökohtia ajatellen näkyvää julkisuutta. Toisinaan myös taataan rahoitus jollekin tutkimushankeelle, jolle ei sitten löydykkään kunnon vastinetta käytännössä. Sitten keppihevostellaan joka paikassa näillä ehdottomilla opeilla, jopa määräyksillä - joiden toteutumista ei kuitenkaan pystytä missään olosuhteissa täysin takaamaan.

- Liiallisuuksiin meneminen on kaikissa asioissa pahasta. Elämän nautintojen, sekä erilaisten viihdykkeiden demonisoiminen, sekä toisaalta niiden ylenpalttinen romantisoiminen ei tunnetusti ole antanut kovinkaan järjellistä kuvaa eri elämänilmiöiden todellisesta luonteesta. Niin elämisen, kuin muidenkin valistusluonteisten juttujen suhteen olisi hyvä noudattaa kohtuutta, eikä lähteä yksinteoin määrittelemään ääripääajettelun kautta ns. oikeita elämäntapoja, joita lähes kaikkien tulisi tasapäistämisen vuoksi noudattaa.

- Käytännön sovellukset kertovat kuitenkin karua kieltään siitä että; jokainen tekee kuitenkin viime kädessä elämässään omakohtaiset ratkaisut & valinnat niinkuin parhaakseen näkee - valitsee ne yksilölliset tavat sekä tottumukset, jotka itse omalla kohdallaan omaksuu; eikä siinä minkään viranomaistahojen syyllistämiset, kauhistelut, tai muunkaanlaiset päivittelyt juurikaan tehoa!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä