Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lenin setä asuu Venäjällä

Aloittaja Bongaaja, 19.10.10 - klo:04:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Ei Ryssässä ( :-*) ole kaaosta ollut sitten mongolien maahantunkeutumisen. Siellä on aina ollut diktaattori kuten nytkin. Ryssät ( :-*) eivät uskaltaisi elää demokratiassa - silloinhan kukaan ei määräisi mitä pitää tehdä, ihan itse pitäis päättää - kauheeta!

Kyllähän seuraava tsaari siellä jo kyttäilee Putinin paikkaa. Kuka hän lienee. Ei taida Medvestä löytyä potkua vallankaappaukseen...

Lumoojalta ansiokasta puhetta subliminaalisesta vaikuttamisesta. Eli suoraan alitajuntaan menevästä. Olen pitänyt siitä luentoja. Suosikkiaiheitani.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Bongaaja

Ai mä unohdin tän heti. Terveisiä Leninille. Missä se muuten asuu, se topattu ruumis?

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.10.10 - klo:15:26
...

Lumoojalta ansiokasta puhetta subliminaalisesta vaikuttamisesta. Eli suoraan alitajuntaan menevästä. Olen pitänyt siitä luentoja. Suosikkiaiheitani.

Piti katsoa wikipediasta mitä tuo tarkoittaa. Alitajunta on kansanomainen nimitys ja nykyisin lääketiede käyttää mieluummin tiedostamaton.  Alitajunta on parailmiöiden voimanlähde kuka niihin sitten uskookin.

Juhani Ihanus ja Vesa Talvitie (Psykoterapia 2/2003) ovat tässä lehdessä aikaisemmin esittäneet, että se, mikä on tiedostamattomassa, ei ole sieltä sellaisenaan noudettavissa tietoisuuteen, sillä määritelmän mukaan tiedostamattomaan ei ole suoraa pääsyä. Tiedostamatonta voisi tutkia vain epäsuorasti luomalla tiedostamattoman implisiittisen tiedon ja muistin vaikutuksista tietoisia eksplisiittisiä tulkintoja, jotka ovat toissijaisia, uusia rakennelmia.

***********************

Alitajuntaan on tallentunut tietoja jotka on nostettavissa esim. psykoanalyysillä esiin. Käytännössä on havaittu että ihmisen muistikuvat eivät pysy paikoillaan vaan muisti peilaan nykyhetkeen ja muuttaa muistin sisältöä.


On myös tutkittu että ihmiselle voi syöttää sellaista muistikuvaa jota ei ole tapahtunut. Neljäsjäosa koehenkilöistä otti omakseen muistikuvan ja alkoi kehittää sitä edelleen.


karpalo

Uutisen mukaan mies oli onnistunut hypnotisoimaan naisia ja saanut sen avulla heidät kanssaan sänkyyn. Kuulusteluissa mies kertoi, ettei näin ollut tapahtunut.

Hänen versionsa mukaan joku taho oli syöttänyt näiden naisten alitajuntaan sellaista, mitä ei ollut tapahtunut.

rapevainaa

.
Nyt on muotia oikeudessa sanoa että ääni päässä käski tekemään. En minä muuten olisi.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.10.10 - klo:15:26
Ei Ryssässä ( :-*) ole kaaosta ollut sitten mongolien maahantunkeutumisen. Siellä on aina ollut diktaattori kuten nytkin. Ryssät ( :-*) eivät uskaltaisi elää demokratiassa - silloinhan kukaan ei määräisi mitä pitää tehdä, ihan itse pitäis päättää - kauheeta!

Kyllähän seuraava tsaari siellä jo kyttäilee Putinin paikkaa. Kuka hän lienee. Ei taida Medvestä löytyä potkua vallankaappaukseen...

Lumoojalta ansiokasta puhetta subliminaalisesta vaikuttamisesta. Eli suoraan alitajuntaan menevästä. Olen pitänyt siitä luentoja. Suosikkiaiheitani.

Jokaisessa maassa on omat systeeminsä.  Niikun täälläkin foormumilla on kuultu, Suomessa on vain systeemin orjia ja perässä hinattavia. Poliitikot ovat ihan paskoja ja eduskunta iahn  paska.
Ainoa hyvä ihminen on Tseekevaara; no miks, noku se on kuollut.


http://www.youtube.com/watch?v=PJJ_zmDWGqc

http://www.youtube.com/watch?v=uEkXhgaGSJM&feature=related

.




AveLazio

Lenin taitaa viel olla mausoleumissaan. Vai onkohan. Putinin porukat haluais roudata Lenskin jonnekin syrjemmäks, koska mausoleumi jäytää Putinin diktatuuria..

Che Guevara. Hmm. Halusi kovasti vaihtaa diktaattorin toiseen diktaattoriin. Hm. Yhdyn Quitin arvioon.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Bongaaja

Wikin mukaan mausoleumi on paikallaan. Joka 18 kuukausi Lenin saa kemikaalikylvyn ja uuden paidan.

Canardian

I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä