Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiusaattiinks sua Tampereella?

Aloittaja PusiSusi, 06.11.10 - klo:06:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Ei, enemmän maaseudulla. Ehkä vähän Tampereella. En muista enää. Rakastan Tamperetta, Tampere is best! Ja must!

THL tiedottaa

Saako tähän vastata ollenkaan paljasjalkainen tamperelainen??

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 06.11.10 - klo:10:00
Saako tähän vastata ollenkaan paljasjalkainen tamperelainen??

Talvikengät jalkaan ja paljaat anturat popoihin. Hei, oleks muka paljas. (Jalkainen). Ei kun tekstiä nääs, an palaa :)

AveLazio

Muutin Nokialta pikkujätkänä Tampereelle. Ja kiusaaminen alkoi. Pari turpaanvetämistä hoiti homman. Aluks oli kyllä pikkusen ahistavaa...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai



Susi tykkää Tampereesta.  Mulla on yhtä hyvä, siis yhtä huono,  tuntemus Helsingistä ja Tampereesta ja on sanottava, että Tampere voittaa. Ei ole liian iso, mutta silti on tietty suurkaupunkifiilis. Oulun tunnen parhaiten, eikä siellä ole paljoa muuttunut mitä nyt noita ostoshelvettejä on lisääntynyt.. niistä en tykkää ollenkaan.

Tampereelle mentiin luokkaretkelle keskikoulun päätteeksi, käytiin teatterissa (Helen Kellerin tarina)  ja sitä muistelen vielä tänään mielelläni.  Eka kunnon retki minnekään..  Ja että joku meistä urpoista oli tukkinut sen urheilusalin vessan heittämällä appelsiininkuoria sinne .. maalaistontut  *häpeämoodi*  :D

PusiSusi

Mansessa on sellainen moodi, et kukaan ei ole maalainen, siksi ihmettelen muutamien työkaverien kommentteja, etteivät muka voisi asua keskustassa. Minä olen kasvanut kyseisen pikkukaupungin sydämessä.

Se mitä vihjasin maaseudusta, tässä on ihan vieressä suurta metsää ja maatiloja, rakastan myös luontoa, mutta kirjaimellisesti on mentävä metsähallituksen puolelle rentoutumaan, isännät ovat kovin tarkkoja maistaan.

AveLazio

Tampere, my home, is pretty cool. Kesällä Tampereen keskusta on enemmän cityä kuin mikään paikka Hesassa. Oulu ja Turku on mielestäni vieläkin tuulenpieksamiä kalastajakyliä...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai



Joo, totta. Viimeksi oltiin päivä Tampereella matkalla etelään. Ihana sää, vilkasta ja kansainvälistä. Turussa kävimme torilla ja Turun linnaa katsomassa.  Oulussa opiskelin, pieni kaupunki vaikka on se vilkastunut jonkun verran. Mutta se sellutehdas haisee, jos tuuli on sieltä.. vaikka on kaukana  >:(

Lapsuuteni vietin Kaarinassa ja eka muistojani ylipäätänsä on sieltä ja Turusta, sirkuksesta ja venekilpailusta, jossa yksi vene kaatui. Minä pipana kuulemma olen kuukausitolkulla kertonut siitä, miten se kaatui  ;D

Kummasti valtaosa foorumilaisista on Tampereen seudulta ja sitten myös Pohjanmaalta.

PusiSusi

Tää on vissiin vähän niinku THL Tied... eikun suokkis fan club ;D

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä