Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mac kokoelma

Aloittaja Aakku, 20.10.07 - klo:20:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

ville

Nyt kun on tämä kone kotona, tulee mieleen kaikenlaisia hankintoja. Olin jo tilaamassa itselleni sekä laajakaistaa että semmoista USB-tikkua, jonka avulla voi katsoa televisiota. Mutta eihän mulla riitä aika kaikkeen viihteeseen, joka niitten myötä tulisi mahdolliseksi, eikä oikein ole ylimääräisiä rahojakaan.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: ville - 16.11.08 - klo:00:37
Nyt kun on tämä kone kotona, tulee mieleen kaikenlaisia hankintoja. Olin jo tilaamassa itselleni sekä laajakaistaa että semmoista USB-tikkua, jonka avulla voi katsoa televisiota. Mutta eihän mulla riitä aika kaikkeen viihteeseen, joka niitten myötä tulisi mahdolliseksi, eikä oikein ole ylimääräisiä rahojakaan.

Hmmm... tuosta innostuneena katsoin hakusista - asetuksella : Haku suomenkielisiltä sivuilta ... tuli tällaista potaskaa, konekäännettynä  :o

Cramworks Esittämislupa Bootplug 2 USB Peukalo Ajaa preloaded avulla Linux OS ja Paastota Etu Erikoisartikkeli ajaksi Japani Kauppa

Aikaisemmin me mainita jokseenkin elämäntapa jotta mitata PC elimistö etu jalkeilla aika kohtelevaBootTimer ja kuinka jotta optimismi se kohtelevaAlku Emäntä 2.4.1 jotta edistyä Etu jalkeilla aika. Paikalla nähdäkseni jotta olla arpa -lta koskea jtk koskien hitaasti elimistö etu jalkeilla aika että mahdollinen kohdistua hyötysuhde -lta jokapäiväinen aikaansaada. Ajaksi keittiön puoli, {office}"> apu, se toukokuu olla hiljentää hyväksyttävä ainoastaan ajaksi eräs ampumataulu ahkeruus moinen koska Kotona Auto Infotainment elimistö, nyt kuluva on ainoa -lta kriittinen vaatimukset jotta taata että häntäpää kuluttaja won’t käydä laitumella jalkeilla odotus ajaksi kauan OS lastaus aiemmin kanisteri oikeastaan hauskuus jotavastoin ajaminen model after katu. Kotona aste jotta hyvittää kuluttaja välttämättä, Japanilainen pitää keskuspaikkanaan firma, Cramworks has kohtuullinen esittämislupa ylimääräinen juna USB hujaus ajaa että kanisteri toiveikas asettua heittää hätäisyys kuluttaja. Maine koska Bootplug 2, se on 2GB USB hujaus muisti preloaded avulla Linux jyvä käännös 2.4 että jälkisäädös auttaa jotta etu jalkeilla PC elimistö kotona lyhentää aika mahdollinen avulla paastota etu erikoisartikkeli mahdollistaa kotona OS.



USB aparaatti on saatavana kotona Japani kauppa aikaa vähittäin hinta -lta 12600 hinku, joka on samamerkityksinen jotta $126. Joskin se on ainoa 2GB kotona asettaa, ainoastaan luona huomioon ottaen sen edullinen koska lightweight ja kätevä etu jalkeilla joukkoviestimet että te kanisteri ajaa pitkin, se on arvoinen hinta. Mikä on enemmän, sitä paitsi OS muisti, hujaus muisti antaa 1.7GB ajaksi tavanmukainen ahkeruus muisti moinen koska Höyty jyrsiä pehmo, etäinen kassa asiakas ja edes Hujaus pelaaja 9 multimedia jklle sukua oleva ahkeruus pehmo.

merkittävä: Nyt kuluva on koneistaa käänsi hotellipoika joka on sillä ehdolla " koska on" ilman takuu. Koneistaa käännös toukokuu olla hankala jotta käsittää. Haluta alistaa jottaalkuperäiskappale Englannin kieli artikkeli aina kun mahdollinen.

Annos ja antaa avustuksena eli panna ammatti- apu ja auttaa aikaaMinun Digitaali Elinikäinen Foorumi.


Ihan näillä tiedoilla kannatanee jättää tilaamatta  :D

ville

Noilla tiedoilla joo. Mutta katsoinpa vielä toisenkin kerran, ja löysin Macille soveltuvan TV-tikun vielä halvemmalla. Voi olla että kiusaus on liian suuri. Netistä on niin helppo tilata kaikenlaista.

En muuten tiedä, saako noita TV-tikkuja toimimaan Linuxissa. TV:n kyllä saa, kun asentaa sen MythTV:n, mutten tiedä mitä laitteita se tukee. Olen noita katsellut jo jonkin aikaa.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: ville - 16.11.08 - klo:02:24
Noilla tiedoilla joo. Mutta katsoinpa vielä toisenkin kerran, ja löysin Macille soveltuvan TV-tikun vielä halvemmalla. Voi olla että kiusaus on liian suuri. Netistä on niin helppo tilata kaikenlaista.

Suomenkieltä taitamaton kauppias käyttää automaattikääntäjää, eikä ymmärrä tekstin olevan kelvotonta tuoteselosteeksi. Esimerkiksi edellisen selosteen lause "ylimääräinen juna USB hujaus ajaa että kanisteri toiveikas asettua heittää hätäisyys kuluttaja" ei tee lukijaa hullua hurskaammaksi  ;) Voipi olla, että tilattuaan tuollaisen laitteen hätäinen kuluttaja heittää sen yhdessä hujauksessa roskakanisteriin ...

LainaaEn muuten tiedä, saako noita TV-tikkuja toimimaan Linuxissa. TV:n kyllä saa, kun asentaa sen MythTV:n, mutten tiedä mitä laitteita se tukee. Olen noita katsellut jo jonkin aikaa.

Suomalaisella Ubuntu-foorumilla puhutaan näistä - mm. Anysee pulikasta :

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=1805.0

ja MythTV:stä täällä :

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=16681.msg123137

Enpä ole kokeillut, kun olohuoneessa on dägäpoksin päässä uusvanha putkinäyttöinen töllö ja tässä pikku työhuoneessani ikivanha matkatelkkari --> siinä ei ole Scart-liitintä, joten tarvitaan kolme laitetta : dägäpoksi, josta scartilla vanhaan videonauhuriin ja siitä telkkarin antennipistokkeeseen  ;D Viritelmä toimii !

ville

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.11.08 - klo:11:05Enpä ole kokeillut, kun olohuoneessa on dägäpoksin päässä uusvanha putkinäyttöinen töllö ja tässä pikku työhuoneessani ikivanha matkatelkkari --> siinä ei ole Scart-liitintä, joten tarvitaan kolme laitetta : dägäpoksi, josta scartilla vanhaan videonauhuriin ja siitä telkkarin antennipistokkeeseen  ;D Viritelmä toimii !

Vai työhuoneessakin. Meillä tuo ei onnistuisi, koska jaan toimistoni toisen kanssa, ja tämä on herkkä häiriöille. Kehtasi kerran valittaa, että pidän liikaa meteliä, kun olin vähän hermostunut ja liikuin tuolilla. Itse hän kuitenkin rapsuttelee itseään lähes jatkuvasti, syö omenoita erittäin äänekkäästi ja kirskuttaa tuoliaan. Kerran ajattelin syödä toimistolla vähän lounasta, ja kysyin kohteliaasti josko tämä häiritsee häntä. Juu kuulemma. No, menin common roomiin syömään, vaikka siellä onkin vähän hankala. Ärsytti silti.

Digikanavista en ole päässyt nauttimaan tähän mennessä juuri lainkaan. Edellisessä asuinpaikassani mulla oli televisio, mutta siellä ei digikanavia näkynyt muuten kuin satelliitista, jota en halunnut ottaa. Nyt ei ole ollut telkkaria lainkaan sen jälkeen, kun muutin. En halua maksaa lupamaksuja semmoisen roskan takia. Tuommoinen tv-tikku kuitenkin hiukan himottaisi. Siitähän ei tarvitse maksaa lupamaksuja, eihän?  ;D Eipä ole kyllä tarkastajia täällä näkynytkään, eikä ne sisään välttämättä pääsisikään, kosken koskaan avaa ulko-ovea, jos joku soittaa ovisummeria enkä odota ketään tulevaksi. Täällä kun liikkuu paljon hullumpaakin porukkaa kuin lupatarkastajia. Soittavat summereita ihan vain kokeillakseen.

Oho, tulipa tästä pitkä kirjoitus.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: ville - 16.11.08 - klo:20:12Vai työhuoneessakin. Meillä tuo ei onnistuisi, koska jaan toimistoni toisen kanssa, ja tämä on herkkä häiriöille. Kehtasi kerran valittaa, että pidän liikaa meteliä, kun olin vähän hermostunut ja liikuin tuolilla. Itse hän kuitenkin rapsuttelee itseään lähes jatkuvasti, syö omenoita erittäin äänekkäästi ja kirskuttaa tuoliaan. Kerran ajattelin syödä toimistolla vähän lounasta, ja kysyin kohteliaasti josko tämä häiritsee häntä. Juu kuulemma. No, menin common roomiin syömään, vaikka siellä onkin vähän hankala. Ärsytti silti.

Taisi tulla pieni väärinkäsitys - se pikkutöllö on kotona työhuoneessani :) Täällä voi vaikka piereskellä kovaäänisesti kenenkään valittamatta  :P

ville

Jaaha. Itse olen niin tottunut näihin pikkiriikkisiin asuntoihin ja kimppakämppiin, ettei tullut edes mieleen että jollain olisi eriksensä oikein työhuone. Study room po engelska. Askarteluhuoneiksihan noita entisaikaan taidettiin kutsua.

Tarttis kyllä löytää joku hyvätuloinen ja -luontoinen emäntäehdokas. Ei sillä että olisin kateellinen.  ::)

Aakku

#67
Lainaus käyttäjältä: ville - 16.11.08 - klo:20:45
Jaaha. Itse olen niin tottunut näihin pikkiriikkisiin asuntoihin ja kimppakämppiin, ettei tullut edes mieleen että jollain olisi eriksensä oikein työhuone. Study room po engelska. Askarteluhuoneiksihan noita entisaikaan taidettiin kutsua.

Ymmärrän - tai kuten englanniksi sanottaisiin "silmä meri" - "ai sii". Sellainen yleisnäpertly- ja outoiluhuonehan tämä on :)

LainaaTarttis kyllä löytää joku hyvätuloinen ja -luontoinen emäntäehdokas. Ei sillä että olisin kateellinen.  ::)

Laita deitti-ilmoitus, missä haet nuorehkoa, muodokasta, aktiivista ja varakasta leskirouvaa  ;D - esim. nimimerkillä "Ei yskä yksin yskimällä parane"...

ville

Nyt löytyi Macille todella hyödyllisen oloinen apuviritelmä, "Noidaksi" kutsuttu: http://manytricks.com/witch/

Tuon avulla luonnistuu vaihto ikkunasta toiseen paljon luonnikkaammin kuin muuten.   :)

ville

Onko muilla kokemuksia Applen Mahtavasta Hiirestä? Kuvassa.


Minulla jostain syystä se scroll wheel ei toimi kunnolla. On kuitenkin melko uusi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä