Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Henkilö joka On ja jota noteeraat korkealle arvoasteikossasi?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 26.02.11 - klo:12:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Patu taas kirjoitti hyvin.

KK, oletko joku lahkolainen. Etkä kaltaiseni suora kristitty.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Esmerkix

Hmm, elossa olevaa on hankala äänestää, kun saattaa vielä kääntää kelkkansa ja ryhtyä loppuelämäkseen vaikkapa hitlerimäiseksi...

AveLazio

THL on nyt täällä ainoa asiakirjoittaja. Muut kompastelevat jalkoihinsa. Mites tää nyt näin meni?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Esmerkix

#23
Minusta katsottuna Heinäluoman Eeron pää on kyllä hyvin korkealla. ::)

Mutta ehkä valitsen kuitenkin Valon soturin (sotilasteemaa kun täällä aina joskus kiihkeästi sivutaan):

Valon soturi ei pelkää itkeä menneitä tai iloita
löytäessään jotakin uutta.
Tuntiessaan hetken koittaneen
hän heittää syrjään kaiken ja lähtee
hartaasti uneksimaansa seikkailuun.

Uskoakseen omaan tiehensä valon soturin ei
tarvitse todistaa, että toisen tie on väärä.

Kärsimyksen malja ei ole kaikilla yhtä suuri.

Paolo Coelho: Valon soturin käsikirja

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.08.11 - klo:01:16
Coelho rules!

Ymmärräthän Ave että tuo on vain mielipide. Toki sinun, mutta vain yksi mielipide.

Minusta Coelho on jotain imelää uskonnollismystistä lorua, tekisi mieleni sanoa iskelmää.
Tuota sarjaa löytyy eri tasoista; luepa vaikka Carlos Castanedaa tai Herman Hesseä.

En pysty nimeämään yhtä henkilöä; kirjallisuudesta löytyy useita, musiikista useita, tiedemiehistä useita.
Tällä hetkellä elävistä henkilöistä noteeraan korkealle Dalai Laman.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: Patu - 31.08.11 - klo:16:45
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 30.08.11 - klo:01:16
Coelho rules!

Ymmärräthän Ave että tuo on vain mielipide. Toki sinun, mutta vain yksi mielipide.

Minusta Coelho on jotain imelää uskonnollismystistä lorua, tekisi mieleni sanoa iskelmää.
Tuota sarjaa löytyy eri tasoista; luepa vaikka Carlos Castanedaa tai Herman Hesseä.

En pysty nimeämään yhtä henkilöä; kirjallisuudesta löytyy useita, musiikista useita, tiedemiehistä useita.
Tällä hetkellä elävistä henkilöistä noteeraan korkealle Dalai Laman.

Koska olen tutustunut noihin kaikkiin kirjailijoihin annan henkilökohtaisen mielipiteeni.
Herman Hesse kolahti tosi kovaa.  Muutama teos on tullut luettua useampaan kertaan.
Tosin, täytyy myöntää ettei kaikkien kirjojen lukeminen onnistunut, koska samat aiheet toistuvat kirjoissa
eivätkä kaikki Hessen teokset sytyttäneet ollenkaan. Mutta osa niistä upposi tosi helposti ja ne meni tosi syvälle.

Carlos Castanedaa minulle suositeltiin, mutta se tökkii minulla pahasti, joko en pääse jyvälle ollenkaan missä mennään,
tai sitten en vain hyväksy Castanedan ajattelua, se on minusta teennäisen syvällistä, ei ole uskottavaa, ei mene jakeluun minulle.

Coelhoon tutustuin kun sain ystävältä lahjaksi kirjan. Coelho on kuin karamelli, helposti sulavaa, helppo ymmärtää, helppoa filosofiaa.
Aivan liian helppoa, tarvitsen jotain haastetta, pitää kirjassa olla jotain uutta, jotain yllättävää, jotain vähän vaikeammin ymmärrettävää.


.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

No joo, nuo nimet olivat jollain tapaa ääripäitä. Hessen Lasihelmipeliä olen minäkin lukenut pari kertaa, muita vain kerran per kirja.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä