Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

isyys.net

Aloittaja allekirjoittanut, 05.11.07 - klo:22:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Eikö mies rakasta lastansa ? Eikö isän mielessä lapsensa hyvinvointi saa enemmän tilaa kuin  isän omat föönit ?

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: "outopoika"Eikö mies rakasta lastansa ? Eikö isän mielessä lapsensa hyvinvointi saa enemmän tilaa kuin  isän omat föönit ?

Ketkä ovatkaan tuon "mainoksen" tehneet, he eivät ihmis-isää tunne eivätkä miehestä mitään tiedä..

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "outopoika"Eikö mies rakasta lastansa ? ?

Riippuu mitä kakara on taas tehnyt

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Lainaus käyttäjältä: "outopoika"Eikö mies rakasta lastansa ? ?

Riippuu mitä kakara on taas tehnyt

Se ei jo pidettyjä isyyslomia pitämättömiksi tee. Mitä menitkään tekemään kakararasi tähden :)

Tiistai

Taidanpa väittää, että tähän keskusteluun osallistuneet Outopoika ja Rape tietävät mitä isyys on ja varsinkin sen, että riippumatta siitä mitä "kakara on tehnyt" rakkaus ei siihen lopu. Päinvastoin :)

?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Titta"Taidanpa väittää, että tähän keskusteluun osallistuneet Outopoika ja Rape tietävät mitä isyys on ja varsinkin sen, että riippumatta siitä mitä "kakara on tehnyt" rakkaus ei siihen lopu. Päinvastoin :)

Varmaan paljon parempiakin isiä on kuin minä, mutta sekä printöprinsessan, että -prinssin kanssa [Länsi-Siperian Suuriruhtinaan ominaisuudessa] olen käynyt lukuisia luottamuksellisia keskusteluja ... moni tuokio on päättynyt sanoihin "älä kerro äitille" ... vissiin minulla on venyvämmät ihmisenäolemisen reunaehdot. Mitään erityisen vakavaa sinällään eivät ole tehneet ... eivät senkummempia kolttosia kuin isänsä aikanaan, lasna ja nuorna :) Sanotaanhan, että kaikenlaista pitää kokeilla, paitsi omaa siskoa ja kansantanhuja.

Perjantai

No oletko jättänyt kertomatta äidille  :?
Minun mielestä avoimuus on aina tärkeää....ja tollaisessa tilanteessa voi sanoa,että eiköhän puhuta asiat halki ja pinoon.
Itse sanoisin tommosessa tilanteessa,että kerro itse isällekin tuo juttu,koska en halua salata mitään juttuja.No sitten päästään siihen,että mikä on niin tärkeää ja mikä ns.pikkujuttu,jonka kertomisella ei ehkä ole niin väliäkään :roll:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"No oletko jättänyt kertomatta äidille  :?

Joo, olen kun ovat sanoneet "ettei se kuitenkaan tajuu - mäkättää vaan" :D

LainaaMinun mielestä avoimuus on aina tärkeää....ja tollaisessa tilanteessa voi sanoa,että eiköhän puhuta asiat halki ja pinoon.
Itse sanoisin tommosessa tilanteessa,että kerro itse isällekin tuo juttu,koska en halua salata mitään juttuja.No sitten päästään siihen,että mikä on niin tärkeää ja mikä ns.pikkujuttu,jonka kertomisella ei ehkä ole niin väliäkään :roll:

Ilmanmuuta avoimmuus on tärkeää, mutta jos tietotekniikasta otetaan vertailukohta, olen ns. avoin ympäristö ja sitten äitee on vähän kuin Windows :P ... ei niin joustava ja monia pieniä mokia on hoideltu vanhemman ja "viisaamman" kanssa yhteistyössä pois päiväjärjestyksestä. Lainausmerkit tuossa ovat aiheelliset.

Eivät enää mokaile kun sitä ymmärrystä on tullut enemmän, riittävästi, jo. Nyt kertovat tekemisistään ja menemisistään kuten avoimessa ympäristössä tuleekin tehdä...

Perjantai

Selvä...eli päättelen,että eivät ole olleet sitten muutakuin niitä "pikkujuttuja".
Pikkusen nousi iho kirjaimellisesti kananlihalle  :wink: koska en kykene erottelemaan kasvatuksessa isälle ja äidille kerrottavia juttu millänlailla erillisinä asioina. :roll:

Tässä ammattikasvattajankin näkökulmasta nuo jutut saa kyllä joskus aika karmeitakin piirteitä :evil:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Selvä...eli päättelen,että eivät ole olleet sitten muutakuin niitä "pikkujuttuja".
Pikkusen nousi iho kirjaimellisesti kananlihalle  :wink: koska en kykene erottelemaan kasvatuksessa isälle ja äidille kerrottavia juttu millänlailla erillisinä asioina. :roll:

Joo, juuri ns. pikkujuttuja ja sellaisia, joista olisi luultavasti tullut sitä mäkätystä :D [tarpeettomasti].

LainaaTässä ammattikasvattajankin näkökulmasta nuo jutut saa kyllä joskus aika karmeitakin piirteitä :evil:

Hmmm... olet ilmeisesti puutarhuri, mutta kertovatko vaikkapa kukkaset sinulle luottamuksellisia asioita ? "Minä, ruusu, en tykkää ollenkaan tuosta naapurin pelakuusta ... pöllii säännöllisesti minun lannoitteeni".

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä