Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Naze Aghai

Aloittaja Eugen, 14.09.07 - klo:08:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 19 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: ""hullu se on!""
Lainaus käyttäjältä: "sd33"Ihan oikeesti, haluaisitteko itse olla se vallansokaisema pikkunilkki joka lähettää toisen kotiin kivitettäväksi?
Jos haluaisitte niin sitten olen väärässä seurassa.

Niin kyllä papit tietää paremmin kuin ammatikseen näitä sepustuksia tutkivat virkamiehet mikä on totta mikä ei....He näet uskovat ihmisen vilpittömyyteen... Hassua, siellä Iranissahan on juuri teokratia, jossa papit päättää kaikista hommista... miten ihmeessä muka ne voi päättää väärin tai epäoikeudenmukaisesti?

Sunnuntaina oli Abudullah Tammi Arto Nybergin vieraana... nyt se jo peruutteli sharia-laki suomeen lausuntoaan ja sanoi, että ei ole lainoppinut eikä voi siten kommentoida ko lakia... Eihän sitä lakia lue lainoppineet vaan koraaninoppineet... Abudullah on eläkkeellä oleva turkulainen palomestari,joka on kääntynyt islamiin, äijä muun muassa tuomitsee musiikin, jota ei saisi soittaa kouluissa lapsille.... mielikääntyy nuorilla kuulemma seksiin ja alkoholiin... Poika on kuitenkin toiminut Lordin pyroteknikkona... :lol:
"Aye, caramba!"

sd33

Ok, perille meni.

Tähän propleemiin olisi ilmiselvä ratkaisu. Olavi Mäenpää (jollette tunne niin pankaa nimellä hakuun, kotisivu löytyy varmasti) voisi purjehtia avioliiton satamaan Nazin kanssa...natsi kun on.
Feel free to Shake
And don´t you forget to Boogie!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "sd33"Ok, perille meni.

Tähän propleemiin olisi ilmiselvä ratkaisu. Olavi Mäenpää (jollette tunne niin pankaa nimellä hakuun, kotisivu löytyy varmasti) voisi purjehtia avioliiton satamaan Nazin kanssa...natsi kun on.

:shock:  Tällaistakin tekstiä löytyi :

Turkulaisena kaupunginvaltuutettuna olen huolissani suomalaisen veren sekoittumisesta näihin neekereihin somaleihin mitä tänne on kärrätty loisimaan.

http://olavi-maenpaa-turku.blogspot.com/

Siis vuonna 2007 AD - jossain 1940/50-lukujen tienoilla tällaista olisi vielä voinut olla mm. kirjoissa. Veren sekoittumista [juutalaiseen vereen] se Aatu-vainaakin kovin kammoksui.

Kukaan ei kysy kuka sitä haluaa, mutta kaikkihan me tiedämme kuka laskut maksaa? Sinä, minä ja tulevat sukupolvemme niin raiskausten, pahoinpitelyjen kuin murhienkin muodoissa. Tästä neekeri-ja mutavyörystä ei rahalla selvitä.

Joopa :lol:

Eugen

Mäenpää on harvinaisen sekava tapaus.... Se on muuten yksityisetsivä ja kunnaneläinsuojeluvaltuutettu Turuus... palkkaisisitko Olavin nuuskimaan josko eukko pettää?  :lol:
"Aye, caramba!"

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"

Mäenpää
on harvinaisen sekava tapaus.... Se on muuten yksityisetsivä ja kunnaneläinsuojeluvaltuutettu Turuus... palkkaisisitko Olavin nuuskimaan josko eukko pettää?  :lol:

Mä en pää täynnä oo ja omiani puhun, mut en koskaan asijjoo. :lol:

Ystävällisesti,

Aaron

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Mäenpää on harvinaisen sekava tapaus.... Se on muuten yksityisetsivä ja kunnaneläinsuojeluvaltuutettu Turuus... palkkaisisitko Olavin nuuskimaan josko eukko pettää?  :lol:

Vaikka Mäenpää on sekopää, niin voihan se heppu olla hyväkin yksityisetsivä - millainen muuten on tämä kunnaneläin ???

sd33

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
millainen muuten on tämä kunnaneläin ???

Olli itse kaiketi.

Turussa on lisäksi Heidi Leyser valvojana, jatkaa maankuulun Anja Eerikäisen saappaissa. Pidin Heidiä ihan tolokun ihimisenä, siihen asti kunnes juuri tuolla kotisivuilla näin hänet samassa kuvassa Mäenpään kanssa.
Feel free to Shake
And don´t you forget to Boogie!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "sd33"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"millainen muuten on tämä kunnaneläin ???

Olli itse kaiketi.

:D Sopii kuvaan...

LainaaTurussa on lisäksi Heidi Leyser valvojana, jatkaa maankuulun Anja Eerikäisen saappaissa. Pidin Heidiä ihan tolokun ihimisenä, siihen asti kunnes juuri tuolla kotisivuilla näin hänet samassa kuvassa Mäenpään kanssa.

Nimi ei sanonut minulle mitään, mutta hakunen antoi mm. tämän tiedon :

Turun Kaupungin eläinhoitola 02-262 3110, 050-554 6394. Vastuuhenkilönä toimii eläinsuojeluvalvoja Heidi Leyser. Aina kotia vailla olevia kissoja, usein koiria, kaneja ja myös muita eläimiä.

Heidi Leyser on siis tavallaan tämän mainitun kunnaneläin / kunnaneläinsuojeluvaltuutetun työkaveri. Poliittisista kytkennöistä O:n ja H:n välillä en löytänyt mainintaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä