Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kenellä mielestäsi olisi presidentti ainesta eniten?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 28.06.11 - klo:09:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aprilli


THL tiedottaa

On se.

Ei se pelkkä katsominen riitä.
Pitää uskoa siihen näkemäänsä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aprilli

#202
Jep.
Että ihan silmillä uskominen.
Silminnäkijä onkin se uskottavin.

Tiistai

#203
Voisitkohan opettaa tuota taitoa, Aprilli? :P
Aika moni täällä kääntää tyhjän kahvikupin lautaselle ja porot siitä mustasta vahvasta kahvista kertovat kuulemma vaikka mitä. Hyvin hienoksi jauhettu kahvi vain sekoitetaan kiehuvaan veteen ja kuohautetaan kerran, porot jäävät kupin pohjalle.

Eikun voi sitä ennustaa vaikka mistä, mielikuvitusta vaan peliin.


Jos MTV3:n sivun lukijoita voi uskoa Haavistosta tulee presidentti, ylivoimaisesti! Tuostakin voi nähdä, miten epätarkkoja kyselyt ovat. Riippuu siitä, keltä kysytään ja ketkä vaivautuvat vastaamaan..

http://www.mtv3.fi/uutiset/presidentinvaalit2012/index.shtml/arkistot/kotimaa/2012/01/1479512/kuka-onnistuu-maikkarin-presidenttitentissa-parhaiten-aanesta-suosikkiasi

Tiistai

#204
Jos TArja Halosta ja Putinia kuunnellaan, niin Karjalasta tehtäisi toinen Elsass.

LainaaTulevaisuuden malliksi noussut Elsass (nyk. Alsace) on Saksan ja Ranskan välistä raja-aluetta, jolla on kiistelty ja käyty sotia, mutta jolla elämä on kuitenkin jatkunut koko ajan.

Mallin mukaan myös Suomen ja Venäjän välillä voisi olla mahdollisimman matala raja
, jonka molemmin puolin ihmiset pystyisivät toimimaan ilman, että olisi kovin  tärkeää, kummalla puolella ollaan. Yhteiskuntien erilaisuuden takia malli kuitenkin vaatisi paljon.

Täytyy miettiä myös pitkän aikavälin asioita rajan madaltamiseksi, Halonen sanoi.

Putinia byrokratian vähentäminen raja-alueella kiinnosti. Sekä Halonen että Putin kokivat tärkeäksi muun muassa investointien helpottamisen rajan yli.

Mitä tuosta olisi mieltä... hankala tilanne.
Iso naapuri, pieni ystävä. Minusta Venäjällä on aika epävakaa demokratia ja jos raja on liian avoin, voi olla haitaksi suomalaisille. Eikö ne jo nyt ole kaikkialla ostamassa maata ynnä muuta aktiviteettia? Sama taktiikka kuin aikoinaan Baltian maissa Neuvostoliiton aikana.

Turistina voi tulla normaalin rajankin yli, jos on varaa käydä ostoksilla.. ymmärtääkseni venäläiset tulevat pääasiassa siksi. Kaikkialla maailmassa sama käytäntö, ei sen takia tarvitse rajoja semi-poistaa.

Muisto Keijo Kullervo

Paavo Lipponen sai Taiwanilaisen ennustajan mukaan parhaat arvosanat kasvoista ennustamisen mukaan Suomen tulevaksi presidentiksi? TV1 aamujuonnossa...http://areena.yle.fi/video/1326953335161  Ps. Vaimoni katsoi ko. ohjelman ja sanoi:- Juuri niin kuin itse olen ajatellutkin...Minä se vaan sanoin:- Kyllä rakkaani!  Juuri noin...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu

Taidat pettää K.K. vaimoasi.
Täällä kerroit että et äänestänyt Lipposta.
ai ai mitä kieroilua..

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Patu - 19.01.12 - klo:15:18
Taidat pettää K.K. vaimoasi.
Täällä kerroit että et äänestänyt Lipposta.
ai ai mitä kieroilua..

Mutta minä joka ajattelen ihan 'kiinalaisittain' äänestin toista ja ajattelin ensimmäistä..

Enköhän kuitenkin toisella kierroksella löydä sen paremman?

Ounastellen...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu

Sitten vielä vaihdetaan mielitiettyä toisella kierroksella...ei voi K.K.:hankaan luottaa.
Kiinalaisittain "kyllä minä sinusta pidän kultaseni vaikka ajattelenkin ihan toista".

Lipposta, demaria, ei paljon lohduta "kyllä minä olisin sinua äänestänyt jos olisit päässyt toiselle kierrokselle".
Mikä tätä maata nyt odottaakaan?

karpalo

#209
Minusta Lipposen kuuluisi saada Vaalityöhon käyttämänsä rahat, ainakin omansa takaisin, jos ei pääse toiselle kierrokselle.

Kunnon Demarit, kuten K.K. ja muut laittavat varmaan hatun kiertämään.

Ounastellen...

Osastonhoitaja.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä