Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lapsuus

Aloittaja Tiistai, 26.09.11 - klo:13:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

#120
Eiköhän se ole se kouru.

-------------------

Tiistain kokemus oli rankka, olethan selvinnyt siitä sentään jo.

Toit mieleeni naapuritalon pojan, jonka kanssa yhdessä kävin kaksi ensimmäistä koululuokkaa. Juoksimme yhdessä koulumatkatkin.
Sitten pari vuotta myöhemmin, kun olimme olleet sen ajan eri kouluissa, kuulin, että tämä poika oli hirttänyt itsensä, 12-vuotiaana.
Sitten myöhemminhän näitä tapauksia tuli eteen tämän tästä, mutta tuo Timo oli nuorin itsemurhan tehnyt, mitä lähipiiristäni tiedän.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#121
.
Ruotsiksi ränna.

Wikepedia muistaa vanhan järjestyssäännön jonka mukaan rikkaruohot on kitkettävä katurännistä pois.

Nykyään puhutaaan myös että moottoritie menee rännissä kun se on leikkauksessa maan sisällä.
.

Tiistai

#122


Kaksitoistavuotias hirttänyt itsensä??

Mikä hirveä lapsuus hänellä on ollut..  :'(

risto

#123
.
Tiistai. Sun kannattaa mennä lääkärille.

Tiistai

#124
Lainaus käyttäjältä: Wieras - 20.12.11 - klo:16:17
.
Tiistai. Sun kannattaa mennä lääkärille.

Meinaat siis, ettei ehkä ainut vielä täysjärkinen aktiivi muuten seuraanne sovi .. muut ovat jo lähteneet.  
Kahjo täytyy olla, kun tätä vielä yritän hengissä pitää. Hyvää joulua vain kaikille, ja parempaa uutta vuotta.

Itse teemasta sen verran, että taidatte olla aika lailla pihalla siitä, mitä maailmalla on meineillään. Mutta ymmärtäähän sen, oma napa on kovin lähellä ja miksi vaivata ainoaa päätään outojen ihmisten huolilla. Onneksi en ole vielä niin paatunut..

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 20.12.11 - klo:18:19
Lainaus käyttäjältä: Wieras - 20.12.11 - klo:16:17
.
Tiistai. Sun kannattaa mennä lääkärille.

Itse teemasta sen verran, että taidatte olla aika lailla pihalla siitä, mitä maailmalla on meineillään. Mutta ymmärtäähän sen, oma napa on kovin lähellä ja miksi vaivata ainoaa päätään outojen ihmisten huolilla. Onneksi en ole vielä niin paatunut..

Wierasta on todella hyvä teititellä. Ainakin aluksi, ennen kuin tutustuu lähemmin.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Nyt on Tiistai pahoittanut mielensä.
Wieras saisi pyytää anteeksi tai tullaan ja potkitaan munille.

Minä olen oitis valmis myöntämään että olen pihalla siitä mitä maailmassa tapahtuu. Jostain syystä tapoihini ei kuulu avautua netissä, siksipä en itsestäni enempää kerrokaan.
Oma pieni napa ...tai siis oma napahan se lähinnä on ja muiden huolet kauempana.

Ihminen ei voi kaikesta kantaa huolta, hulluksi siinä tulee. Olin jo vähällä käydä pohtimaan miten valita se asia mistä kantaa ihmisenä vastuunsa yhteiseen kekoon, mutta ehkä jossain toisessa ketjussa.
Itse asiassa ei se taida olla niin tärkeää mihin yhteiseen hyvään osallistuu vaan se että yleensä osallistuu.
Mutta minä en saarnaa enempää.

risto

#127
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 19.12.11 - klo:22:13

14 v. poikaa oli kiusattu jatkuvasti alkaen eka luokalta, oli ajatellut itsemurhaa usein.  Siitä oli tullut nettihitti ja poika oli perheineen jopa maan laajuisessa Good Morning America showssa. On homo eikä vanhemmat tienneet ja varmaan siksikin kiusattiin..  

voi vittu. Kyllä te voitte märehtiä näitä yhdessä. En minä halua lukea tällaista saastaa. Ja Patukin voi mässytellä tätä. Aven messersmit jutut kalpenee tämän rinnalla.

Mutta jos tämän foorumin tarkoitus on esitellä kaikkien pervoimmat harrastukset niin minkäs teet. Mulle riittää kun käyn oksentamassa pari kertaa.
Kirjoitin Tiistaille privan ja vihjaisin että nämä jutut ei ole sopivia.

Mutta kun ei tajuu niin ei. Ja Patulle ilmanen neuvo, että pidä mölyt mahassas, herra pehtoori.



Aprilli

Miten mulle tulikin mieleen, että Kuratorin karhean ja rapisen pinnan alla sykkii mitä lämpöisin ja empaattisin sydän.
Reagointi oli sitä luokkaa mihin harva yltää.

Tiistai

#129

Aprilli taisi osua naulan kantaan.. se ei voi lukea traagisia juttuja eläytymättä niihin liikaa ja se näkyy!

Tuolla alempana on Courier lainannut Sedältä hauskaa mielikuvaa vanhusten arjesta. No, hän on tiettävästi ollut noissa hommissa.  Tekohampaat löytyi kuivauskaapista :D Olen kuullut noita paljon nuoremmiltakin  itsensä kertomana yllättäin löytyvistä tavaroistä, omista löydöistä en kehtaa kertoa  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä