Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Syyskuu aloittaa harrastuksen

Aloittaja Aprilli, 04.10.11 - klo:18:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aprilli

Miten outoja harrastuksia olette tulleet aloittaneeksi aina syksyllä?

Kansalaisopistojen kurssit, harrastuspiirit, kaljaseurat, kokkausopetukset tai homingia yleisesti?

Mikä siinä syksyssä oiken veivaa, että laajalle osalle osalle väestöä tulee kohtaus aloittaa jotain uutta.
Johtuneeko siitä, että touhukas kesä on takana ja ei halua jähmettyä talven hyyteisiin.
Vai tottumuksesta, syksyllä alkoivat koulut ja muut opinnot, jäikö se tavaksi.

Itse olen outoja opetellut jotakuinkin tasaisin väliajoin vastoin kaikkea ällitälliä.
Syksyssä joku demoni riivaa.


Eräänä syksynä aloitin kitaransoiton opettelun kansalaisopiston kursseilla, vaikka odotin silloin jo vauvaa,
eivätkä  sormet yltäneet kitaraan enää muutaman kuukauden kuluttua.

Toisena syksynä aloitin italiankielen kurssin, vaikka olin menossa keväällä muualle päin maailmaa.

Muuan syksy oli sellainen, että aloitin niin monta juttua, etten lopulta käynyt kuin yhdessä, joka oli savenvalantaa.
Sekin lopahti jo ennen joulua.

Käsityökurssien jäljiltä on lukuisa määrä etukappaleita ja yksittäisiä hihoja sekä sukan varsia, jotka loppuvat kantapään alkuun.

Nyttemmin olen rauhoittunut, ellei tätä sosiaalimediaa lasketa.
Vai lasketaanko?

Mites muilla?

Paha setä

Pitää myöntää ettei minulla ole harrastuksia vaan elämä johon kuuluu kaikenlaista. Syksy on enemmän tunnelmallista aikaa kun luonto kuolee ja minä tykkään kuolemasta, joka on rakas ystävä ja odotettu vieras. Kun ystävystyy, ei tarvitse pelätä. Karmeliittojen hapatusta tämä, eikä kuulu ketjun aiheeseen mutta eihän outsalla koskaan mikään.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Artio

Tänä syksynä aloitin omaehtoisen pyrografian opiskelun. Se on mukava poltella syksyn pimeinä iltoina kynttilöitä ja puuta. Yritän vältää toistaiseksi nahkan käryyttämistä, se olkoon sitten seuraava hulluuteni aste - tai onneton polttoraudan lipsahdus.

Tiistai

#3

Miten minulta on mennyt tämä ketju ohi huomaamatta..  Aprilli ei ole kutonut sukkiaan valmiiksi?  Minä Rakastan kutomista, aina ollut niin, ja varsinkin sukkien.  On vain ollut vähän syytä kutoa viime vuosikymmeninä,,, mutta olen silti kutonut, purkanut ja kutonut jotain muuta siitä.. hyvät langat piti kyllä tuoda lomilta mukana, se etu siinä aina oli, että esim. sukkalangat ovat heinäkuussa alennuksella :P

Vaatteiden ompelemisesta en tykkää, mutta kyllä sitä enemmän muuta värkkäämistä ompelukoneella. Viime vuosina olen aktivoitunut todella, jospa näkisit  8)

Kynttilöiden polttamiselle meillä on eräs allerginen, ei tykkää niiden hajusta  >:(

emma


Aprilli

No ei korvaa, ei.

Tämä syksy on mennyt peiton mutkassa kirjoja lueskellen. Ihanaa.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend


Tiistai



Onhan tuo Aprilli ihana, minusta ihan ilman lääkitystäkin! 

Kateeksi käy hänen sananlahjansa... menenpä nyt lukemaan rauhassa hiirimiestä. Aikaisemmin hän kirjoitti siihen, mutten ehtinyt lukemaan :)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä