Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

10 tapaa pelastaa maapallo

Aloittaja risto, 20.01.12 - klo:11:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aprilli

#40
Patu ymmärtää huumorista yhtä paljon kuin Aprilli viineistä.

THL tiedottaa

THL yhtä vähän noista kummastakin ...

Häh, pitääkö tääkin muka toristaa!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


THL tiedottaa

Mut heitetääks sit lapsi pois pesuveden mukana?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai



Hauskaa sananvaihtoa siihen asti, kun Tulutilkku laittoi taas ihan mahdottoman kuvan, HIRVEÄ, kuka hullu tuollaisia kuvia värkkää..

Miten pelastaa maapallo, hmm. 
Eiköhän maapallo pelasta itse itsensä, on ennenkin pelastanut. Eri juttu on tykkääkö ihmiset siitä, miten se sen tekee!


Aprilli

Tiistai, hienoa että otat tunteella tuonkin kuvan.
Kertoo myötätunnosta ja lämminsydämisyydestä.

Entä jos kuvassa olisi tummaihoinen "neekerilapsi" kuolemassa nälkään tai sairauteen?
Vaikuttaisiko?

Tiistai

#46
Hei! Minä en todellakaan ole rasisti :D  :o

No, en mielleläni kerro asioita.. mutta meillä esim. asui yksi sysimusta nainen, pieni ja yleisen mittakaavan mukaan ruma, invaliidi (sodan jäljiltä jäykkä käsivarsi) talon vahtina 20 vuotta, kun oltiin ulkomailla.  Vitivalkoinen aurinkoinen sydän, oli kuin meidän hyvä hengetär.. niin puhdasta sielua en ole sen koomin tavannut. Viimeksi sai halvauksen eikä pystynyt enää puhumaan, kun kävimme katsomassa silloin jo aikuisen poikansa talossa. Olivat saaneet rakennettua sen äitinsä ahkeruuden takia.  Kyllä siinä varmaan moni ajatteli, että miksi juuri hän.. tutustuimme, kun viljeli okraa lähipellolla, ei tietenkään oma, ja asusti kesäkuukaudet teltassa siinä pientareella ja heti aamun koittaessa oli jo kyykkimässä siellä. Joka päivä uutta satoa, sellainen kasvi se on. Talvet on kylmiä ja silloin hän oli meillä sisällä kahden poikansa kanssa.

:-\ en tykkää puolustautua rasismisyytöksiä vastaan, menee vastakarvaan. Olen vain realisti. Pahoja ihmisiä on ja olen nähnyt ehkä enemmän kuin useinmat nettikeskustelijat.


risto

#47
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 22.01.12 - klo:22:25


kun Tulutilkku laittoi taas ihan mahdottoman kuvan, HIRVEÄ,

TAAS. Muistele vaan omia pervojuttujas.

Eikä toi ole edes totta

Tiistai


Mikä on ongelmasi, monellako kielellä sen tähän laittaisi, että menisi perille..

THL tiedottaa

Jaaha. Minkähänvärinen lapsi nyt on menossa heitteille pesuveden mukana?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä