Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outo dieetti

Aloittaja ville, 10.01.08 - klo:01:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Indigo

.....eeiiiköööös sillä ole HAme...   :roll:  vai näjenkös väärin?

Indigo

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Indigo".....eeiiiköööös sillä ole HAme...   :roll:  vai näjenkös väärin?

Indigo

Totta. Mielikuvitus taisi tehdä tepposet mulle.

.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo":shock:  :shock:  :shock:  :roll: mitä ilmeisimmin olen eksynyt.....  Jollekin ihan väärälle palstalle ja ketjuun... söin juuri puolipussia omar-toffeeta ja join melkein kaksi lonkeroa. Ihan jo vähän melkein alkaa helpottaa tämä perjantai-ilta.

indiog

Olet väärällä palstalla jos se lonkero oli sokeroitua - "Light" olisi mennyt, mutta Omar-namut ... Öööh - minun pitäisi tulla vyötäröäsi vatkaamaan ja kokonaisvaltaisesti sinua hyppyyttämään :P

Lainaus käyttäjältä: "Rape"Tuo Aakun Peppu-ElliN kuva on sentään sopimaton dieettipalstalle. MISSÄ ON MODERAATTORI..!!!!!

Peppu-ellillä on ankara ripuli ja se pudottaa painoa ... Elli on tunnollinen työntekijä kun työskentelee pytyklläkin istuessaan. Jostain luin, että naiset ovat tunnollisempia työntekijöitä kuin miehet ... siinä ei kyllä kerrottu ripulista mitään. Tosin mies ajattelee universaaleja asioita vaikka istuisi pytyllä löysänä... Itse esim. ajattelen Einsteinin suhteellisteorian ja  Maxwellin yhtälöiden olemusta.

Perjantai

Ootteko te kaikki juoneet sitä Indin lonkkua,kun on noin levottomat jutut dieettipalstalla :lol:
Uskaltaako muut tunnustaa  :shock:

Indigo

Jaaha, pakko vissiin lopettaa nyt tyystin sokerin syöminen, että ei tarvitse lukea tuollaisia Aakun juttuja. hmm... ajatelkaapas muuten jos minä vastaisin samalla mitalla tuollaisiin kommentteihin, kuinka siihen suhtautuisitte? Miehiin ja naisiin suhtaudutaan vieläkin eritavoin ja se tuntuu kurjalta.

Ei sillä että olisin ottanut tuon tosissani, oikeasti minulla menee tuollaiset jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta periaatteesta tässä puhunkin. Mutta sokerin syönnin aion nyt kyllä lopettaa...hmmm... sanotaan vaikka kahdeksi kuukaudeksi kokonaan.  :x  :o  ulps!... tulinpa luvanneeksi. Myös lonkeron, koska siinä on sokeria, laitteja ei pitäisi kenenkään käyttää ollenkaan koska ne ovat vielä epäterveellisempiä kuin sokeri.
Nyt on siis tammikuun 13. , maaliskuun puoleenväliin mennessä en syö ollenkaan mitään mihin on lisätty sokeria.

Varsinkin miesten muuten pitäisi syödä neljä valkosipulinkynttä raakana päivässä. Sekä sipulia ja artisokkaa. Plus iso määrä kasviksia päivässä; unohtamatta papuja.


JK.
Tuo valkosipuli liittyi sen typpioksidia lisäävään vaikutukseen verenkierrossa.


Indigo

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Jaaha, pakko vissiin lopettaa nyt tyystin sokerin syöminen,
Varsinkin miesten muuten pitäisi syödä neljä valkosipulinkynttä raakana päivässä. Sekä sipulia ja artisokkaa. Plus iso määrä kasviksia päivässä; unohtamatta papuja.

Ei tarvi lopettaa. Ala käyttämään ruskeaa sokeria, se ei ole epäterveellistä.
Muuten, raakaa valkosipulia pystyy syömään paremmin leivällä kun laittaa paljon persiljaa tykö. Se poistaa kirvelyn suusta.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Varsinkin miesten muuten pitäisi syödä neljä valkosipulinkynttä raakana päivässä. Sekä sipulia ja artisokkaa. Plus iso määrä kasviksia päivässä; unohtamatta papuja.


Indigo


Kasviksista, ja erityisesti pavuista syntyy suolistossa  niitä kasvihuonekaasuja.

Mutta ei se mitään jos on oma hiilinielu eli kasvihuone ja siellä vilelystä.
Kaasut pitäisi vain jotenkin johtaa sinne kasvihuoneeseen niin että ei tarvitsisi sitten antaa hiilidioksidilannoitusta polttamalla maakaasua.

Vai pitäisiköhän se papukaasukin ensin polttaa jotta siitä olisi hyötyä viljelyssä?

Ja vaikka minä en tarkkaan tiedäkään kumpi käyttää enemmän hiilidioksidia, viidakko vai öljypalmuviljelmät, niin ainakaan koskemattomassa viidakossa hiili palautuu takaisin ilmaan mätänemisen, lahoamisen, metsäpalojen yms. kautta, kun taas öjypalmun sitoma hiili voidaan kierrättää takaisin ilmaan dieselpolttoaineen palamisen kautta.

Kenties poltettu hiili kannattaa vielä joskus hallitun palamisprosessin  yheydessä ottaa talten ja käyttää vaikka kasvihuoneessa hiilidioksidilannoitteena tai vaikka tallentaa maaperään, tyhjiin kaivoskuiluihin tai muihin vastaaviin paikkoihin.  Kun sademetdä palaa tai puut lahoavat niin sitä hiiltä ei kyllä millään pystytä talteen keräämään. :P

rapevainaa

.
Jos haluaa tuottaa pienessä mittakaavassa kasvuhuonikaasuja, silloin popcornien syöminen.
Myös vaahto-riisi-leipien syöminen kaasuttaa, mutta ne ovat tosi kalliita per kaasukuutio.

Fartologin mukaan suurin osa kasvihuonekaasuista syntyy niellystä ilmasta.

Pieni on kaunista muttei fartologiassa.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"

Ei tarvi lopettaa. Ala käyttämään ruskeaa sokeria, se ei ole epäterveellistä.
Muuten, raakaa valkosipulia pystyy syömään paremmin leivällä kun laittaa paljon persiljaa tykö. Se poistaa kirvelyn suusta.

On meillä ollut sitäkin ja hiukan se auttaa tottumuksia kyllä. Minulla kun on nuo pojat jotka seuraavat tarkkaan kaikkea mikä on terveellistä   :roll:  käskevät ostamaan myös ruskeaa sokeria ja osaavat käyttää sitä kohtuullisesti. Samoin meilä on poikien ostamaa ruususuolaa. Se on muuten samannäköistä ja luulen että se onkin samaa kuin tuo suolakidelamppu, mutta isoina rakeina. Olenkin ankarasti kieltänyt koskemasta lamppuuni  :)

Mutta minua ei siis auta mikään ruskeasokeri, ainakaan vielä. En osaa oikein missään olla kohtuullinen, siksi minun on viisainta lopettaa koko sokerin syönti. Tiedän että se on minulle erityisen epäterveellistä. Joilekin ihmisille se on epäterveellisempää kuin muille, laittaa koko elimistön epätaspainoon.

Indi

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"Ei tarvi lopettaa. Ala käyttämään ruskeaa sokeria, se ei ole epäterveellistä.
Muuten, raakaa valkosipulia pystyy syömään paremmin leivällä kun laittaa paljon persiljaa tykö. Se poistaa kirvelyn suusta.

Sokerit ovat hiilihydraatteja, jotka koostuvat yhdestä (monosakkaridit) tai kahdesta (disakkaridit) sokeriyksiköstä. Tavallisimmat monosakkaridit ovat rypälesokeri eli glukoosi ja hedelmäsokeri eli fruktoosi. Tavallinen sokeri, sakkaroosi on glukoosista ja fruktoosista koostuva disakkaridi.

Tummia sokereita käytetään ennen kaikkea aromikkaan makunsa takia, mutta monet uskovat myös, että tumma sokeri on terveellisempää kuin valkaistu sokeri

Tumman sokerin terveellisyydestä ei ole tutkimustietoa..


http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1987

Siitä valkoisesta sokerista on vain poistettu sokeriruo'on tai juurikkaan "haitalliset" väriaineet...

Ilonpilaaja Aakku

8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä