Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihannefoorumia kehittämään

Aloittaja pensador, 18.01.08 - klo:18:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pensador

Kerronpa nyt:

Minulla on nyt uusi, varsinainen foorumini.  www.ihannefoorumi.pensadorfin.net
Tuo aiemmin ilmoittamani tilapäinen ei ole enää käytössä.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

rapevainaa

.

Ihannefoorumi on nimenä innovatiivinen ja haastava. Onko siellä sitten kaupan ihanteita vaiko niitä vasta etsitään?

Foorumi-ihmiset tuntien kaupanteko on kovaa. Kukaan ei kuitenkaan osta eikä ota mitään. Ehkä suosituin tulee olemana ilmastomuutos ja Maaäidin sanoman levittäminen. Geneettisen kehityksen rutistaminen 100 milj. vuodesat yli yön tapahtumaan, sekin kuuluu ihanneajatteluun.

Minä tiedän, minä olen tutkinut... oisko tälle sanomalle kysyntää...

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rape".

Ehkä suosituin tulee olemana ilmastomuutos ja Maaäidin sanoman levittäminen. Geneettisen kehityksen rutistaminen 100 milj. vuodesat yli yön tapahtumaan, sekin kuuluu ihanneajatteluun.


:lol: sä oot kauhee kyynikko.
Mutta Maaäidin sanoman julistaminen kuulostaa varsin houkuttelevalta minusta  :roll:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
:lol: sä oot kauhee kyynikko.
Mutta Maaäidin sanoman julistaminen kuulostaa varsin houkuttelevalta minusta  :roll:

Joo, kuka sitten ottaakin asiakseen puhua Hänen suullaan. Suokkista ei ainakaan pidä päästää siihen, koska se väittää että hänellä on faktat 50 vuoden ajalta. Kun mies ei itsekään ole sen vanhempi?
.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Rape"

Joo, kuka sitten ottaakin asiakseen puhua Hänen suullaan. Suokkista ei ainakaan pidä päästää siihen, koska se väittää että hänellä on faktat 50 vuoden ajalta. Kun mies ei itsekään ole sen vanhempi?
.

No, maaäidillä on suita yhtä monta kuin ihmisiä sen päällä. Ja kaikki jotka puhuvat hänen puolestaan eivätkä vastaan, on kelpuutettava Hänen edustajikseen. Suokkiksen ääni lasketaan vain yhdeksi, ei mitään armoa siis nk.faktisteille.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai

Pensador, tuu tänne keskustelemaan .. vähän hullua väkeä, mutta ei tuu ainakaan aika pitkäksi!

Tiistai

Tuli tuossa erään haun yhteydessä foorumi, jonne uteliaisuuttani klikkasin.

Ihana forum http://www.ihana.info/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
Total Members: 10111
Total Topics: 264   -   Total Posts: 795

Näitä lukuja katsellessa voi vain ihmetellä, miten Outomaa on kukoistanut pikku porukalla. Runsaan 3 vuoden aikana lähes 60000 viestiä ja nyt taas pian 8000 neljässä kuukaudessa  :roll:

pensador

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Pensador, tuu tänne keskustelemaan .. vähän hullua väkeä, mutta ei tuu ainakaan aika pitkäksi!
Kiitos kutsusta, tekisi mieli tullakin mutta monet aiheet, tai oikeastaan keskustelutavat, täällä ovat minulle vaikeahkoja.  
Kiinnostaisi kyllä keskustelu mm ilmastonmuutoksesta, joka mainittiin eräässä (Rape?) viestissä.

Lisätty:  Kävin katsomassa eräitä keskusteluja.  Totesin, että on niissä vähemmän vaikeitakin.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Tiistai

Lainaamutta monet aiheet, tai oikeastaan keskustelutavat, täällä ovat minulle vaikeahkoja.

Tämän paikan helppous on se, ettei mitään noita täällä ole.

Kunhan vaan alat kirjoittamaan, ns. tajunnanvirtaa tai mikä vain on tyylisi. Tuosta Rapesta pitää kyllä varoittaa :P

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "pensador"[ tai oikeastaan keskustelutavat, täällä ovat minulle vaikeahkoja.  
.

Mitä nyt olen foorumeilla hengannut, vaikeinta on se ettei osata kuuklettaa jotain selvää asiaa, vaan aletaan lypsää toisilta samanlaisila laiskureilta mielipiteitä.

Vielä vaikeammaksi menee, jos ihmiseltä puuttuu perustiedot ymmärtää  lmiötä. Vaikka mitä sanoo, aina ymmärtää väärin.  Ilmastomuutos ja evoluutio ovat sellaisia ett harva niitä ymmärtää.

Kaikkein vaikeinta on kun tyhmästä yrittää ottaa väittelemällä voittoa. Voi perkele, kun häviää joka kerta 10-1.


Ja sitten kun asia on selvitetty juurta jaksain, joku virittää tasan saman kysymysksen ja loittaa alusta.

Minusta tämä hipoo täydellisyyttä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä