Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihannefoorumia kehittämään

Aloittaja pensador, 18.01.08 - klo:18:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pensador

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Miksi etsit valmiita ketjua?  
Aloita jotain asiaa ja katsotaan, miten fiksusti outomaalaiset keskustelevat. Ei millään pahalla :idea:  :shock:  :P

Enpä olisi uskonut Pensaan olevan jo tuossa iässä, on ihan nostettava hattua, että näitä viitsit vielä opetella.. kuten uuden foorumin pystyttämistä.
Tämän ketjun avasin tavoitellen asiallista keskustelua.  Taidan tyytyä tähän yritykseen.  

Korkea ikäni ei ole omaa ansiotani.  Siitä on syyttäminen yli-innokasta isääni.    Se on jokaisen kärsivällisesti odottavan tavoitettavissa edellyttäen ettei tapahdu kovin pahoja asioita.

Minun saittini ja sen foorumin perusti eräs meidän yhteinen ystävämme.  Hänen nimimerkkinsä on foorumini vanhimpia.   ihannefoorumin suunnittelu on hyvin linjassa työelämänaikaisen ammattini kanssa.  Siihen sisältyi jopa foorumien suunnittelua ja tekemistä ihan valmiiksi asti, samoinkuin moderaattoreiden kouluttaminen.  

PS  Tuolla yhteisellä ystävällämmekin on oma foorumi, jota käyn joskus lueskelemassa.   Jos käyt siellä, huomaat miksi poistin tunnukseni.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"[
Enpä olisi uskonut Pensaan olevan jo tuossa iässä, .

Enkä usko minäkään. MIkä lie taas koululainen Esopon lukiosta. Jos se aloittaisi jonkun toisen ketjun niin veikkaus olisi:"Yksiavioisuus parivuotteessa."

.

rapevainaa


Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "pensador"



PS  Tuolla yhteisellä ystävällämmekin on oma foorumi, jota käyn joskus lueskelemassa.   Jos käyt siellä, huomaat miksi poistin tunnukseni.

Mikähän foorumi tuo mahtaa olla. Eräällä toisella näköjään eräs Pensador on vielä aktiivi ja jatkuvasti hölötyspoistoketjussa :P

pensador

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Mikähän foorumi tuo mahtaa olla. Eräällä toisella näköjään eräs Pensador on vielä aktiivi ja jatkuvasti hölötyspoistoketjussa :P

Joopa, siellä hölötyspoistoketjussa käyn huvittelemassa.   Kirjoitan sinne mm kommentteja muiden (asia)ketjujen viesteihin, kun en halua niissä häiriköidä.  Kirjoittelen hiukan myös muilla alueilla.   Ko foorumilla Näkökulma on muutamia aivan loistavia nimimerkkejä, joita usein käyn lueskelemassa.    

Suurelta osin keskustelut siellä kuitenkin mielestäni ovat ikävää jankkaamista, hörhöilyä ja kakaramaisuuksia.    Siellä yhteinen ystävämme on viime aikoina esiintynyt säästeliäästi perustettuaan oman fooruminsa sohvaperuna.net.   Toivottavasti hän ei pahastu mainostuksestani.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "pensador"Näkökulma on muutamia aivan loistavia nimimerkkejä, joita usein käyn lueskelemassa.    

Suurelta osin keskustelut siellä kuitenkin mielestäni ovat ikävää jankkaamista, hörhöilyä ja kakaramaisuuksia.    .

Näkökulma kuten eräs toinenkin tuntemani foorumi on täysi mammutti. Oikeastaan siellä tutustuu vain johonkin häirikkötyyppeihin jotka ovat oikeasti vaarallisia. Minä nääs tykkään härnätä niitä. Keino heitä vastaan on tyhmyys vastaan kakaramaisuus.

Älykkyyttä en etsi foorumeilta. Jos sitä kaipaa, sitten kaivan esiin uusimpia tietokirjoja. TV-ohjelmatkin ovat parempia kuin jotkut epämääräiset keskustelijat.

Se mikä potuttaa näissä keskusteluissa on että aletaan keskustelmaan aiheesta, johon saa vastauksen guuklesta. Onko Jumala olemassa...... katotaas mitä kuukle sanoo....  194 000 osumaa.  Ikäni on 60 vuotta eikä asia ole vielä sevinnyt mutta kyllä se nyt selviää.

Ensimmäinen vastakysymys: Onko usko järkevä
- No ei tietenkään koska en olisi muuten noin järjetöntä kysynyt

Tilastokeskus käsittelee myös kysymystä ja ....Vuonna 1654 Pascal sai uskonnollisen herätyksen, joka siirsi hänen ajatuksensa matematiikasta ja fysiikasta uskontoon. Myöhemmin hän kirjoitti kirjan 'Pensees', joka on ilmestynyt suomeksi nimellä 'Mietteitä'. Tähän teokseen sisältyy käsikirjoitus, ns. vedonlyöjän ongelma, joka on Jumalan olemassaolon todistus. Eräät tutkijat pitävät tätä alkuna tilastolliselle päätäntäteorialle. Päätäntäteoria on teoria, joka etsii optimaalista tilaa epävarmaan tulevaisuuteen testaamalla erilaisia hypoteeseja ja laskemalla tilojen odotusarvoja.[/b]

Pascalin näkemyksen mukaan ei siis ollut validia todistusta Jumalan olemassaololle. Jos Jumalan olemassaolo olisi yhtä todennäköistä kuin vastakkainen tila, olisi tilanne sama kuin harhattoman kolikon heitossa -- just just, kuka uskoo Pascalia?

No niin..seuraava ..toinen saattaa pitää varmana, että jumala on olemassa. Joku kolmas voi olla epävarma siitä, onko jumala olemassa vai ei. ...

ja .....Wikipedia  ...Jumala, jumaluus tai jumalolento tarkoittaa tavallisesti henkilöllisiksi käsitettyjä yliluonnollisia olentoja, joiden uskotaan hallitsevan luonnonvoimia, ihmisten kohtaloita ynnä muuta.[1] Uskonnosta riippuen jumalia voi olla yksi tai useampia.

Joo, oishan se hauskaa lukea eikä tarvitse edes keskustella.  Kyllä minä mieluummin katson Clint Eastwoodin elokuvaa.. Niissä Jumala ei auta ketään, ei ainakaan Clintin vastustajia.

Tulee myös mieleen "Paistetut vihreät tomaatit" jossa kylän muijat tekijät eräästä ikävästä jätkästä chili con carnea ja syöttivät kylälle. Ruumista ei löytynyt.

.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Joo, oishan se hauskaa lukea eikä tarvitse edes keskustella.  Kyllä minä mieluummin katson Clint Eastwoodin elokuvaa.. Niissä Jumala ei auta ketään, ei ainakaan Clintin vastustajia.

Niin ja Amazing Racessa kaikki jenkit rukoilevat samaa (?) jumalaa, että hän ei antaisi heidän pudota kisasta. Kenetkähän jumala vaitsee ja millä perusteella?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

rapevainaa

.
Posi, toi sun kärpänen on hauska. Mä olen meinannu tapaa sen monta kertaa  :lol:

.

pensador

Ryhdyin spammaamaan, tuo viestini on eräällä toisellakin foorumilla:


"Löytyneekö pätevää apua SMF:n teknisiin ongelmiin.  

Jos löytyy, voisin tehdä joko aika- tai suoriteperusteisen sopimuksen.  
Foorumillani (default-versio) on tällä hetkellä paha ongelma;

- kun viestejä muokataan, niin siitä ei tule näkyviin minkäänlaista (New Post) lippua.  
Muutenkin nuo liput katoavat mielestäni liian sukkelasti.  

Minulla ei ole aikomusta itse perehtyä tuohon SMF-tekniikkaan."
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "pensador"Ryhdyin spammaamaan, tuo viestini on eräällä toisellakin foorumilla:

"Löytyneekö pätevää apua SMF:n teknisiin ongelmiin.

SMF:stä ei ole kokemusta, mutta näkkärin Owdy varmaan osaisi antaa vinkkejä - tämä puksuleraa phpBB:llä. Lähes kaikki foorumisoftat on tehty php:llä, mutta eroja toiminnoissa on ja siksi nostan kädet pystyyn tämän ongelman edessä :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä