Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihannefoorumia kehittämään

Aloittaja pensador, 18.01.08 - klo:18:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"[
Voi miten kodikasta täällä taas onkaan, kun sinä rähiset siellä  :wink: .
Mutta jos me alettais koittaa vaikka äänestämään jostain asiasta niin siinä menisi taas yksi vuosi ennenkuin minkäänlaista yhteispäätöstä asiasta saataisi aikaan. Eikö siis ole erinomaisen hyvä jos jollain on aikaa vaikkapa viidelle sivupersoonamodelle, jotkut kun eivät ehdi tänne sen yhdenkään kanssa kovin usein moderoitaviksi saati bannattaviksi asti.

Stara, olet harvinaisen oikeassa  :shock:  Ydinkysymys on, mihin kiireiltään ehtii,
siis kuinka monelle foorumille....

.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Rape"Aakku Lupailee liikaan muitten puoleSTA.

En luvannut - esitin vain ehdotuksen ... täällä jokainen huolehtikoon itse itsestään - ja jäljistään :)

pensador

Yritin saada tuon avatarini omallekin foorumilleni.   Kopiointi työpöydälle onnistui yllättäen, mutta vieminen sinne profiiliini, odotetusti, vähemmän hyvin, systeemi veetuili ulkomaankielellä seuraavasti:

An Error Has Occurred!
The attachments upload directory is not writable. Your attachment or avatar cannot be saved.

Siellä on sitten tumpelo ylläpito.   Ei ole minun syytäni, mielestäni.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "pensador"
Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Olisiko tässä aihetta miettiä asiaa syvemmin ?
Aakku puhuu järkeviä.  On varmaan aihetta.  Noita (meta)asioita kehittelen kuitenkin mieluummin omalla foorumillani, jossa nyt keskitytään pelkästään niihin eikä keskustella muista, varsinaisista, aiheista.  
Siellä en tavoittele tiukkaa, vaan asiallista ja johdonmukaista, moderointia.   Bannaaminen ei mielestäni yleensä ole hyvä ratkaisu mihinkään ongelmiin.

PS Tiistai.   En halua erityiskohtelua.

PPS  Voi helvetti, onko jumalia sittenkin olemassa.   Minun avatarini on ilmestynyt tänne.  Kiitos ja Halle lujaa.

Ryhdyn rukoilemaan, että se ilmestyisi myös omalle foorumilleni.

Laita nyt profiiliisi sivusi osoite, että ei tarvitse aina miettiä mikä se osoite taas olikaan. Ja voihan meillä myös liittää  etusivulle (outomaa.com)  sivunsa osoitteen.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "pensador"Yritin saada tuon avatarini omallekin foorumilleni.   Kopiointi työpöydälle onnistui yllättäen, mutta vieminen sinne profiiliini, odotetusti, vähemmän hyvin, systeemi veetuili ulkomaankielellä seuraavasti:

An Error Has Occurred!
The attachments upload directory is not writable. Your attachment or avatar cannot be saved.

Siellä on sitten tumpelo ylläpito.   Ei ole minun syytäni, mielestäni.

Ehkä pitäisi säätää jotain paneelissa, että niitä voi sinne tallentaa. Mistä minä tiedän, kysy päälliköltä/Outomaalta :)

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: "pensador"Yritin saada tuon avatarini omallekin foorumilleni.   Kopiointi työpöydälle onnistui yllättäen, mutta vieminen sinne profiiliini, odotetusti, vähemmän hyvin, systeemi veetuili ulkomaankielellä seuraavasti:

An Error Has Occurred!
The attachments upload directory is not writable. Your attachment or avatar cannot be saved.

Siellä on sitten tumpelo ylläpito.   Ei ole minun syytäni, mielestäni.

Katso paneelista, mikä on asetettu kuvan maksimikooksi - NxN pikseliä - ja mikä on maksimikoko kilotavuina - jos nämä ylittyvät, ei siirto onnistu :) Niin ja tarkista, että käyttäjällä on lupa siirtää kuvakkeensa palvelimelle !
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

pensador

Hirveetä, oonko mä nörtti, sain ton talonkuvan ja monta ulkomaankirjainta profiiliini.  Nyt menen hoitamaan sen avatarin omalle foorumilleni.


Lisätty: taisin löytää sen virheen.  Johtunee foorumini päivänvaloakestämättömästä menneisyydestä; eräs ystävä teki minulle ensin oman saittinsa siivelle kokeilufoorumin, joka myöhemmin kopioitiin minun omalle saitilleni.

Attachments directory jäi kuitenkin osoittamaan hänen saittiinsa.  

Aion haastaa hänet oikeuteen ja vaadin mahtavia vahingonkorvauksia henkisistä kärsimyksistä ja ennestäänkin huonon maineeni jatkohuonontamisesta.

Lisätty lisää: Älkää enää murehtiko.  Hortoilin jossain, ties missä, ja sain tuon avatarini jollain käsittämättömällä tavalla kuntoon.   Nyt saa vain pelätä, että se katoaakin samalla, tai jollain toisella, käsittämättömällä tavalla.    Taas tuli kuitenkin todetuksi, että ahkeruus päihittää sekä kovan onnen että typeryyden, tietämättömyydestä puhumattakaan.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

pensador

Pyydän, että joku poistaa tunnukseni, en itse osaa tehdä sitä.
Näillä näkymin minulla ei ole täällä mitään keskusteltavaa.

Kiitän keskustelusta.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Amanda

Lainaus käyttäjältä: "pensador"
Näillä näkymin minulla ei ole täällä mitään keskusteltavaa.


Mistä tiedät etukäteen?  Ehkä huomenna inspiraatio iskee tai  muusa  suutelee ja haluat taas osallistua.

Loukkaannuitko jostain? Me täällä ollaan kaikki vähän tällaisia, höpisemme omiamme .. ei tule aina reagoitua toisten viesteihin vaikka ne kaikki mielenkiinolla luetaankin. Ihan kaikki, syy tuli esille aikaisemmin. Jutut ovat levällään pitkin foorumia.

Monella meistä on IRL-kiireitä ja aika harvalla on aikaa tai energiaa keskustella uuden foorumin ominaisuuksista,  kun tänne hädintuskin kirjoittavat. Välillä on hyvin hiljaisia päiviä.

pensador

Esitin pyyntöni vakain tuumin ja harkiten.
Toivon todella, ettei minun tarvitse pyytää lupaa ja todistusta holhoojaltani faksatakseni sen tänne.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä