Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaikkea ei tarvitse tietää ja on kiva huomata uusia asioita

Aloittaja risto, 27.04.12 - klo:09:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aprilli

Joo, Ladassa ei sanoja tarvinnut, Mersussa piti puhua pönöttää muka henkkuja. Silleen.

Esmerkix


risto

.
Lada oli monta vuotta Suomen myydyin auto. Tekniikka vaan oli vanhanaikanen ja moottori kesti 100 000 km kuten muutkin sen aikuiset mallit.

Sitten esim Toyota alkoi kestää 300 000 km ja Lada edelleen sen 100 000 km.
Harkintaan siis tuli, ostiko uuden Ladan vai käytetyn corollan ja corollaoli parempi. näin Ladalta  kuivuivat markkinat.

lada hörppäsi 10 l satasella kuten Volkkarikin.

Mun vuoden 2003 Corolla vie mootoritiellä tommoset  6.2 l litraa satasen vauhdilla..


.

AveLazio

Mites Esmerkix ja Aprilli osaavat vertailla autojen takapenkkejä noin tarkoin...

Tiistai, täten virallisesti suutun sinulle. Edellä oli laittamani video, joka ei yhtään edusta minun militaristista maailmankuvaani. Etkö osaa englantia! Sehän on teidän pasifistihippien video. HALOO!!!!!!!!!!!!!!!!

Pyydä anteeksi tai en enää viestitä kanssasi. Toisaalta - en kai muutenkaan. So whatever.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Kun Ladan markkinat Suomessa hiipui, niihin aikoihin venäläiset halusivat ostaa kaikki edes vielä liikkuvat Ladat Venäjälle.
Nyt ne ajaa komeammilla autoilla kuin suomalaiset, nuo rintamamiestalon kokoiset katumaasturit eivät yhteen pysäköintiruutuun mahdu.
Sieltä ei suomalaisen kannata käytettyä autoa ostaa, venäläiset eivät tunne ennakkohuoltoa.

Tiistai

#35
Olen siis Hippi. Vaikkein perinteellisessä mielessä koskaan ollut, mutta asenteella. Minä välitän siitä, miltä lasteni tulevaisuus näyttää ja teenkin jotain sen eteen, tippa lammikossa, mutta kuitenkin.

Jos se jotakuta häiritsee, niin helppo hyppiä viestieni yli.

http://www.youtube.com/watch?v=j6imjvgJFvM&feature=related

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 29.04.12 - klo:20:23
Mites Esmerkix ja Aprilli osaavat vertailla autojen takapenkkejä noin tarkoin...

Takapenkkejä? Kuka takapenkistä on puhunut? Etupenkki sen piti olla, maksoi mitä maksoi.

AveLazio

Esmerkix, Sä oot liian tuhma :'( tämmöselle sivarille. Kunpajoskus silti tapaisin Sinut...............

Nimim. Kisupoika
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä