Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oudot ihmetykset

Aloittaja Juha, 24.07.12 - klo:12:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Eiku paranee.
Kotoa linnun tietä 2,5 km löysin paikan
lähdin kotoa kauppaan  19 :30 ja 20:08 mulla oli poimittuna 2 ämpäriä mustikoita.
.paikassa on 200 litraa helposti poimittavaa marjaa. Kerroin muutamalle naapurille paikan.




Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rap'e - 30.07.12 - klo:22:46
.
Eiku paranee.
Kotoa linnun tietä 2,5 km löysin paikan
lähdin kotoa kauppaan  19 :30 ja 20:08 mulla oli poimittuna 2 ämpäriä mustikoita.
.paikassa on 200 litraa helposti poimittavaa marjaa. Kerroin muutamalle naapurille paikan.



Mil ihmeel toi on mahdollista? Minulla menis päivä ämpärilliseen, jos siis joskus ikävystymiseltäni jaksaisin poimia koko päivän.

karpalo

Kalle 8,5 v.

Onkimatka:

Päätin lähteä onkelle. Otin iskän kilpaonken autiksesta. Ope sanoi, että minulla on vielä tekemistä geen ja koon kanssa. Iskä ja äiskä ei ollut kotona.
Lähdin kanalim parttal, tai ganalim barttal. Istuin reunakivelle. laitoin onken veteen. Heti nappas hauki. Muitakin oli onkella. saivat pieniä sinttejä.
Menin kotiin. Iskä punnitti hauen kalapuntarilla. 9 kiloinen, sanoi iskä ja soitti lehteen. Sieltä tuli lehtitäti ja valokuvaaja. Tekivät jutun. Iskä ja äiskäkin pääsivät.
kuvaan.
Kaikki olimme iloisia.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä