Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Roskaruoka ja lisäaineet

Aloittaja risto, 08.08.12 - klo:09:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Sini - 24.04.13 - klo:09:59
Olen juuri lähdössä ensimmäistä kertaa omin päin salille. Käyn samalla vaa'alla.

Mä lähen laitteleen kesämökkiä.

.

Amanda



Kiitos, Sini.
Just aamulla sanoi eräs, että nyt riittää dieetti, kohta ei ole mitään jäljellä Tiistaista :D
Vaikka ideaalipainoon, joka taitaa olla se mitä on yli metrin mutta kiloissa on vielä matkaa. Olinkin kauan siellä..  ja  vielä kauemmin sen alapuolella.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 24.04.13 - klo:10:27
Lainaus käyttäjältä: Sini - 24.04.13 - klo:09:59
Olen juuri lähdössä ensimmäistä kertaa omin päin salille. Käyn samalla vaa'alla.

Mä lähen laitteleen kesämökkiä.

.

60 min salilla.
Vaaka: -0,5 kg vähemmän kuin maanantaina (yhteensä siis -8 kg).

Kesämökillä tulee liikuttua ja puuhailtua? Paljonko menee aikaa istuessa (esim. netti ja tv)? Milloin mehiläiset heräävät talven jälkeen?

Muisto Keijo Kullervo

Tuota - ruokapolitiikassa - ihmetyttää VT-kokkien mahdoton mieltymys kaiken maailman herkkuhirvityksiin ja niihin lisättyihin lisukkeisiin - ja kallistakin ruokaa?

Kukaan ei taida - ihmettelen - kunnioittaa enää sianlihakastiketta, jauhelihakastiketta, perunasoppaa, kaalikeittoa ja onhan niitä perusruokia yllinkyllin...

Perunakin on pestynä pusseissa erittäin edullista käyttää ja näin ollen viemäriin ei mene multaisten perunoiden 'lisäaineita' - tarkoitan hiekka ja multaa laisinkaan edes kaupunkiasunnoissa.

K.K.

PS. Oletan, että nykynuoret ovat ihmeissään useimmiten omaan asuntoon muutettuaan, kun ei äidin antamaa sörsseliä olekaan valmistettuna (hampurilaiset ovat aika tyyriitä jokapäivä syötäviksi nälkäiseen vatsaan). Olisiko nuoret opetettava 'tavoille' ihan TV:n välityksellä?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 24.04.13 - klo:17:36

Kukaan ei taida - ihmettelen - kunnioittaa enää sianlihakastiketta, jauhelihakastiketta, perunasoppaa, kaalikeittoa ja onhan niitä perusruokia yllinkyllin...


nuo sapuskat  ovat  köyhän yhteiskuntaluokan juttuja.

Makaroonivellin unohdit ja vispipuuron.


.

AveLazio

Ei ole "roskaruokaa" teidän hippien mukaisesti. Lisäaineet ovat vain hyväksi. Verratkaa ruokia, joita syötiin keskiajalla... 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto


Sini

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 24.04.13 - klo:17:36
Kukaan ei taida - ihmettelen - kunnioittaa enää sianlihakastiketta, jauhelihakastiketta, perunasoppaa, kaalikeittoa ja onhan niitä perusruokia yllinkyllin...

Sä taidat olla kiva aviomies. Mäkin haluaisin miehen, joka laittelee ruokia.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 24.04.13 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 24.04.13 - klo:17:36

Kukaan ei taida - ihmettelen - kunnioittaa enää sianlihakastiketta, jauhelihakastiketta, perunasoppaa, kaalikeittoa ja onhan niitä perusruokia yllinkyllin...


nuo sapuskat  ovat  köyhän yhteiskuntaluokan juttuja.

Makaroonivellin unohdit ja vispipuuron.


Mä oon ihan tyytyväinen köyhänä. En ole koskaan haaveillut rikkauksista. Sitä voi elää rikasta elämää  köyhänä.

Muisto Keijo Kullervo

#29
Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 24.04.13 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 24.04.13 - klo:17:36

Kukaan ei taida - ihmettelen - kunnioittaa enää sianlihakastiketta, jauhelihakastiketta, perunasoppaa, kaalikeittoa ja onhan niitä perusruokia yllinkyllin...


nuo sapuskat  ovat  köyhän yhteiskuntaluokan juttuja.

Makaroonivellin unohdit ja vispipuuron.


.


Tuli vain mieleen, että nykynuoret - ei kaikki -  ovat oppineet amerikkalaisen yhteiskunnan käsitemaailmasta hessburgereiden ja Macdonalssin hampurilaisten ruokatottumuksia?
Usein, kun On nälkä nykynuorella, mennään ns. parempaan paikkaan burgereita syömään (tosiasia On, että yhden burgerin hinnalla tavallinen työssäkäyvä tekee koko perheelle ruoan ja usein jää vielä naposteltavaa seuraavaksi aamuksi)?

K.K.

PS. Sitten ihmetellään, että pikavippimarkkinat kukoistavat ja usea nuori On velkakurimuksessa ihan totaalisesti?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä