Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tästäkään et tiennyt mitään – paloja historian uumenista.

Aloittaja THL tiedottaa, 10.08.12 - klo:08:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:21:24
Kuulin, että palvoitte minua. Se kuulosti TOSI oudolta - tai se olitkin kai sinä. ÖÖÖÖhhh.

Kyss mig arsle, veini ja mä onko kuulossasikin vikaa anteeksi sitä emme tienneet, ainoastaan sen, että lanttusi ei leikannut niinkuin piti tuossa iässä.

Kyss mig arsle on ruotsia ja tarkoittaa, suutele persettäni suomeksi, tämä vain siksi ettet syytä mua etten käännä ulkomaan kieltä suomeksi sinulle.


Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

#121
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.08.13 - klo:18:02
Rape, aina vaan jaksat olla kade siitä, et mie olin sovas ja siul hermo petti.

Mutta ei pettänyt polvi. Sullakii polvi petti vasta 35 v retken jälkeen? Miten se sillee?
Kännipäissäs vittuilit jollekkii ja se potkas siihen kunnolla.

Olen luvannut lähteä Aven hyökkäysjoukkoihin, mutta ilmoitin etukäteen että ammun Aven ensimmäisenä, ja selkään. Joukkue säästyy enemmiltä tappioilta.

Olis kyllä kiva ajaa sillä sun stuukalla ja prrrr tatat tatat tatat taatattaa.


http://www.youtube.com/watch?v=sZoZwdesumY


karpalo


Havaintoja listalta:

Kieltenopettaja sijalla......56

Kansanedustaja...............106

Jos noita kahta nyt vertaa, niin omassa asteikossani Kansanedustaja on paaaaljon korkeammalla. Hän on kansan valitsema, hänellä on hyvä palkkaus, hän saa hyvän eläkkeen, todella hyvän useamman kauden jälkeen. Ja mikä parasta, jos ei tule valituksi voi jatkaa vanhassa ammatissaan, taikka heittäytyä vapaalle.

Nämä vapaa-ajattelijat, jotka eivät viitsi mennä heti hommiin takaisin, niin heille maksetaan vielä "sopeutumisjakson" aikana hyvää liksaa.


Sen sijaan Kieltenopettaja, harmaa, laiha vanha, taikka sitten nuorikin, kituuttelee paljon pienemmällä palkalla kuin esim. kirvesmies. Minun ruotsinkielenopettajani Lyseossa oli Ylioppilas.

Hauskoja listoja laaditaan, no ne antavat osviittaa, tässä tapauksessa arvostukseen, mikä ei ole sama tietenkään kuin palkkaus. Jotkut arvostavat jopa "vapaata olemista" esim. "taivaanrannan maalarit"


risto

Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 02.08.13 - klo:06:51


Sen sijaan Kieltenopettaja, harmaa, laiha vanha, taikka sitten nuorikin, kituuttelee paljon pienemmällä palkalla kuin esim. kirvesmies. Minun ruotsinkielenopettajani Lyseossa oli Ylioppilas.


no entä meidän opettajamme? Mitkä on hänen ansionsa? Polvi kipeä. Ei edes pää kipeä, vaan polvi.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 02.08.13 - klo:07:49
Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 02.08.13 - klo:06:51


Sen sijaan Kieltenopettaja, harmaa, laiha vanha, taikka sitten nuorikin, kituuttelee paljon pienemmällä palkalla kuin esim. kirvesmies. Minun ruotsinkielenopettajani Lyseossa oli Ylioppilas.


no entä meidän opettajamme? Mitkä on hänen ansionsa? Polvi kipeä. Ei edes pää kipeä, vaan polvi.

Dosentti on tietysti dosentti, mutta se pitää sisällään laajan skaalan erilaisia ihmisiä. Huomio kiinnittyy kielitieteen dosentin kielenkäyttöön yleisellä keskusteluareenalla. Se vaikuttaa siltä, että vähemmänkin oppinut/opiskellut sen hallitsee:

  - Hippi, Sivari, Sivarihippi jne,, jne

Tuollainen "Räkänokkamainen" nimittely on tietenkin laskemassa muidenkin Dosenttien arvostusta. Listahan oli laadittu v.1991, silloin ei ollut keskustelufoorumeja oikeastaan ollenkaan.

Jos nyt tehtäisiin Gallup-kyselyt, niin ainakin foorumilla Dosenttien arvostus olisi reippaasti laskenut. Tuollainen "monitoimidosentti" ei tietenkään edusta koko ammattikuntaa.

sniper

Mä kattelin alhaalta ylöspäin ja olin jo melko varma etten edes ole mukana ammattini kans kun olin satasen ohittanut, mutta kato perhana 22 sija, kahdeksan ylempänä kuin Dosentti se on jo jotain se.

Löytyisköhän vielä parempia sijoituksia joltain toiselta listalta, ai niin noi tilastothan vain valehtelevat?.  :D
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 02.08.13 - klo:09:57
Mä kattelin alhaalta ylöspäin ja olin jo melko varma etten edes ole mukana ammattini kans kun olin satasen ohittanut, mutta kato perhana 22 sija, kahdeksan ylempänä kuin Dosentti se on jo jotain se.

Löytyisköhän vielä parempia sijoituksia joltain toiselta listalta, ai niin noi tilastothan vain valehtelevat?.  :D

Että olet oikein ingen gör. Ei se mitään. Jotkut kuitenkin tekevät, paitsi dosentit, joilla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä opettamaan enää yhteenkään yliopistoon. Dosenteistakin voi tulla klosetteja ja sitten ainoaksi vaihtoehdoksi jää lapsellinen uho foorumeilla. Right. Yeah. Sweet Tuesday, Sweet kuka tahansa. hmm. Ja tietysti tinasotilailla leikkiminen aavikolla ja uskotella jopa itselleenkin olleensa sodassa ja haavoittuneensa siellä polveen. Meitä on moneksi.

sniper

Pistänpä piruttain parit kuvat niistä monista, jotka kuvaavat Saabin autonäyttelyitä, kaiken muun lisäksi valmistimme tällaisia laitteita Saabin verstaalla josta vastasin ingengör'inä.
Näitten laitteiden plus hitsausautomaattien sun muun kanssa oli hiton kiva touhuta ja lisäksi vielä se, että myös suunnittelu oli meidän hommia.



Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä