Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä mieltä olet?

Aloittaja Sini, 26.08.12 - klo:11:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sini

Monesti ihmettelen, miten esim. poliitikoilla on niin varma mielipide joka asiasta. Kun aloin tarkastella omia mielipiteitäni, niin huomasin, että olen varsin epävarma. Esim. miten Katainen voi olla niin varma,miten eurokriisi tulisi hoitaa. Timo Soini on taas varma omasta kannastaan.

Mutta mistä asiasta sinulla on mielipide? Kaikki aiheet taivaan ja maan välillä ovat kiinnostavia.

Sini

No niin. Eli pyydystetään mielipiteitä. Ihan mistä aiheesta tahansa.

Tavalliset ihmiset ovat kauheita.

Sini


risto

..

Tärkeill poliitikoilla on kavereita ja avustajat tiimejä, joissa pohditaan asioita ennen kuin ne edes pullahtavat julkisuuteen.

Menestyvä johtaja osaa valita neuvonantajansa ja tukeutuu heihin.
Eihän kenenkään aika ja asiantuntemus muuten riitä asioitten hallitsemiseen.

Katainen on siitä erikoinen tapaus että hän usein sanoo että "en tiedä" tai "en tiennyt".

Minusta Ville Niinistö on järkyttävä. Hän tietää ihan kaikki asiat. Kaikki on niin selkeää ja kirkasta

Vanhasen Matti  oli järkyttävä. Hän  käytti omia aivojaan ihan liikaa. Hän ilmoitti esim että Suomi siirtyy 2 vuodessa polttomootoreista sähkömoottoreihin. Eräs öljyfirman johtaja kirjoitti vastauksen että Vanhanen ei ole tullut ajatelleeksi lentokoneiden ja rekkojen moottoreiden vaihtoa.
Vanhanen myös ideoi että Helsingin energian kaasu- ja hiilivoimaloiden pitää alkaa käyttää haketta.





THL tiedottaa

#4
Mistäkö asiasta mulla on mielipide?

Ainakin sitä mieltä oon, että Ripa – vaimikäsenytnykyäänonkin – sais lukee paremmin aloitustekstin. Siinähän kysyttiin, Ripa, sun mielipidettäs jostakin asiasta. Ei sua pyydetty pitään esitelmää 'menestyvien' johtajien käyttämistä menetelmistä eikä edes heidän hölmöilyistään.

Sitäkin mieltä mää oon, että Suomen koululaitos ei kykene nykyään – eikä ennenkään – opettamaan filosofiaa eikä psykologiaa juuri lainkaan. Mielestäni näille kahdelle tieteenhaaran osaamiselle olisi helvetisti kysyntää nyt just.


Lainaus käyttäjältä: Sini - 26.08.12 - klo:11:47

Tavalliset ihmiset ovat kauheita.
Nii o.







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 26.08.12 - klo:15:19

sais lukee paremmin aloitustekstin. Siinähän kysyttiin,

Ripa, sun mielipidettäs jostakin asiasta.

Ei sua pyydetty pitään esitelmää 'menestyvien' johtajien käyttämistä menetelmistä eikä edes heidän hölmöilyistään.


Tavalliset ihmiset ovat kauheita.
Nii o.



Ihan niiku olisin ennenkään pyytänyt kirjoituslupaa.

Mitä paremmin ihmisiä tuntee, sen hullumpia neovat.

Tommoset THL:n kaltaiset ovat kauheita.







[/quote]

THL tiedottaa

No, tulihan se mielipide sieltä, kun oikein lypsettiin!  :)



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Hienoja, älykkäitä viestejä edellä. Mut kyl toi THL voittaa aina. Paitti mun kans pelataan tasan. :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

Sini

THL!
Filosofia on niin etäällä tavallisista koululaisista. Ne ei tajua mitään. Tavalliset ihmiset (koululaiset) eivät pohdiskele tai keskustele. Filosofia koulussa on turhaa; menee hilseen yli.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä