Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä mieltä olet?

Aloittaja Sini, 26.08.12 - klo:11:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sini

Mielipide:
Televisio-ohjelmista ei jää mitään mieleen. Seuraavana päivänä kummastelen, mitä tulin katsoneeksi illalla. Televisio muuistuttaa unta; kun aamulla herää, niin unet kaikkoavat mielestä saman tien.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Sini - 26.08.12 - klo:19:00
Mielipide:
Televisio-ohjelmista ei jää mitään mieleen. Seuraavana päivänä kummastelen, mitä tulin katsoneeksi illalla. Televisio muuistuttaa unta; kun aamulla herää, niin unet kaikkoavat mielestä saman tien.

Eräs ystäväni - jo edesmennyt sotilas - koki vaikeaksi, jos joku läheinen kuoli. Ystäväni ei ollut kristitty eikä ateisti. Mitä siis kirjoittaa muistoadressiin? Jotta se olisi syvällinen, mutta ei loukkaava. Ja tällaisen värssyn hän kehitti:

"Ei hän ole kuollut;
eikä hän nuku.
Hän on juuri herännyt elämän unesta."

risto

Lainaus käyttäjältä: Sini - 26.08.12 - klo:19:00
Mielipide:
Televisio-ohjelmista ei jää mitään mieleen. Seuraavana päivänä kummastelen, mitä tulin katsoneeksi illalla. Televisio muuistuttaa unta; kun aamulla herää, niin unet kaikkoavat mielestä saman tien.

samat sanat.

Samoin elokuvista jää muistiin joku erikoinen kohta.



Sini

Sanotaan, että 'televisio tyhmistää'.
Kuitenkin on ihana istahtaa hyvän dokumentin ääreen. Se on kuin huumetta.

Mikä on mielipiteeni ylipäätään huumeista?
Itse toivoisin, että liikunta olisi minulle huumetta.
No; onneksi salaatti on minulle huumetta (ostin TV:stä Nicer Dicer-vihannesleikkurin).
Voi kun imurointi olisi minulle huumetta.

risto


Tiistai



Sini osti salaatinleikkurin telkkarista?
Varo-varo! Minä ostin sellaisen kerran joltain messuilta vai mikä lie ollut, kun sitä uutuutta esiteltiin. Mies silppoi käsin vihanneksia kuin automaatti. Se meni kaupaksi kuin mikä-- ostin, ja oli ihan liian kallis, jos olisi osannut ajatella ..  Vain yksi partaveitsenterävä terä (vai miksi sitä kutsuisi) ja muovisia osia, ja siinä se oli. Jo ensi kerrallla meni melkein puolet peukalon kynnestä, tuli ainakin syvä viilto siihen, jäi ainoaksi kerraksi. Heitin joskus menemään. Vaarallinen. Vaikka äskettäin tv-kokilla oli melkein samanlainen  ::)

Sini

Pitää olla varovainen! Se on totta, että huipputerävä on. Nicer Dicerissä on 8 kpl erilaista terää. Se lohkoo, raastaa ja slaissaa. Olen ihastunut.

Tiistai



Ahaa... se on erilainen

Näyttää turvallisemmalta, mutta sama idea. Minun oli sellainen lauta, raastimen tapainen ja se terä törrötti pinnan yläpuolelle.. siinä se kynsi halkesi  :o ..oli kipeä!

Sini

Onpas pieni Nicer Dicer. Minun kappale on 10 x suurempi. Siihen mahtuu koko salaatti.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä