Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä mieltä olet?

Aloittaja Sini, 26.08.12 - klo:11:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

Mode vois hommata meille tänne sellaisen virtuaalinavetan. Kaikilla vois olla muutama kana, kukko, lehmä ja sika. Katottais sitten, kenen elukat säilyvät kauimmin hengissä. Tuplan sika voitais syödä jouluna. Me realistit, Tupla, Ringhals ja minä, voidaan toimia teurastajina. Muista hyssyttelijöistä kun ei siihen hommaan olisi.  :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

.
Lumoava sika, Sanoisi Ave. On niitä sika-ihmisiä.

Posiella

Lumoavat siatko ei oo syötäviä? Syökö Ave vain rumia sikoja? Eikö enää riitä pelkkä tuottajatilan nimi? Pitää laittaa sian kuvakin pakettiin, ennenkuin kelpaa.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 26.05.13 - klo:08:44
.
Kuva?

Eikö haju riitä?



kyllä riittää. Kysymys on mielikuvitushajusta, joka lumoaa.
Tossa lähellä on lietelantasikala. Se haju lumoaa.. Sehän on vain asennekysymys.
Pakoonkaan ei pääse jos ohi menee.
Kun pojan kanssa ajettiin hajussektorin läpi, päätettiin että se on kesän haju ja vedetään keuhkot täyteen lumoa.
Turkiskettutarhan ammoniakkinen lumo voi ylittää sikalumon.


.

risto

#66
.
Sinänsä mielenkiintoinen ajatuksen juoksu. Kun tekee mieli makkaraa esim 300 g, pitää rynnätä foorumille ja alkaa suunnittelemaan oman sian kasvatusta ja kuinka aikanaan saa sen makkarasa omasta siasta. Haiseehan se mutta makkara maistuu.

Kun tarvitsee litran maitoa, siihen tarvitaa tyttövasikka. Kun se tulee vuoden päästä kiimaan, se keinosiemennetään.  9 kk päästä lehmä synnyttää ja sitten alkaa tulla maitoa. Kahden vuoden prosessi että saa omaa maitoa.
Ottaa se aikaa mutta siinä saa 900 kiloisen lehmän ja 60 kiloisen vasikan. Ydistettynä hevosen lihaan syntyy kebabbia.

Jos haluaa kukkalaatkon, pitää hommata mies jolla on auto. Mies hakemassa laudan kaupasta ja olohuoneessa nikkaroidaan kukkalaatikko.


Minusta tämä, jos mikä, on loistavaa keskustelua. Tosin samalla vaivalla tulisi valloittua rinnakkaisavaruus ja puolet ulottuvuuksista.

(Herra armahda meitä)
.

Juuli Hukkaskukka

Ennen kotona maalla sitä hajua riitti. Naapurin maanviljelijäisännän, sikalanomistajaserkkupoika kärräsi joka kevät sikalalietteet meidän  pihamaan viereen pellolle. Kulki raja ihan marjapuskien takana. Peltotie vain välissä.
Kiellettyähän se oli. Meillä sattui olemaan maitotinki juuri tästä naapurista.
Ai pojat. Mutta haihtui haju aikanaan.
reino & aino hukkanen

sniper

Joka kerta snadina kun olin "mummolassa" noin kolkyt kilsaa helsingin keskustasta pohjoiseen eli veromiehenkylässä siellä oli parikin elannon sikalaa joista saimme hakea fazerilta näille sioille tuotua suklaata.
Suklaa oli puhdasta ja se oli alkuperäisessä paketissa, mutta suklaalevyt olivat rikkinäisiä joten niitä ei pystytty myymään liikkeissä.

Täytyy vaan sanoa jotta paskan hajuun tottuu jos hajussa kauemmin viipyy.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

.
Aito kärpässikala ja lietelantasikala ovat niiku eri juttuja.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä