Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Heikkouksien vahvistaminen, siedätys ja eheytys..

Aloittaja Pönni, 27.08.12 - klo:18:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pönni

Joku väittää/uskoo etteä allergiat johtuu siitä että allerginen asuu laboratoriolosuhteissa olematta kosketuksessa mihinkään likaan, kotona, lastentarhassa, koulussa, töissä, kaupassa, harrastuksissa, kyläillessään, heinäpellolla, metsässä, uidessaan uimahallissa tai järvessä..

Lääkkeeksi suositellaan kai sitten siedätyshoitoa, jolla eheytyy normaaliksi ja allergiat paranee.

Minä tiedän niin allergisia, yliherkiä tapauksia että altistuminen allergian aiheuttajaan on hengenvaarallinen. Oma lapseni on allergikko ja kerran häntä pisti mehiläinen kaulaan, lähelle henkitorvea.. Onneks selvisi.

No..
Nykyään on yhä muotia puhua siitä että kaikki vaivat johtuu yksilöiden omista valinnoista. Kunhan vain muuttaa elämäntapojaan niin kaikki vaivat on korjattavissa. Rammat nousee pyörätuoleistaan, sokeat näkevät ja kuolemansairaat ottavat vuoteensa ja käyvät.

Mieleltään heikkohermoisetkin on vain itse tahallaan tekeytyneet tilaansa ja lääkkeeksi voitais siedätyshoitona suositella rekisteröitymistä toinen toistaan suppeimpiin nettiporukoihin joissa eheytys tapahtuu sakinhivutuksella. Vuorotellen vaikkapa sovinistit jankuttaa uhristaan vaikka mitä ja tämä kehittää pikkuhiljaa pintaansa teflonpeitteen, josta kiusaajien sanat valuu kuin vesi rasvasen hanhen selästä.

Mut..
Minä en usko höpinöihin että kukaan edes vois elää elämäänsä ylihygieenisesti. Tiedän miten paskainen maailma on ilmansaasteineen, kemikaaleineen ja miten sakinhivutus on haitallista, ei hyödyllistä.

Siedätys on humpuukia.

THL tiedottaa

Pitääkö heikkouksiaan vielä vahvistaakin?

Eikö niistä voi edes yrittää päästä eroon?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#2
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.08.12 - klo:07:59
Pitääkö heikkouksiaan vielä vahvistaakin?

Eikö niistä voi edes yrittää päästä eroon?



hehehe.

Sama juttu kun yleensä sanotaan että virheet kumoaa toisensa.
Eräs kaveri sanoi että yleensä virheet vahvistaa toisiaan.

liian hyvä lääkitys tekee elämästä liian realistisen.
Lääkityksen puolitus saattaa hyvinkin vahvistaa heikkouksia,
mutta tekee elämästä mielenkiintoisen.

.

.

risto

.
On se kumma kun eräs legioonalainen, jonka nimeä en mainitse, ottaa kantaa johonkin tietosisältöön, keskustelu aiheesta ajautuu kaaokseen eikä toivu siitä enää koskaan.



niin. Tällaise heput ovat "mielipidejohtajia".

En sanonut mielipuoli. No en sanonut. Oo jo. No en peru. En.

.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 28.08.12 - klo:09:10
.
On se kumma kun eräs legioonalainen, jonka nimeä en mainitse, ottaa kantaa johonkin tietosisältöön, keskustelu aiheesta ajautuu kaaokseen eikä toivu siitä enää koskaan.



niin. Tällaise heput ovat "mielipidejohtajia".

En sanonut mielipuoli. No en sanonut. Oo jo. No en peru. En.

.

Ole hyvä ja poista typerä möläyttelysi ettei moderaattori tarvitse vaivata tolla koko saitin joka nurkkaan virtsaamisellanne. Kuseksikaa reviirinne privassa tai aloittakaa omat ketjunne.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.08.12 - klo:07:59
Pitääkö heikkouksiaan vielä vahvistaakin?

Eikö niistä voi edes yrittää päästä eroon?

Etpähän näytä päässeen. Yrittäist nyt ees hiukan.. Tai pyydä kaveris apuun, ne kaikki kolme pienimunaista, joilla on monta eri nikkiä. Jospa sakissa vois muutakin kuin hivuttaa? Tai hivuttaa rimaa hiukka hiukalta ylemmäs, ponnistaa aina pikkasen enemmän..


Pönni

Minäkin osaan olla tappavan hauska.
Ainoa rajoite on maapallon pyöriminen ja auringon kiertäminen, ihmisenä oleminen, rajallisuus.. Ei ehdi, ei viitti eikä jaksa loputtomiin pelkkää nälvimistä ja antamista korkojen kera kuin palkaton stand up koomikko..

Voin kyllä laittaa tilinumeron privasti jos kova hinku on saada jatkuvasti nenilleen, kyllä täältä pesee ja linkoo mutta kun pitäis tehdä muutakin.. Nytkin oon pakkaamassa huusholliani loppuun ja iltapäivällä pitäis olla taas nokka kohti maaseutua, puuhamaatani..

Hyvin teillä kyllä aika näyttää keskenänne kuluvan vittuillessa, joten mun lisäni ei ehkä ole tarpeen..
Avaukseni tein kuitenkin ajatellen ihan muunlaisia kirjoittajia kuin sovinistisikoja, jotka on tehneet tänne haisevan pesänsä.

risto

.
Kiihtyy kiihtymistään.

Johtuu siitä kun putoaa korkealta.

Vaiko istualtaan ihan? Jassoo...
.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 28.08.12 - klo:11:00
.
Kiihtyy kiihtymistään.

Johtuu siitä kun putoaa korkealta.

Vaiko istualtaan ihan? Jassoo...
.

Tippuu? Tai sitten tottuneena sanankäyttäjänä rupattelee tuttuun tyylliinsä netissä, missä ei haju tunge nenään, niitänäitä hissukseen, tai siis nopeesti kun vertaa sanojensa ja kirjoitustensa kanssa kangerteleviin, joille tuotta suuria vaikeuksia pinnistellä edes jokunen sananen yrittäen vielä sisällyttää siihen kerralla mahdollisimman paljon vittuilua.

Etpä ole sinäkään vuosien varrella oppinut mitään uutta. Sama keljuilija kuin aikoinaan.

Etkä löydä täältä koskaan ulos? EXIT EXIT..

Vahvisatamassa heikkouksiasi vieläkin heikoimmiksi vai muuttamassa niistä vahvuuksia?

Missä IRL pärjää pelkällä vittuilulla? Jossain pikkupiirissä, missä muut taputtaa selkään ja sanoo että anna mennä vaan kun ryömit riman alta?

No.. ehkä sille ei voi mitään ja pitää olla sitten tämmösiä kahden, kolmen, ehkä neljänkin, multinikkien määrästä riippuen JULKISIA koko maailmalle näkyviä paikkoja, joissa voi yrittää tehdä itseään tykö pelkällä ilkeydellä ja se ilkeys hitsaa pikkupoikaryhmän aseveljeydeksi jossa kaveria ei jätetä vaikka ainoa osaaminen sosiaalisesti on töniminen ja tuuppiminen.

Elämä on..

On täällä onneks Juuli ja Tiistai.
Ihan kaikki naisihmiset ei ole kaikoneet.
Minä olen sukupuoleltani epämääräinen systeemiälyinen, äitinä toki naaras.. se tiikerinaaras, jonka kynnet on hioutunut paljosta pennun puolustamisesta hiukan liiankin teräviksi, mutta sydän on heikompien puolella vasemmalla.

Ehkä rupeamani on ohi täällä kun nyt törmäsin tohon yhteen risupartaan, joka on kaikenkukkuraksi muka joku autismiasiantuntija. Kannattaa vissiin jotain huutolaissysteemiä ja päässyt oikein rahasta kiusaamaan meikäläislasta mukasijoituspentuna. Voin vaan kuvitella sen siedätyksen ja eheytyksen kun on vedelty oikein kunnolla sanan säilällä ympärikorvia. Ihmetyttää se suunnaton "luonnonrakkauskin". Mahtaa saada soidinaikaan suolla kurjetkin rantakivistä päähänsä kun roiloottavat kosiohuutojaan ja lintujen mekastus muutenkin äityy välillä hurjaksi.

Kun ei itsessään näe mitään heikkouksia, kun pitää esittää niin niin fiksua ja selviytyjää. Aina toinen suupieli kohollaan ja valmiina sutkauttamaan kun se vaan on itsestä kivaa, viis siitä kehen osuu. Yleensä omaan nilkkaan. Kun kuuseen karkottaa niin katajaan kapsahtaa. Ympäri käydään ja yhteen tulaan. Onneks voi jatkaa matkaa, tämä tuli nyt nähtyä tämäkin. Samaa paskaa mutta eri paketissa.

Samat jätkät keskustelemassa vain keskustelijoista. Ihan sama mistä aiheesta avaa jutustelun, kohta se on silkkaa solvaamista mukahuumorilla.

Semmosta se on kun kaikkein heikoimmat kokoontuu ja alkaa vittuilla aikansa ratoksi.

Fiksuin väistää.
Tulipahan piipahdettua.

risto

#9
.
Tiedäksä Pönni mikä risoo.

Silloin kerran uhkasit kirjoittaa mun työnantajalle että hengaan foorumilla työaikana.
Olin lähettänyt sinulle tutkimuksent, josta selvisi mun kaikki RL TIEDOT.

Se oli liikaa.

Saat kärsiä siitä lopun elämääsi.

Minussa on sen verran valtiomiesainesta että muistan kaiken enkä unohda mitään.

Jos olet vähänkin fiksu niin väistät. S*.*n stalinisti.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä