Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Heikkouksien vahvistaminen, siedätys ja eheytys..

Aloittaja Pönni, 27.08.12 - klo:18:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 28.08.12 - klo:12:13
.
Tiedäksä Pönni mikä risoo.

Silloin kerran uhkasit kirjoittaa mun työnantajalle että hengaan foorumilla työaikana.
Olin lähettänyt sinulle tutkimuksent, josta selvisi mun kaikki RL TIEDOT.

Se oli liikaa.

Saat kärsiä siitä lopun elämääsi.

Minussa on sen verran valtiomiesainesta että muistan kaiken enkä unohda mitään.

Jos olet vähänkin fiksu niin väistät. S*.*n stalinisti.

.

Hä?

Eihän sulla edes ollu työnantajaa? Mikäli muistan sinusta mitään muuta kuin sen että kaikkien kanssa piti vaan riidellä ja riidellä. Olis kyllä ihan kiva semmonenkin viesti nähdä ja jos semmonen on, onko siinä hymiö, onko se heitetty jossain herjauskisassa vai miten asia on.

Muistan kyllä joskus ihmetelleeni miten ihmiset pystyy työaikana kirjoittamaan mutta se johtuu siitä etten ole itse tehnyt yksitoikkoisia näyttöpäätetöitä. Edesmennyt Näkkiystävämme Antero Vipunen perusteli joittenkin muitten kanssa työaikana "Näkkimistä" sillä että siinä pysyy vireessä jos on vaikka yksitoikkoinen valvontatyö. Voi pitää kahta vierekkäsitä ikkunaa auki ja siirtyä työsivulle tarvittaessa.

Ihan okoo..

Takuulla ollu joku molemminpuolinen uhkuskisa menossa tai sittebn vitsi.

En o eläissäni soittanut kenekään työvoiman ostajalle ja sinusta Pohjaköli, minulla on muistikuva ettet ole minun nettiurani, n. 10v:n aikana edes missään töissä? Eikä kyllä vittuakaan kiinnosta jos suoraan sanon. Evvk. Ole ihan rauhassa. Mä en jaksa koko elämääni tonkia yhtä ja samaa kompostia, joka vaan haisee ja haisee eikä maadu milloinkaan.

Sikstoisekseen tässä kävi jopa hiukan huvittavasti. Sanani eivät edes olleet mitenkään sinulle erityisesti sunnattu. Taidat imuroida kaiken ikäänkuin puhuttaisiin vain sinulle eikä muita ole.. No, eipä täällä todellakaan ole kuin härskeimmät, jotka ei muuta kaipaa kun tämmöstä.. Toki, kuka mitenkin. Mun ei luojan kiitos ole pakko.

Se sano vuonna 2001 mulle sillai ja tällai ja mä kostan ja kostan ja kostan.. Haloo?

Montakohan kertaa pitäis anteeksikin pyttää ja setviä.
Kaikkien kanssahan sinulla on jotain kalavelkoja maksettavana..
No.. ehkä riittää pateja kunnes viimeinenkin on nurin, vihollinen?

risto

.
Selitä nyt siinä stalinin vasikka.

Riita tuli siitä kun sä halusit mennä mun kanssa naimisiin (vain naimaan)enkä ilmestynyt Tampereen torille.
He he

Patu

Soon toi Pönni sitten fiksu. Ei ikinä toista itseään. Ja niin filmaattinen, tukka on hyvin ja kello näkyy.

AveLazio

Pönni, tuo uhkaus työpaikkaan kielimisestä oli rikos. Ei juridisesti. Mutta sosiaalisesti. Tuommoista ei saa uhitella. Italiassa olisit jo kuollut. Paha...
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.08.12 - klo:16:01
Pönni, tuo uhkaus työpaikkaan kielimisestä oli rikos. Ei juridisesti. Mutta sosiaalisesti. Tuommoista ei saa uhitella. Italiassa olisit jo kuollut. Paha...

Niin, niin Italiassa mafiosot jos ottavat varjomiitingeihinsä sihteerikköjä, niin se on ehdoton vaitiolovelvollisuus. Muistan kun pikkupoitsuna jostakin huudeltiin:-

   - Kielikello, kielikello, kreetupytty, kreetupytty

Niin se tuntui kaikkein alhaisimmalta toiminnalta. On jäänyt itselle päähän soimaan, ei koskaan kreetupytyksi, syväkurkuksi.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 28.08.12 - klo:14:27
.
Selitä nyt siinä stalinin vasikka.

Riita tuli siitä kun sä halusit mennä mun kanssa naimisiin (vain naimaan)enkä ilmestynyt Tampereen torille.
He he

Oletpa epätoivoinen. En o kuunaan edes tavannu sua. Vai että naimisiin? Hah hah hah hah hah hah..


Pönni

Työtöntä ukkomiestä oon uhkaillu kielimisestä työnantajalle ja kosinutkin mukamas..

Ja täällä jätkäporukka, ikääntynyt sellainen viittii vouhottaa siitäkin, voi nääsnääsnääs..

Eikä se "Utsun" miittinkijutuu mun kielimisistäni julki tullut, kertojat oli aikoinaan viralliseen osallistuneita, minulla vain sattui olemaan korvat päässä.

Ihan kuin ois matkannut aikakoneella vuosikymmeniä taaksepäin ja joutunut kikattavan tyttölauman piirittämäksi.. Hellanlettas. Huru-ukot vauhdissa. Terveet? Tavalliset? Normaalit? Ihanko totta niin.

Vaan itteppä tänne tuppasin, oma vikani.
Ois pitäny muistaa mikä paikka tää on.




THL tiedottaa

Miten se nyt taas menikään ... "Hullu saa olla, muttei tyhmä."

Houreita, houreita, Pönni!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Oikeastaan tarina meni näin.

Minut oli bannattu Näkkäriltä ja kirjoittauduin toisella nikillä foorumille.
Tarkkana eukkona Pipanella huomasi että minä olen minä.

Hän alkoi vanhana  puoluejuristina huomauttelemaan että onko näkökulman johto tiettoinen että eräs jäsen elää  kaksoiselämää foorumilla. Se oli Pipanellan mukaan yhteisesti sovittujen sääntöjen vastainen. Ehdottomasti!

Mietin mitä nyt keksisi, ja päätin kokeilla salakavalaa menetelmää Pipanellaa kohtaan.
Ensin aloin kehua hänen kirjoituksiaan ja älykästä leiskuvaa huumorintajua.

Ehkä kehuin jossain vaiheessa hänen silmiään, huulian rintoja ja sääriä. Kiinnostavia ruumiinosia.

Mutta ei. Pipanella vähän jarrutti toimenpiteitään, muta sääntöjen vastainen toiminta peitti orastavan rakkauden alleen. Joskin hormoonit ottivat ylivallan foorumin johdosta.

Amie taisi tietää minut mutta ei puuttunut asiaan. Naureskeli vaan.
Temppuilua kesti 2 viikkoa. Luulin jo päässeeni voitolle kun Pianella ilmoiti että tänä iltana lähdeään tanssimaan ja minun piti olla Tampeereen suurtorilla klo 19.
Tulen viivana, vastasin.

Illalla klo 21 Pipalta tuli priva että enhän minä tullutkaan.

Nyt  Pipalle ei jäänyt kuin  luu, siis tyhjä käteen, ja hän päätti paljastaa järjestelmää uhkaavan kaksoisolennon.

Näin näemme, että Pipa on valmis uhraamaan rakkautensa yhteisön sääntöjen puolesta.

Sota tuli niin kitkeräksi  että hän Pönttö uhkasi paljastaa minut työnantajalle.
Siinä vaiheessa katsoin parhaaksi lähteä foorumilta.

a

.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä