Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Heikkouksien vahvistaminen, siedätys ja eheytys..

Aloittaja Pönni, 27.08.12 - klo:18:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pönni

Ompas toooosi uskottavaa, alku kyllä kun Näkkärillä oli vääntöä siitä saako multinikkeillä ja selvää oli että bannattu ei saanut tulla ineen toisella nikillä..

Se on sivuseikka vaikka olisin nusassutkin Pohjakölin kanssa, mutta niitä hoitoja on niin kosolti että eipä sitten ole jäänyt pärstä mieleen eikä mitään mielikuvaa siitäkään että tuntuko miltään. Tokko kun ei mitään muistijälkiä o jääny.

Minä muka naimisiin halunnut? Joka oon vahvasti sitämieltä ettei kannatta hankkia koko lehmää kun haluu litran maitoa.

Ei todellakaan mielikuvaa kehuista? Ei äijät o ikinä mun sääriäni kehunu. Muuten hyväthän ne on mutta lyhyenläännät ja vääriittepäin ahterissa kiinni ja rintani, hah hah hah hah. Takuulla ois jääny mieleen jos niitä ois kehuttu senjälkeen kun ne imetyksen jälkeen alkoi muistuttaa kärpäslätkiä.. hah hah hah..

risto


Pönni

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 28.08.12 - klo:21:19
.
Kirjallisuusarvosteluksi tuo on aika päällekäyvä.

Minä esiinnyn täälläkin tunnistettavalla nimelläni ja sinä multinikkeilet levittäen minusta valeita. Juu.. ja äläkä vaivaudu leikkamaan ja liimaamaan jotain omatekoista todistusaineistoa privaposteistasi. Lopetat hyvänsään aikana!

Sun työuras on ollut katkolla jo silloin kun minä oon sut netissä tavannut ja missään muualla en o sua tavannut. Naiviuttani ystävystyin kanssasi ja lie ollut jotain semmostakin, minkä sinä olet tulkinnut seksuaaliseksi? Minä oon kuitenkin "hippi" jonka kaverit on kavereita sukupuolesta riippumatta. Jostakin tuli kränää ja suutuit mulle mutta kun nyt kattelen täällä ympärilleni niin kelleppäs et olis suuttunut? Kelleppäs et olis pitkävihainen?

Täällä mellastaa muutama miespuolinjen tyyppi ja sama porukka mellastaa Ajatusmyllyn puolella. Sinua siellä ei ole tainnut näkyä, liekö oot saanut sinnekkin bannit kun mopos keulii vähän väliä?

Lopetat nyt minusta paskanpuhumisen. Vittuilla voit muuten, kyllä täältä pesee ja linkoo jos viittin moista, jos ylipäätään viittin täällä teikäläisten pikku-ukkoporukan keskinäistä vittuilua? Miks ylipäätään pitäis?

Tänne on kehittynyt kulttuuri, ihan samanlainen kuin Hommafoorumille, muutama rääväsuu ajaa ulos kaikki ketkä tahtois jutella ihan tosissaan. Sen toki ymmärtää kun niitten saitti on rakentunut pöljän ympärille. Tämän aikoinaan perusti Aakku, joka oli ihan hyväsydäminen ihminen, ei tommonen mulkvisti, jotka on kaapannu tämän omaksi mestakseen, johon muut ei ole tervetulleita elleivät suostu pelkkään paskanjauhantaan ja ilkeilyyn.

Käy sääliksi moderaattoria, joka on silläaikaa rääväsuitten sylkykuppi kun ei paikalle satu ketään, jota vois nälviä ja haukkua.

Minä kyllä annan takas ihan takuulla. Mutta mitäköhän järkeä on jatkuvassa riitelyssä?
Tykkään vuodattaa välillä sydämeni kyllyydestä eikä kenekään ole pakko lukea jos ei tykkää semmosesta. Eihän minunkaan tietenkään tartte lukea kenekään riitelyitä mutta nyt ainoa vaihtoehto, joitainsatunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta on poistua jos ei halua kattella miten jotkut harrastaa pelkkää vittuilua.

Omapa on asianne haluatteko omia koko saitin pelkkään omaan hupiinne.
Ylleensä tyhmin voittaa tämmösissä paikoissa, missä ei ole auktoriteetteja. Tyhmät kun ei itte tajuu missä kulkee rajat ja miten itte vois vaikuttaa siihen että kaikilla ois samat oikeudet ja mahdollisuudet.

Nettiliberalsimi on sokaissut jotkut, ehkä ne joilla on kotonakin valta voima ja kunnia sekoilla eikä lähimmäiset uskalla vastustaa tais sitten eivät vaan viitti kun se on sitä "veden kantamista avannosta toiseen".. jos niitä lähimmäisiä ylipäätään on? Ehkä ainoat on enää täällä? Niin vissiin.

Ja saatte kyllä pitää pikkupiirinne te muutama äijänkäppänä, sovinistit. Siittä vaan jos ei ole muuhun rahkeita. Eihän sille kukaan mitään voi kun ei ole varaa palkata lapsenlikkaa tai poliisia päivystämään.

risto

.
Kuule eukkoseni. Eikö rahat enää riitä lääkkeisiin!

Vinkki. Voi ryhtyä lääketehtaan koesyöjäksi.

Mutta tolla vajaasta lääkityksestä nauttii kaikki.


risto

#25
.
Puolipäivä ja tommonen vauhti.
.
Näytösluoteinen tapaus mitä tapahtuu kun heikkouksia vahvistetaan.

(en uskalla kysyä aineen prosenttia)

.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 29.08.12 - klo:11:53
.
Puolipäivä ja tommonen vauhti.
.
Näytösluoteinen tapaus mitä tapahtuu kun heikkouksia vahvistetaan.

(en uskalla kysyä aineen prosenttia)

.

Et ookkaan ainoo jolla on maanisdepressiivisyyttä, ties mitä?

Napostelin tossa pari voikkaria, pikkuporkkanoita ja Doktor Öktörin semmosen marjahyytelö/vaniljijakiisseliherkun. Kyllä jaksaa! Eikä o isompia huolia niin mikäs on ollessa.. "lutunen".

Ei tänne kannata tulla jos ei o ruista ranteessa!

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Pönni - 29.08.12 - klo:11:35


Tänne on kehittynyt kulttuuri, ihan samanlainen kuin Hommafoorumille, muutama rääväsuu ajaa ulos kaikki ketkä tahtois jutella ihan tosissaan. Sen toki ymmärtää kun niitten saitti on rakentunut pöljän ympärille. Tämän aikoinaan perusti Aakku, joka oli ihan hyväsydäminen ihminen,...



Hei Pönni, olet oikeassa tuosta kulttuurin kehittymisestä. Siis minusta se on yksi syy foorumin nykytilaan.  Hommafoorumista en tiedä, vaikka paikkana on tuttu, on tullut vilkuiltua sinne vuosia sitten.

Aakusta kirjoitit naulan kantaan.

Eikä se haittaa että tuli joku, joka pesee poikien päät, kyllä ne sen kestää  8)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 29.08.12 - klo:12:17
Lainaus käyttäjältä: Pönni - 29.08.12 - klo:11:35


Tänne on kehittynyt kulttuuri, ihan samanlainen kuin Hommafoorumille, muutama rääväsuu ajaa ulos kaikki ketkä tahtois jutella ihan tosissaan. Sen toki ymmärtää kun niitten saitti on rakentunut pöljän ympärille. Tämän aikoinaan perusti Aakku, joka oli ihan hyväsydäminen ihminen,...

Hei Pönni, olet oikeassa tuosta kulttuurin kehittymisestä. Siis minusta se on yksi syy foorumin nykytilaan.  Hommafoorumista en tiedä, vaikka paikkana on tuttu, on tullut vilkuiltua sinne vuosia sitten.

Aakusta kirjoitit naulan kantaan.

Eikä se haittaa että tuli joku, joka pesee poikien päät, kyllä ne sen kestää  8)

Kestää kestää.. nehän jopa nauttii siitä. Kellivät siellä näyttöjensä äärellä jokuset jokeltaen onnesta kun on saatu Pipalta edes hiukan huomiota. Joku toki kirskuttelee vitutuksesta tekareitaan mutta kellä ois enemmän aikaa ja pinkeemmät perslihakset, että jaksais ja ehtis nököttää jatkuvasti ja vielä ilman minkäänlaistya korvausta täällä kyttäämässä ja siivoomassa kaikkee sontaa mitä noi kotonaankin on tottunu levitteleen, konservatiivisovinistiukkomiehet? Jotain aikamiespoikia, jotka jokkut hyväntahtoset naiset on ottanu hoteisiinsa ja passannu piloille samoin kuin mamma.

Miks tää saitti on muka niin tärkee?
Ei o mulle.

Pikapönnipesu ja sitten paan koneen kiinni.
Onhan tää tavallaan aivovoimistelua mutta paljon ikävämpää kuin pikkulasten kanssa touhuuminen. Lasten suusta sentään kuulee totuuden, noitten turpavärkeistä pelkkää vittuilua, jos ei palvo ja huokaile että joo joo, olet niin älykäs oi sahib.

Taidan kyllä lopettaa puheet nykyajan hemmotelluista lellipennuista kun kattelen täällä aikuisten äijien sylipaineja? Ikiajat lie ollut niin että noita pikkuprinssejä sikiää kuin hiiriä ja mammat niitä hellii kun naisten, äitien etenkin on tapana paapoa heikoimpia vesojaan. Likat pärjää yleensä omillaan poikkeuksia lukuunottamatta ja poiken parissa on päinvastoin.

Ja kun minä olen onnistunut elämään rl:ssa ilman että elämäni ois mennyt pilalle jossain palveluparisuhteessa niin enpäs aio uhrautua nytkään. Aikani kattelen ja katoan sinne mistä tulinkin, omaan vapauteeni jossa on paljon kivammat rajat kuin vaikkapa täällä.

Lupasin täällä maalla tilkitä hirrenvälejä kun naisporukalla rempataan vanhaa taloa. Juniorit otti kaameet lastulevyt osittain pois ja nyt on yhdistetty tupakeittiö sahamalla hirsiin isompi aukko oven tilalle. Esiin otettu komee ja hyväkuntoinen hirsiseinä putsattiin niistä tilkkeistä mikkä oli ties mitä pula-ajan lumppua ja nyt pitäis tilkitä uudestaan ennekuin talvi saapuu..

Joten.. Vaikka oon minäkin pipipää, nettiaddikti, ties mitä, niin elämä tapahtuu kuitenkin pääosin täällä koneen toisella puolella ja kannattaa valkata seuransa ja paikkansa missä kirjoittaa. Ei ainakaan vartavasten olla kenekään piika tai sylkykuppi.

Kivahan se ois välillä jutella vanhojen tuttujen kanssa mutta mulla on Facebookissa aika joukko sitäsorttia.
Ajatusmyllyyn poikkesin ihan vaan siks kun Samja pyysi ja tänne mut pyysi eräs toinen.

Kyllä tää nyt on nähty. Valitettavasti on menny tämmöseks mutta elämä on. Ja ihmeitäkin tapahtuu! Toivossa on hyvä elää sano lapamato! :D

Tsemppiä! :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 29.08.12 - klo:12:17
[quote ]

Hei Pönni, olet oikeassa tuosta kulttuurin kehittymisestä. Siis minusta se on yksi syy foorumin nykytilaan.  Hommafoorumista en tiedä, vaikka paikkana on tuttu, on tullut vilkuiltua sinne vuosia sitten.

Aakusta kirjoitit naulan kantaan.

Eikä se haittaa että tuli joku, joka pesee poikien päät, kyllä ne sen kestää  8)


kyllä tämä foorumin tyyli on tasan tarkkaan moderaattorin käsialaa.
Itse olet hyysännyt näitä pimahtaneita. Et viittis.

Youtuubeja sä osaat poistaa mutta et mitään muuta.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä