Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hullunkuriset perheet

Aloittaja THL tiedottaa, 28.08.12 - klo:18:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.08.12 - klo:18:29
Edelleen voimakkaana elää väite ja käsitys, että tämä foorumilla keskustelu on yhtä merkittävää kuin IRL. (Jokainen meistä tietää, että IRL tarkoittaa todellista, reaalista elämää.)

Paskat!

Kuvitelkaa perhe! Kuvitelkaa lapsi, edes ottolapsi! Kuvitelkaa synnytys! Kuvitelkaa naiminen! Kuvitelkaa!




Eikö kukaan ole valmis kertomaan, miten keskustelufoorumilla perustetaan perhe ja saadaan lapsi tai pari?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 28.08.12 - klo:18:43
Kuvittele, minulla ei elä tuollainen käsitys. Mitäs minun nyt pitäisi tehdä?

Nähdäkseni on niin ikävästi, että ei mitään. Ainakaan tämän jutun vuoksi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Patu - 28.08.12 - klo:19:56
On se hyvä että edes kysytään onko tyhmä. Toisista se jo tiedetään.

Kaikki ihmiset on joskus tyhmiä, sen ei pitäis ylittää uutiskynnystä. Ihmettelin vartavasten tommosen kyselyn takia.

Tyhmähän minäkin kun täällä yhä kirjoitan. Eihän tässä mitään järkeä ole.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Pönni - 28.08.12 - klo:19:37
Miehethän menee naimisiin yleensä siks että saavat itselleen hoitajan ja vakituisesti pesää.

Tai meni.. ei kais se enää onnistu niin kun naisillakin on nykyään ihmisioikeudet?

Kun itse olet kaikinpuolin niin täydellisen hyvä ihmistuntija, silti lähdit  jätkänrentun höyläämäksi.?

Ohjeitasi muille: Siis älä sinä tee niin, vaikka minä teen niin, tee sinä niin.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Pönni - 28.08.12 - klo:20:06
Tyhmähän minäkin kun täällä yhä kirjoitan. Eihän tässä mitään järkeä ole.

No älä nyt, kyllä sinä välillä järkevääkin kirjoitat.

Pönni

Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 28.08.12 - klo:20:10
Lainaus käyttäjältä: Pönni - 28.08.12 - klo:19:37
Miehethän menee naimisiin yleensä siks että saavat itselleen hoitajan ja vakituisesti pesää.

Tai meni.. ei kais se enää onnistu niin kun naisillakin on nykyään ihmisioikeudet?

Kun itse olet kaikinpuolin niin täydellisen hyvä ihmistuntija, silti lähdit  jätkänrentun höyläämäksi.?

Ohjeitasi muille: Siis älä sinä tee niin, vaikka minä teen niin, tee sinä niin.

Narsisti osaa kyllä olla aluks ihan fiksu.. Reipas maalaispoika se oli, semmonen mammanpoika. Oli sitten vaan väkivaltainen eikä kyennyt hillitsemään juomisiaan. Ei minua kylläkään ole höylätty. Sinä ehkä olet sensorttinen että höyläät muijaas, minulle seksi on tarkoittanut nautiskelua. Nuorena ei tietenkään osannut eikä se vahinkolapsi vääränsorttisen kaverin kanssakaan ollut aikuismaisesti suunniteltua, mutta minä kun en ole mistään KEPU:laisesta Lestadiolaisperheestä, jossa ideana ois vaan päästä naimisiin ja synnyttää lapsia niin kauan kun niitä tulee niin tein sen yhden vahinkoni ja jatkoin elämää yksin kaksin lapseni kanssa. Joka muuten on nyt aikuinen ja voin näyttää miten typerät äijänkäppänät mulle puhuu netissä.

Kyllä minä olen oppinut kolmessakymmenessä viidessä vuodessa elämästä ja ihmisistä. Oon vasta aikuisiällä päätynyt nettiin kirjoittamaan ja saan olla ihan se mikä olen piittaamatta sinun asennevammastasi minua kohtaan rantasipi.

Tokko kannattaa kommentoida sinunkaan mun juttujani? Eikä ole aika tyhmää ravata sellaisen perässä, jota ei voi sietää?

risto

.
Niin. Miten puhumalla pannaan lapsia alulle. Loppuuko mielikuvitus siihen vai pitääkö se loppukin kuvitella?
Seuraava huoli on, kuka minun kanssani haluaisi lisääntyä, eli olla pieniin päin.

Avaruuden valloitus kyllä sujuu mutta miten ihan tavallinen naiminen.

.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Pönni - 28.08.12 - klo:20:49
Tokko kannattaa kommentoida sinunkaan mun juttujani? Eikä ole aika tyhmää ravata sellaisen perässä, jota ei voi sietää?

Ei tässä ole kannattavuudesta kyse. Elämässä ei aina tiedä etukäteen, että mikä kannattaa ja mikä ei, niinkuin itsekin kirjoitit. Kannatti kuitenkin senverran, että sait lapsen, vaikka ei kannattanut sen kaverin kanssa tapella loppuelämäänsä.

Tää toinen osapuoli, jos kuultais hänen tarinansa, niin vois ehkä kertoa, että kannatti erota, niin sai ryyypiskellä ihan omassa rauhassa. Nää on erilaisia kannattamisia, kuin liike-elämässä, josta jotakin tiedän, että miten kannattaa toimia. Liike-elämässä kaikki on selvemmin hallittavissa, faktat on tossa ja näillä mennään ja toi jää viivan alle ja ton mä laitan taskuihin, kun verot on maksettu.
Nää jutut on mulle selviä, kuin pläkki.

Kun taas seuraavaa tarinaa:

Mutta tuo ihmisten auttamaton, ei olis kannattanu ja se oli sen vika ja taas mua kusetettiin ja se lähti toisen perään ja sillä oli jo se toinen, kun oli mun kaa ja sitten se oli mun kaverinkin  kaa ja sitten ja sitten välillä hakkas, niin että heräsin teholla....

Mutta se siitä ja sen kestävyydestä. Ei mulla ole mitään hampaankolossa täällä ketään vastaan, miksi olisikaan. Olenhan tämmönen tavis.

Pönni

Ei kaikki tavikset ole syyllistäviä idiootteja. Tavistenkin älykkyysosamäärä vaihtelee kovasti, samoin sukupuoli ja vaikka mikä.

Jotkut tavikset tyydyttää itteensä oudoilla asioilla, mm. mässäilemällä muiden epäonnella. Sitä sanotaan ilkeydeksi. Sinä olet tavikseksi yllättävänkin ilkeä rantasipi.


AveLazio

Minä kieltäisin nikit, salanimet, heti. IRL joutuu puhumaan omana itsenään. Miksei sitten virtuaalimaailmassa!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä