Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Iran

Aloittaja AveLazio, 19.09.12 - klo:18:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Outomaa

#20
Jätän teidät kohta omaan auvoisuuteenne kolmatta kertaa kuukauden sisällä. Pyydän LexArmaa heittämään koko foorumin minne haluaa.  

Laitahan googleen, Mato, sanat parking lot bomb back to stone age ja näet, ettei se ole AveLazion keksimää. Alkoi jo Vietnamin sodan aikana, joku niistä poliitikoista vai oliko jopa kenraali sitä sanontaa käytti. Punaniskajenkit sitä käyttävät jatkuvasti, kun sanavarasto on niin köyhä ja muu maailma on kuin toisella planeetalla.

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

AveLazio

#21
Mato, et ymmärrä Iran-kriisiä. Olet kuin päiväkotilainen. Miksi kirjoitat tänne sivistyneiden ketjuun.

Iran voi aloittaa maailmansodan. Teille (incl. Tiistai) tämä on kuin jotain piirroselokuvaa. Menkää älykkyystestiin, ennen kuin kirjoitatte tänne.

Olen minä foorumeilla tavannut jos jonkinlaista. Jep. Mato pitää bännätä viikoksi nyt, syynä typeryys. (Olen pettynyt sinuun.)

Toistan: Maailmansota uhkaa ja te kaksi päiväkotilaista vaan ihmettelette ja odotatte seuraavaa jälkiruokavanukasta.

Hävetkää. Oikeasti.

Olen tehnyt Madosta rikosilmoituksen sananvapauden loukkaamisesta (Kouvolan poliisi). Tiistai saa tämän kerran vielä mennä, koska tyhmyydestä ei voine sakottaa.

Terwehdin teitä lämpöisesti, pienet raasut.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

mato, sanoin jo sulle, että jätä ne punaiset sienet!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Outomaa



Tiistai niiaa ja ajattelee, mitä ajattelee. Veikkaan tietävän enemmän, koska elää sitä joka päivä.

Ei tässä porukassa kukaan halua olla .. sehän tekee kaltaisekseen, niin väitetään.

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

#24
.
Josny et kuumminskaa lähtis, Outomaa. Mitä mä täällä sitte yksistää hamepäällisen kuikuile.
Toin Sulle karkkiiki, otetaa ja punasta limskaa päälle. Sit se Elo Iloseks muuttuu. Sä saat laatiko pitää.
Ei välitetä, on muaki sätitty, vaa kirjotan siltikii.
.
reino & aino hukkanen

Tiistai

#25
Lainaus käyttäjältä: Mato - 20.09.12 - klo:17:45
.


Niin tiistai. Minkä verran maailman lehdistössä keskustellaan,
pitäisikö Iran lähettää kivikauteen ja Tiistai, millä tavalla kysymys on ajankohtainen Suomen tai Outomaan osalta.



Lue vaikka suurinta Israelin lehteä http://www.haaretz.com ja kirjoita hakuikkunaan "Iran"
tai konservatiivisia USAlaisia lähteitä. Sitten tiedät.

Irak lähetettiin jo takaisin kivikaudelle eikä se näytä paljoa surettavan.
Syyttä, ei ollut Missään tekemisissä NY:n iskun kanssa, päinvastoin eikä aseitakaan ollut enää edes nimeksikään. Oli ollut myös varmuuden vuoksi 10 vuotta kauppasaarrossa ja lentokiellossa.
Saddam oli hyödyllinen niin kauan, kun soti proxy sotaa Irania vastaan,
ei tarvinnut itse sotkea käsiään vereen. Annettiin myrkkykaasut ja kaikki tuki. Kun sota oli ohi, mies alkoi isottelemaan. Houkuteltiin hyökkäämään Kuveittiin .. siitäkin on silloisen suurlähettilään lausuma (löytyy varmaan sekin vielä netistä, naisesta ei ole sen koomin mitään kuultu), oli kysynyt lupaa siihen ja sai vastauksen, että se on hänen oma päätöksensä. Meni lankaan ja seuraukset muistamme kai vielä.


Muokkaus;
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/poll-majority-of-palestinians-israelis-say-attack-on-iran-would-result-in-major-war.premium-1.465863
LainaaPoll: Majority of Palestinians, Israelis say attack on Iran would result in major war

Around 80 percent of both Israelis and Palestinians say that an Israeli strike against Iran's nuclear facilities would ignite a major regional war, a joint Israeli-Palestinian survey indicated on Thursday, adding that around 70 percent of respondents say they believe the chances of establishing a Palestinian state in the next five years were practically nonexistent.

http://www.haaretz.com/news/middle-east/iran-s-nuclear-chief-admits-providing-iaea-with-false-information.premium-1.465837
LainaaIran's nuclear chief admits providing IAEA with false information

Head of Atomic Energy Organization of Iran Fereydoun Abbasi-Davani says misinformation meant to protect nuclear program, denies claims Iran is blocking inspectors from sites.

Tiistai

Jospa Madolla on mukava juutuubi, että voidaan unohtaa reaali maailma. Mielellään isotissisiä naisia, niistähän tietyllä tavalla asennoituneet miehet tykkäävät.

Te muut, minulla ei ole siihen varaa. Muutaman kilometrin päässä on aito sota meneillään ja kun siinä on liian monella suurvallalla sormet pelissä mukana, niin ei ole mukava ajatus.  Yritetään auttaa pakolaisia jollain ryysyillä.. edes.

AveLazio

mato, älä jatka tätä vitsailua. tiistai ottaa tämän tosissan - usko tai älä!
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.09.12 - klo:18:44
Mitä tuumitte, pitäisikö Iraniin hyökätä jo nyt? Pommittaa maa kivikauteen ja asfaltoida se parkkipaikaksi?

Kaikenlaista trollia ja provoo on tullu nähtyä, mut siis että tuo pitäisikin ottaa tosissaan????

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Puhuinkin asiat selviksi tänä aamuna, parahin mato. Kerrattakoon foorumille sen verran, että koska sotilasurasi loppui alkuunsa, vihaat kaikkea, mihin sota liittyy. Eli vihaat politiikkaa ja historiaa ja sodankäynnin lakeja. Ole sitten tuommoinen, se on oikeutesi. Minä myönnän avoimesti olevani sodanhimoaja - se jäi päälle aavikkosodistani; siviilityö on tuntunut sen jälkeen aina nollalta.

Tiistai on paneutunut Iran-aiheeseen kiitettävästi. Arvostan. Lukekaa hipit edeltä, että ette aina syyttäisi minua maailmanhistorian kaikista sodista! Ihmiset, myös TE, aiheuttavat sodat ilman minuakin............. ::) ::) ::)

THL, vittuilet minulle?! Perustele herjauksesi. Missä kohtaa muka sanoin väärin. Älä suututa minua, jos et nimenomaan sitä halua. Perustele, hippi! Mitä et ymmärrä Iran-kriisistä?

:o ??? ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä